حمله دختر ایراندوست به مازیار زارع + عکس

0

او در این پست نوشته که چرا خودت که از هواداران فحش خوردی از ملوان نمی روی؟

همسر مریم ایراندوست مریم ایراندوست بیوگرافی مریم ایراندوست بیوگرافی مازیار زارع اخبار ورزشی

مریم ایراندوست مربی سابق تیم‌ملی بانوان و دختر ایراندوست در اینستاگرام به شدت از مازیار زراع انتقاد کرده است.

به گزازرش سایت فوتبال ایران،او در این پست کاپیتان ملوان را متهم کرده که از بازگشت پژمان نوری به ملوان ترسیده است. وی همچنین بعضی از بازیکنان ملوان را به دو رویی، کم کاری و بی معرفتی متهم کرده است.او در این پست نوشته که چرا خودت که از هواداران فحش خوردی از ملوان نمی روی

 همسر مریم ایراندوست مریم ایراندوست بیوگرافی مریم ایراندوست بیوگرافی مازیار زارع اخبار ورزشی

مریم ایراندوست متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۷ خورشیدی در بندر انزلی است. در یک خانواده کاملا ورزشی رشد یافت و از سال ۷۱ ورزش را به صورت حرفه ای در رشته دومیدانی و بسکتبال شروع کرد و کاپیتان تیم منتخب استان شد. فوتبال را از زمانی شروع کرد که پسرش راستین ۲ ماهه بود. وی علاوه بر سابقه عضویت و بازی در تیم ملی فوتبال بانوان ایران هم اکنون مربی حال حاضر تیم ملی فوتبال زنان ایران است. پیش از آن او سرمربی تیم ملوان وتیم ملی زیر ۱۶ سال ایران بود. او به عنوان بازیکن برای تیم‌های ملوان و پگاه گیلان بازی کرده‌است. مریم ایراندوست دختر نصرت ایراندوست بازیکن پیشین باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی و مربی فوتبال آقایان است. او تا بحال به عنوان مدرس بین‌المللی فوتبال در چندین کشور به تدریس فوتبال پرداخته است. پسرش راستین نیز با توجه به پرورش در یک خانواده ورزشی و فوتبالی به این رشته ورزشی روی آورده است و در تیم زیر ۱۱ سال ملوان کاپیتان است. بهترین و بدترین خاطره ورزشی اش از نظر خودش:

  • روز بیاد ماندنی: بهمن ماه سال ۹۱ و بازی در حضور ۲۵۰۰ تماشگر خانم در تختی انزلی.
  • تلخ ترین خاطره ورزشی: حذف از حضور در مسابقات مقدماتی المپیک لندن به دلیل حجاب که توسط ناظر بحرینی صورت گرفت که پس از آن بازیکنان با اشک دور افتخار زده و بر پرچم ایران سجده کرده و استادیوم را ترک کردند آن هم پس از ۸ ماه اردوی سنگین.

وی در ۷۴ بازی رسمی به عنوان بازیکن در تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی به میدان رفته است و در این بازیها ۳۶ مرتبه موفق به گلزنی شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ