پلیس به دنبال شکارچی زنان و دختران ورامینی + عکس

0

جوان تبهکار، شکارچی خشن دختران جوان در ورامین بود.

 شیطان شرور که بارها توانسته بود از چنگ قانون بگریزد در مخفیگاهش با گلوله پلیس زمینگیر شد.این پسر جوان با قدرت نمایی، دختران و زنان جوان را هدف نیت شوم خود قرار می‌داد و کلکسیونی از جرایم داشت.
عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی شکارچی زنان شکارچی دختران رابطه جنسی دختر تهرانی دختر ایرانی حوادث ورامین تجاوز جنسی به زور اخبار ورامین اخبار حوادث
اوایل خرداد ماه سال ۹۱ مأموران پلیس در جریان سناریوی گروگانگیری در منطقه «سکینه بانو» شهر ورامین قرار گرفتند و خیلی زود تیم‌های پلیسی به تعقیب خودروی تبهکاران پرداختند. با تعقیب و گریز پلیسی آدم‌ربایان زن جوان را در مسیر فرار از خودرویشان بیرون انداختند و با سرعت پا به فرار گذاشتند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی آدم‌رباها آغاز و مشخص شد «علی» که یکی از تبهکاران سابقه‌دار است در این گروگانگیری نقش اصلی را برعهده داشت.
ردیابی‌های پلیسی برای دستگیری «علی» ادامه داشت تا اینکه روز ۲۶ مرداد ماه اتفاق هولناکی رخ داد که در آن «علی» باز نقش اصلی داشت. مأموران وقتی به خانه طعمه جدید «علی» رفتند با در و شیشه‌های شکسته روبه‌رو شدند و دختر جوانی که از ترس، قدرت حرف زدن نداشت پیش رویشان قرار داشت.
مادر خانواده که در طبقه بالای این ساختمان زندگی می‌کند به مأموران گفت: «علی» که از شرورهای منطقه است بارها برای دخترم ایجاد مزاحمت کرده و پیامک‌های تهدیدآمیزی می‌دهد تا اینکه امروز درحالی که مسلح بود به خانه‌مان حمله و با تخریب درها و پنجره‌ها قصد ربودن دخترم را داشت که همسایه‌ها به کمکمان آمده و وی پا به فرار گذاشت. وقتی مشخص شد «علی» در حال شکار دختران و زنان جوان است، ردیابی این شرور شیطان‌صفت در پرونده‌های سیاه و شوم به صورت ویژه کلید خورد.
یک سال گذشت تا اینکه مخفیگاه «علی» در ورامین شناسایی شد، اما زمانی که کارآگاهان برای دستگیری وی اقدام کردند با جوان تحت تعقیب دیگری روبه‌رو شدند. این جوان که «سعید» نام دارد قاتل فراری بود که همراه «علی» زندگی پنهانی‌ای داشت. وی در اعترافاتش گفت: بعد از ماجرای قتل فراری بودم و چون جایی برای پنهان شدن نداشتم با «علی» زندگی می‌کردم که وی همیشه احساس می‌کرد پلیس در تعقیبش است و فراری شد.
در حالی که پلیس توانسته بود ردپاهای ویژه‌ای از جوان شیطان صفت به دست آورد روز ۸ تیر ماه سال جاری مردی با مراجعه به پلیس ادعا کرد از سوی «علی» هدف ضربات چاقو قرار گرفته است. «محمدرضا» گفت: خودرویم را قولنامه‌ای به «علی» فروخته بودم که چند روز پیش پلیس به سراغم آمد و متوجه شدم وی سوار بر پژو ۴۰۵ دست به سرقت وسایل داخل خودرو زده و یکی از طعمه‌هایش خودرویم را شناسایی کرده است. وی افزود: وقتی با «علی» روبه‌رو شدم با هم درگیر شدیم که وی با چاقویش به سینه‌ام ضربه‌ای زد و گریخت.
همین ادعاها پرده از راز اقدام تبهکارانه دیگر «علی» برداشت و کارآگاهان پی بردند علی و دوستانش با سرقت خودروها ابتدا اقدام به اوراق کردن آن‌ها کرده سپس همه وسایل را روی خودروی دیگری نصب کرده و دست به فروش ارزان آن زده‌اند. با حساس شدن و افزایش اقدامات این تبهکار جوان تیمی از مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق تهران برای دستگیری «علی» وارد عمل شدند و در گام نخست موفق به دستگیری یکی از همدستان و شرورهای منطقه که وی نیز «علی» نام دارد، شدند.
«علی» یکی از قاچاقچیان فراری از سال ۸۷ بود که در پرونده‌اش سابقه آدم‌ربایی، روابط شیطانی، درگیری با مأموران و نگهداری سلاح کلاش به چشم می‌خورد. «علی» در اعترافاتش به پلیس گفت: تپانچه در اختیار «علی» قرار دارد و آخرین بار با هم درگیر شدیم و از مخفیگاه وی بی‌اطلاع هستم. با راهنمایی‌های این شرور مأموران موفق شدند مخفیگاه جدید «علی» را در مجتمعی واقع در پشت پارک شقایق ورامین شناسایی کنند. بدین ترتیب مأموران روز ۱۹ شهریور ماه سال جاری مخفیگاه وی را تحت محاصره قرار دادند و عملیات دستگیری کلید زده شد.
مأموران زمانی که برای دستگیری جوان شیطان صفت وارد مخفیگاهش شدند «علی» به سمت آنان حمله کرد و با دسته چاقویش ضربه‌ای به دست سرباز پلیس زد و قصد داشت ضربه‌ای به سینه یکی از مأموران دیگر بزند که از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفت. «علی» که ۲۴ سال دارد راهی جز اعتراف پیش روی خود ندید و پرده از همه نقشه‌های شیطانی و تبهکاری‌هایش برداشت و گفت: تپانچه را از جوانی به ارزش یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان خریدم و تفنگ کلاش متعلق به دوستم به نام «علی» است.
بنابر این گزارش، با توجه به گسترده بودن اقدامات تبهکار شیطان صفت، بازپرس مسعودی با تقاضای چاپ عکس «علی» خواست کسانی که در دام شرارت و تبهکاری‌های وی افتادند به شعبه اول بازپرسی دادسرای ورامین یا پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق تهران مراجعه کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ