پاتوق بورس بازان کشور کجاست ؟

0

شاید سوال خیلی از فعالان بازارسرمایه این باشد که پاتوق بورس بازان کشور کجاست ؟ چه کسانی و با چه جنسیتی یا حتی تحصیلاتی در بورس فعال هستند و چقدر از تکنولوژی استفاده می کنند ؟ 

 
لزوم ارایه برنامه معاملات سهام برای دستگاههای مختلف مثل کامپیوتر یا موبایل چقدر است تمام این پرسشها در ادامه مقاله پاسخ داده شده است .

 در این رتبه بندی که ۲۲ شهر پر جمعیت مورد ارزیابی قرار گرفته اند، تهران در جایگاه نخست قرار می گیرد و شش شهر نیز هر کدام سهم کمتر از پنج درصدی از کل مخاطبان بورس نیوز دارند و مابقی یعنی ۱۵ شهر سهم کمتر از یک درصدی را به خود اختصاص می دهند.

به گونه ای که ۳۲٫۰۸ درصد از بادیدکنندگان بورس نیوز، تهرانی ها هستند. بعد از آن ساکنان شهر اهواز رتبه بعدی را به خود اختصاص می دهند و بدین ترتیب اهوازی ها عنوان دوم پربازدیدترین را از کلان شهرهایی همچون تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز می ربایند.

برهمین اساس، اهواز با اختصاص ۳٫۵۷ درصد از کل مخاطبان به خود، در ردیف دوم قرار می گیرد و شهرهایی همچون تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز در جایگاه های سوم تا هفتم قرار می گیرند.

سایت بورس تحلیل بورس امروز اخبار بورس امروز

علاوه بر این، از لحاظ جنسیت مخاطبان بورس نیوز نیز ۵۴٫۱۵ درصد از بازدیدکنندگان مرد و مابقی آنها یعنی ۴۵٫۸۵ درصد خانم هستند.

سایت بورس تحلیل بورس امروز اخبار بورس امروز

همچنین رده سنی مخاطبان نیز در نمودار زیر نشان داده شده است.

سایت بورس تحلیل بورس امروز اخبار بورس امروز

افزون بر آن، در حالی بیش از ۹۲ درصد از بازدیدکنندگان بورس نیوز را مخاطبان داخلی تشکیل می دهند که مابقی از کشورهای ایالات متحده، انگلستان، هندوستان، اسپانیا و آلمان می باشند.

سایت بورس تحلیل بورس امروز اخبار بورس امروز

در پایان این گزارش می افزاید، کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت نیز از جمله دستگاه هایی هستند که مخاطبان جهت بازدید از سایت استفاده می کنند که سهم هر یک از آنها در نمودار زیر آورده شده است.

سایت بورس تحلیل بورس امروز اخبار بورس امروز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ