بهترین عملکرد کارگزاران بورس در ۷ ماهه امسال اعلام شد

0

عملکرد کارگزاران فعال در بورس تهران نشان می‌دهد که ۳۸ درصد از معاملات الکترونیکی در ۵ کارگزاری انجام شده و ۵ شرکت کارگزاری ۴۶ درصد از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

عملکرد شرکتهای کارگزاری نشان می دهد که تعداد ۵ شرکت کارگزاری حدود ۴۶٫۴۲ درصد کل ارزش معاملات را در ۷ ماهه سال جاری به خود اختصاص دادند.

بر این اساس شرکتهای کارگزاری کارگزاری صبا تامین با ۱۶ درصد، بانک ملی با ۱۴ درصد، کارگزاری امین آوید با ۵٫۳۹ درصد، کارگزاری حافظ با ۵٫۳۲ درصد و کارگزاری مفید با ۴٫۷۱ درصد رتبه‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

همچنین از ۱۰۰ کارگزار فعال در بورس تهران ۹۲ کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده اند و حدود ۳۸ درصد از کل معاملات الکترونیکی در ۵ کارگزاری انجام شده است که به ترتیب کارگزاری مفید با ۲۳٫۲۲ درصد، آگاه با ۶٫۳۱ درصد، بانک کشاورزی با ۳٫۶۳ درصد، امین آوید با ۲٫۶۲ درصد و حافظ با ۲٫۱۵ درصد رتبه‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

اما از کل معاملات، بیش از ۱۱۶ هزار میلیارد ریال خرید و فروش الکترونیکی بوده است که ۱۶٫۴۰۸درصد کل خرید و فروش است.

ایسنا

بنابراین گزارش ارزش کل خرید و فروش ۱۰۰ کارگزار فعال بورس تهران در ۷ ماهه سال جاری، بیش از ۷۱۰ هزار میلیارد ریال بود که دفعات معاملات برابر با ۷ میلیون و ۳۶۳ هزار دفعه بوده است.

براین اساس ارزش خرید و فروش خرد و بلوک معادل ۶۰ درصد کل معاملات بوده است. همچنین ارزش خرید و فروش عمده و سایر ۳۹ درصد از معاملات را به خود اختصاص داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ