مصاحبه کتایون ریاحی با رسانه ضد انقلاب در آلمان + عکس

0

خانم کتایون ریاحی از بازیگران سرشناس سینما که پس از مدتها توانسته از  کتابش تحت عنوان ” ماهی قرمز کوچولو ” رونمایی کند ، در نمایشگاهی در فرانکفورت آلمان حضور یافت.

 

همسر کتایون ریاحی همسر پوریا رحیمیان شوهر کتایون ریاحی بیوگرافی کتایون ریاحی بیوگرافی پوریا رحیمیان

از سمت راست به چپ: پوریا رحیمیان موزیسین، کارولین کراسکری مترجم آمریکایی، دکتر جمشید فاروقی رئیس بخش فارسی دویچه ‌وله، کتایون ریاحی، خانم همراه، افشین شحنه‌تبار مدیر و موسس انتشارات “شمع و مه”

اما حضور وی در آلمان با حاشیه هایی همراه بوده که جای سوال از وی را دارد. دویچه وله آلمان  که چند صباحی است تحت سیاست های غیردموکراتیک عملا تریبونی برای عرضه اندام جماعت اپوزیسیون و جماعت مخالف نظام اسلامی ایران شده ، با سوء استفاده از این موقعیت خانم بازیگر را به برنامه خود دعوت کرده و تحت عنوان مصاحبه تعریف و تمجید ایشان را نسبت به رسانه بیگانه اما فارسی زبان جلب کرده است.

همسر کتایون ریاحی همسر پوریا رحیمیان شوهر کتایون ریاحی بیوگرافی کتایون ریاحی بیوگرافی پوریا رحیمیان

کتایون ریاحی که به همراه پسرش ( پوریا رحیمیان) در این برنامه شرکت کرده با با ابراز خوشحالی از حضور در دویچه وله اظهار داشته : ” دویچه وله خاطره ای است که حتی پدربزرگ ها و مادربزرگهای ما هم در ایران با آن آشنا بودند و از قدیم اخبار را از طریق این رسانه دریافت می کرده اند !
دویچه وله اولین صدایی که از رادیوی ایران پخش می شده و ایرانی های قدیم گوش میدادند دویچه وله بوده است! ”

به نظر می رسد این اظهارات خانم هنرمند بر اثر ذوق زدگی و شور و شعف بسیار ناشی از رونمایی کتابشان باشد چرا که فعالیت این رادیو بظاهر فارسی زبان اما همسو با سیاست های دولت بیگانه و ضد انقلاب نمی تواند شایسته  تعریف و تمجید اینچنینی باشد .

همسر کتایون ریاحی همسر پوریا رحیمیان شوهر کتایون ریاحی بیوگرافی کتایون ریاحی بیوگرافی پوریا رحیمیان

 

اخیرا از کتاب داستان “ماهی قرمز کوچولو” نوشته کتایون ریاحی به زبان فارسی و انگلیسی رونمایی شده است. این قصه، قصه‌ی “رفتن و رسیدن به دریا” است. کتایون ریاحی می‌گوید این قصه به زبان‌های مختلف برای کودکان تعریف شده است. 

او می‌گوید: «”ماهی قرمز کوچولو” ادامه “ماهی سیاه کوچولو”نیست، شاید بتوان گفت ادامه یا نقد آن داستان است. این کتاب با صدای خود نویسنده داستان‌خوانی شده است که پوریا رحیمیان فرزند کتایون ریاحی موسیقی این پروژه را کار کرده است. کتایون ریاحی داستان “ماهی قرمز کوچولو را حدود ۳۰ سال پیش نوشته است اما خود می‌گوید حالا زمان چاپ آن فرا رسیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ