درگیری در شیراز به خاطر چادر نپوشیدن نرگس محمدی (ستایش) + فیلم

8

مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت استان فارس، به خاطر قهر مجری اصلی، به بر هم ریختن سالن توسط حاضران کشیده شد.

همسر نرگس محمدی همسر ستایش حجاب بازیگران بیوگرافی نرگس محمدی ازدواج نرگس محمدی
 این مراسم که سه شنبه با بلیط فروشی و استقبال گسترده ی مردم در سالن ورزشی ۲۲ بهمن حاجی آباد برگزار شد به علت تناقض محتوای برنامه با بیلبوردهای تبلیغاتی به هم خورد. در بیلبوردهای تبلیغاتی این مراسم که در سطح شهر نصب شده بود نوشته شده بود که برنامه با حضور نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش برگزار خواهد شد اما اتفاقاتی افتاد که علیرغم حضور این بازیگر در سالن وی به روی سن نرفت.
همسر نرگس محمدی همسر ستایش حجاب بازیگران بیوگرافی نرگس محمدی ازدواج نرگس محمدی
در ابتدای مراسم امام جمعه زرین دشت سخنرانی داشت که در پایان سخنان خود اعلام می کند که خانم نرگس محمدی امشب با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهند آمد اما پس از اطلاع یافتن نرگس محمدی از این سخنان، می گوید که حجابش کامل است و با چادر به روی سن نخواهد رفت. اصرار بیش از حد برگزار کنندگان نیز تاثیری در تصمیم او نمی گذارد و این «مساله» باعث قهر این بازیگر از سالن می شود. جمعیت زیاد حاضر در سالن که با وعده ی حضور نرگس محمدی بلیط تهیه کرده بودند وقتی که متوجه می شوند قرار نیست او به روی سن بیاید شروع به اعتراض می کنند که در این بین اعتراضات بالا می گیرد و باعث زد و خورد و آسیب رساندن به وسایل سالن می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. shanim می گوید

    چادر سر کردن ستایش فقل مال فیلماست…

    1. شهدا شرمنده اایم می گوید

      شهید یعقوب ابراهیم نژاد:
      اگر می دانستم با هر بار که خونم ریخته می شود بی حجابی آغوش حجاب در بر می گیرد، حاضر بودم هزاران هزار بار کشته شوم.
      شهید احمد پناهی:
      حجاب شما سنگری است آغشته به خون من که اگر آن را حفظ نکنید به خون من خیانت کرده اید.
      شهید محمد محمودی:
      حجاب شما از خون ما که در جبهه می ریزد برای دشمن کوبنده تر است.
      شهید ابراهیم هاشمیی:
      حجاب شما به خون ما رنگ می بخشد.

  2. حامد می گوید

    حالا می مرد این دختره بازیگر ایکبیری یه تیکه پارچه مینداخت دورش. حالا به خاطر اینکه تو سینما بازیشون بدن تن به هر خفتی میدن و صداشون در نمیاد همین عکس اخیرش که …. انگاری از دماغ فیل افتادن اگه حالا میگفتن برا بازی در نقش خانوم چادری بهتون پول میدیم پوشیه هم میزدن این بازیگرا همشون مشکلات اخلاقی دارن . مردم نباید خیلی بزرگشون کنن. نمونشم این مهناز افشار که با مرد متاهل رفیق شدو ده روز بعد طلاق اون با وجود مخالفت خانواده مرده شد زنش . تازه چقده هم فخر میفروشه بعد ۳۷ سال به شوهر رسیده خخخخخخخخخخ.

  3. بیتا خانوم می گوید

    اخه ب اینا چ ربطی داره ک خودشونو قاطی کردن حالا چ برنامه ای بوده
    خخخخخخ صندلیاروباش

  4. ناشناس می گوید

    سلام. اگه مطلب بالا درست باشه با اولین نگاه یه آدم منطقی متوجه میشه که یا نباید این شخص رو دعوت می کردند یا اینکه این همه اصرار برای چادر برای چیه؟ بنظرم اولین کسی که باید توبیخ بشه و پاسخگو باشه … و مجریه که با اصرار بیش از حد باعث این همه هزینه مادی و معنوی شدند.

  5. ژاله می گوید

    واقعاً کل هیکل این خانم به یه صندلی می ارزیده؟چی باید گفت واقعاً ؟

  6. مونا می گوید

    ببین مردم ما چی هستن که پول میدن نرگس محمدی براشون صحبت کنه. حیف پول مردم زرین دشت که دادن.

  7. خانم می گوید

    متاسفم