جسد بازیگر زن پیدا شد + عکس

0

صبح روز جمعه تأیید شد جنازه‌ای که پنجشنبه در جنگل ‌های حومه شهر سیاتل آمریکا پیدا شده بود، به میستی آپهام ، بازیگر ۳۲ ساله تعلق دارد. ورایتی گزارش داد که فیلم‌سازی به‌ن ام تریسی رکتور که دوست خانوادگی میستی آپهام است در تشخیص هویت جسد کشف شده، مرگ وی را تأیید کرده است.

مرگ بازیگر بیوگرافی میستی آپهام اخبار سینما Misty Upham

این فیلم‌ساز اداره پلیس ناحیه اوبورن سیاتل را به تعلل و کم‌کاری در مورد یافتن بازیگر رنگین‌پوست ۳۲ ساله متهم کرده و به ورایتی گفته است: «ما می‌خواهیم این نکته روشن شود که پلیس اوبورن هیچ اقدامی برای نجات او یا یافتن او انجام نداده است , این دوستان و اعضای خانواده بودند که گروه‌های جست‌و‌جو و نجات را برای یافتن میستی تشکیل دادند.»
علت مرگ میستی آپهام هنوز مشخص نشده است.خانواده آپهام از تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) ناپدید شدن وی را گزارش داده و گفته بودند که روز قبل از آن نشانه‌هایی از تمایل به خودکشی در وی مشاهده کرده‌اند. چارلز آپهام پدر میستی خاطرنشان کرده بود که وی مبتلا به اضطراب و اختلال دوقطبی بوده و مصرف داروهایش را متوقف کرده بود. میستی آپهام برای مراقبت از پدرش که در مرحله نقاهت پس از سکته قلبی به‌سر می‌برد به سیاتل رفته بود.

میستی آپهام متولد ۱۹۸۲ در مونتانای آمریکا، از سیزده سالگی بازی در تئاتر را شروع کرد و اولین فیلمش را که «پوست‌ها» نام داشت در سال ۲۰۰۲ بازی کرد. بازی در «رودخانه یخ‌زده» ساخته کورتنی هانت در کنار ملیسا لئو در سال ۲۰۰۸ که او را نامزد جایزه اسپیریت فیلم‌های مستقل کرد، اولین درخشش سینمایی وی بود و پس از آن، از جمله در «جانگو زنجیر گسیخته» کوئنتین تارانتینو بدون ذکر نام در عنوان‌بندی، حضور کوتاهی داشت و سال گذشته در فیلم نامزد دو جایزه اسکار «آگوست در اُسیج‌کانتی» همراه با مریل استریپ، جولیا رابرتز و کریس کوپر نقشی کلیدی ایفا کرد. فیلم «کیک» با بازی میستی آپهام قرار است سال میلادی آینده اکران بگیرد و فیلم‌برداری «فضای خزیدن» به کارگردانی فیل کلایدون که در هفته‌های اخیر در جریان بوده، به علت نبودن این بازیگر فعلاً با ابهام مواجه است.

آنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ