کسب درآمد و پول‌ آفرینی به سبک کریس رونالدو + عکس

0

کاری به توانایی های فنی کریستیانو رونالدو و گلزنی ها و اعجاب او در مستطیل سبز نداریم. او در یک زمینه دیگر هم برای خود اعجوبه ای تمام عیار است.

 همسر کریس رونالدو شغلهای جدید و پردرآمد ‎ زندگینامه کریس رونالدو درآمد فوتبالیستها آموزش شغل یابی
همسر کریس رونالدو شغلهای جدید و پردرآمد ‎ زندگینامه کریس رونالدو درآمد فوتبالیستها آموزش شغل یابی

 کریستیانو رونالدو راه می رود و پول می آفریند. او خوش تیپ و خوش قیافه است و از آنجایی که در کنار مسی برترین فوتبالیست کنونی دنیا به شمار می رود شرکت های تبلیغاتی زیادی برای او صف می کشند.

این شرکت ها و این برندهای مشهور تجاری حاضرند برای یک عکس از رونالدو و یا یک ویدیوی یک دقیقه ای از این سوپر استار پرتغالی برای تبلیغ کالایشان صدها هزار یورو و چه بسا میلیون ها یورو پول به پای او بریزند.

بر اساس آخرین گزارش رونالدو ۴۱٫۵ میلیون یورو از طریق حضور در آگهی های تبلیغاتی درآمد دارد. او هم اکنون تبلیغاتی برای برندهای مختلف پوشاک، لوازم بهداشتی و ورزشی، انواع خوراکی، روغن موتور، ساعت و …. انجام می دهد و در پی همین تبلیغ هاست که ثروت او روز به روز بیشتر می شود.

رونالدو بیش از ۱۰۰ میلیون بار در فیسبوک لایک خورده و در توئیتر نیز بیش از ۳۰ میلیون دنبال کننده دارد. با این اوصاف بسیار محبوب است، محبوبیتی که باعث شده عظیم ترین کمپانی های دنیا برای بستن قرارداد با او از سر و کول هم بالا بروند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ