درگیری لفظی فرهاد مجیدی در خیابان؟!

3

یکی از ستاره‌های سرشناس فوتبال ایران با شلوارک از اتومبیل شخصی خود پیاده شد و برای برداشتن پول نقد سراغ عابربانک رفت. در حالی که حضور این ستاره به شدت جلب توجه می‌کرد و مردم در حال خوش‌وبش با او بودند و یا او را با دست به یکدیگر نشان می‌دادند، یک بانوی میانسال که در حال عبور از خیابان بود، به این ستاره نزدیک شد و خیلی محترمانه به او گفت: «شما ستاره محبوب این فوتبال و الگوی جوانان ما هستی… کاش با شلوارک به خیابان نیایی.»

همسر فرهاد مجیدی خانه فرهاد مجیدی بیوگرافی فرهاد مجیدی اینستاگرام فرهاد مجیدی

گفتنی است هنوز حرف‌های این خانم تمام نشده بود که ستاره فوتبال از کوره دررفت و گفت: «به شما چه ربطی داره خانم. من هر جور دلم بخواد لباس می‌پوشم، شما هم توی کار مردم دخالت نکن!» این شهروند هم سرش را تکان داد و رفت و اغلب مردمی که ناظر صحنه بودند به حال این ستاره تأسف خوردند. البته چند نفری از طرفدارانش هم در دفاع از او گفتند بنده خدا تازه از اتومبیل شخصی‌اش پیاده شد و با شلوارک که در خیابان قدم نمی‌زد اما حرف جالب را یکی دیگر از شهروندان زد؛ «این آقا شاید محبوب باشد اما مردمدار نیست. محبوبیتش هم دوام نمی‌آورد.»

خبر ورزشی

انتشار خبر درگیری لفظی چهره محبوب و معروف فوتبال ایران در تهران، باعث شده تا همه نگاه ها ناخودآگاه به سوی فرهاد مجیدی جلب شود.

 به گزارش  جام نیوز , حتی بعضی از نزدیکان این بازیکن با او تماس گرفته و پرسیده اند که ماجرا چه بوده.

 اما نکته اینجاست که مجیدی از انتشار چنین خبری تعجب کرده و گفته درگیری پیش آمده، تنها درگیری لفظی بود و خیلی زود هم به پایان رسیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. نگار طعمه می گوید

    خفه خون…لابد یا فرهاد ناراحت بوده یا زنه اینجوری نگفته

    ب هر حال میبینی ک همه ابیا هنوزم عاشقشن

  2. mahdiye می گوید

    دوسداشته ب اون زنه یا هر کس دیگه ای هم مربوط نیسسسسست

  3. نازی می گوید

    مطمئن باشید خانومه اینجوری نگفته!!!!!