سفرهای انتخاباتی سعید جلیلی در هفته جاری

0

علی باقری رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه نشست بررسی دستاوردهای هسته ای کشور در دانشگاه تربیت مدرس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا دکتر جلیلی برای تبلیغات انتخاباتی سفرهای استانی نیز خواهد داشت، گفت:  بله این سفرها انجام خواهد شد و قرار است شروع آن از این هفته باشد.

وی درباره اینکه مقصد این سفرها  کجاست؟ پاسخ داد: چون برنامه سفرهای وی الان در دست من نیست نمی دانم برنامه این سفرها چگونه است.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به عنوان رئیس ستاد انتخابات آقای جلیلی از شورای عالی امنیت ملی مرخصی گرفته‌اید یا نه؟ پاسخ داد: بله. یک ماه مرخصی گرفته ام، هم من و هم آقای جلیلی مرخصی گرفته ایم، اگر غیر از این باشد خلاف قانون است.

باقری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فرصت باقی مانده به انتخابات دکتر جلیلی نشست خبری هم برگزار خواهد یا نه پاسخ داد: برگزاری نشست خبری در برنامه های ما هست ولی فعلاً به خاطر برگزاری سفرهای استانی، برگزاری نشست خبری و نحوه آن مشخص نشده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که  گفته شد افکار عمومی معتقدند گفتمان دکتر جلیلی همان گفتمان آقای احمدی نژاد است عنوان کرد: گفتمان آقای جلیلی گفتمان انقلاب اسلامی است؛ جلیلی نه بدل دارد و نه بدیل.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ