بازگشت دختران جهاد نکاح ۱۵ و ۱۷ ساله باردار به کشورشان + عکس

1

دو دختر اتریشی که چند ماه پیش از شهر وین به منظور جهاد نکاح به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته بودند، با ارتباط اینترنتی با خانواده هایشان اعلام کردند قصد بازگشت به اتریش را دارند.

عکس رابطه جنسی عکس جهاد نکاح زن جهاد نکاح رابطه جنسی دختر جهاد نکاح

روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت: این دو دختر ۱۵ و ۱۷ ساله اتریشی که حامله شده اند، در تماس اینترنتی با خانواده هایشان اعلام کرده اند که از اقدام خود پشیمان هستند و می خواهند به کشورشان باز گردند. همین گزارش می افزاید: هنوز مشخص نیست که گروه داعش اجازه چنین کاری را به آنها بدهد و اینکه آنها چگونه و از چه طریقی می خواهند به کشورشان باز گردند. دولت اتریش اعلام کرده است شهروندان اتریشی که به منظور پیوستن به گروه های تروریستی از جمله داعش از این کشور خارج می شوند، دیگر حق بازگشت به کشور را ندارند. این دو دختر اتریشی در بهار سال جاری هنگام فرار از وین برای پیوستن به گروه داعش در سوریه، در پیام هایی که هنگام فرار برای خانواده هایشان گذاشتند، نوشته بودند: “ما به خدا خدمت می کنیم و برای او جان می دهیم.” یک روزنامه اتریشی که اطلاعات مربوط به این دو دختر را منتشر کرده، نوشته است آنها هم اکنون در شهر رقه سوریه که کنترل آن به دست داعش افتاده زندگی می کنند، و در قالب جهاد نکاح به ازدواج تروریست هایی از چچن در آمده اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. خواننده سایت می گوید

    بخدا قسم من تو یه سایت کامنت گذاشته بودم که داعشی ها وقتی مثل دستمال از اینها استفاده کردن میندازنشون تو اشغالی،و گفتم که امثال این احمقها خوب میدونن چه غلطی میکنن منتظر بمونید تا اخرشو ببینید.
    اینم که اخرش…..