آتش زدن هیئت امام حسین (ع) در واکنش به اسید پاشی!

2

موضوع اسیدپاشی فرد یا افراد ناشناس به تعدادی از دختران و زنان در شهر اصفهان را می توان یکی از مهم ترین اخبار داخلی جمهوری اسلامی ایران بر شمرد.

در این نوشتار، تلاش ما این نیست که موضوع اسیدپاشی و اینکه چه کسی یا کسانی آن را با چه هدف یا اهدافی مرتکب شده اند، را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
اما نکته تعجب برانگیز این است که ساعاتی پیش خبرنگار افتخاری ما از شهر اصفهان گزارش داد که شب گذشته تعدادی از جوانان یکی از هیئت های بزرگ اصفهان تا ساعات نیمه شب در حال برپایی خیمه عزاداری و آماده کردن چادر و خیمه برای برگزاری مراسم عزاداری دهه محرم که از شنبه شب آغاز می شود بودند.
خبرنگار شیعه آنلاین افزود: این جوانان بعد از پایان برپایی خیمه، برای خواب به منازلشان رفتند اما دقایقی بعد خبر رسید که خیمه آتش گرفته و به رغم اینکه جوانان هیئت خود را فورا به محل رساندند، اما خیمه برپا شده به طور کامل در آتش سوخت.
خبرنگار افتخاری ما همچنین گفت: بلافاصله بررسی های لازم برای کشف حقیقت ماجرا و اینکه آیا این اقدام عمدی بوده یا بر اثر یک جرقه یا حادثه غیر عمدی رخ داده، آغاز شد. اما جوانان این هیئت در حین انجام تحقیقات به سرنخی دست یافتند که نشان می دهد آتش زدن خیمه امام حسین علیه السلام توطئه ای عمدی و برنامه ریزی شده بوده تا آن را در مقابل ماجرای اسیدپاشی قرار دهند.
خبرنگار شیعه آنلاین ادامه داد: در واقع اکنون جو روانی ایجاد شده به گونه ای است که توطئه گران تلاش می کنند مقصر اسیدپاشی را جوانان مؤمن نشان دهند، از همین رو طراحان این توطئه برای برافروختن آتش اختلافات، ایبار به سراغ هیئتی ها رفته و با آتش زدن خیمه امام حسین علیه السلام تلاش می کنند جوانان هیئتی را علیه افکار عمومی نیز تحریک کنند. در واقع فتنه ای آشکار در میان است تا هیئتی ها را در مقابل مردم قرار دهند.
خبرنگار افتخاری ما در پایان گفت: پیش بینی می شود که این روند ادامه یابد زیرا مشخص است که طرح، برنامه و توطئه ای سازمان یافته پشت قضیه است بخصوص اینکه تلاش می کنند افکار عمومی را در مقابل دستگاه امام حسین علیه السلام قرار دهند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. علیزاد می گوید

    خواب دولت اسلامی در برپایی حکم اعدام اهانت‌کنندگان به اسلام چنین نتیجه می‌دهد.
    خدا به خودم توفیق دهد ، جرأت را از تخیل ایشان بیرون می‌کنم.

  2. شش گوشه می گوید

    سلام دوست عزیز
    با شما هستیم در بزرگترین پایگاه مداحی(شش گوشه)
    لطفا مارو با نام پایگاه مداحی شش گوشه لینک کنید،و با نظر های خوبتون مارو در هرچه بهتر عمل کردن این پایگاه راهنمایی فرمائید…
    درصورت تبادل لینک لطفا از پایگاه ما دیدن فرمائید و پیغام بگذارید،با تشکر: خادمین امام حسین(ع)
    http://www.shesh-gosheh.blogfa.com