رونمایی از آخرین آلبوم «آریان ۵» در برنامه فرزاد حسنی + عکس

1

آلبوم آریان ۵ نیز به زودی منتشر می‌شود که نام آن «آریان ۵، خداحافظ» است و با انتشار این آلبوم فعالیت‌های گروه آریان هم پس از ۱۶ سال متوقف خواهد شد. پیام صالحی خواننده این گروه جمعه ۲۵ مهر به برنامه «موسیقی من» می‌رود و در گفتگو با حسنی از آخرین اتفاقات گروه و دلیل توقف فعالیت‌های آن سخن می‌گوید.

همسر فرزاد حسنی دانلود آهنگ جدید دانلود آلبوم جدید آریان دانلود آلبوم آریان 5

فرزاد حسنی جمعه ۲۵ مهر ماه میزبان یکی از اعضای «گروه آریان» می‌شود که آلبوم «آریان ۵، خداحافظی» آنها به زودی منتشر خواهد شد.

فرزاد حسنی از ۱۶ خرداد ۹۳ هر جمعه برنامه «موسیقی من» را در رادیو جوان اجرا می‌کند که این برنامه‌ در حوزه موسیقی و شخصیت محور است و تهیه‌کنندگی آن را فریبرز گلبن برعهده دارد.

آلبوم آریان ۵ نیز به زودی منتشر می‌شود که نام آن «آریان ۵، خداحافظ» است و با انتشار این آلبوم فعالیت‌های گروه آریان هم پس از ۱۶ سال متوقف خواهد شد.

همسر فرزاد حسنی دانلود آهنگ جدید دانلود آلبوم جدید آریان دانلود آلبوم آریان 5

به همین مناسبت پیام صالحی خواننده این گروه جمعه ۲۵ مهر به برنامه «موسیقی من» می‌رود و در گفتگو با حسنی از آخرین اتفاقات گروه و دلیل توقف فعالیت‌های آن سخن می‌گوید.

این برنامه ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ پخش می‌شود و قرار است صالحی پس از توافق با دیگر اعضای گروه، یک ترانه از آلبوم آخر را در برنامه رونمایی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. هوادار گروه آریان می گوید

    چقدر خاطره خوب با آهنگاشون دارم خیلی ناراحت شدم از خبر خداحافظی
    آریان حیف شد… اینقدر سر راهش مانع ایجاد کردن که…
    علی پهلوان هم چندوقت پیش یه مصاحبه رادیویی راجع به مشکلات آریان داشت که تو وبسایتش هست
    http://www.alipahlavan.com