علی صادقی : دروغ است، من بچه‎ای ندارم + عکس

0

روز گذشته از علی صادقی به همراه دو کودک عکسی منتشر شد که در یادداشت ضمیمه آن، عنوان شده بود فرزندان این بازیگر هستند. مسئله ای که صادقی آن را تکذیب می کند و می گوید: عکسی که به تازگی از من در فضای مجازی همراه با دو کودک منتشر شده است، صحت ندارد.

 همسر علی صادقی همسر بازیگران عکس جدید بازیگران بیوگرافی علی صادقی اینستاگرام بازیگران

علی صادقی با اعلام این مطلب گفت: «به تازگی عکسی از من همراه با دو کودک در فضای مجازی منتشر و در شرح عکس آن عنوان شده که آن دو فرزندان من هستند، در حالی که این امر به هیچ وجه صحت ندارد. هفته گذشته یکی از ساکنان آپارتمانم مراسم تولدی برگزار کردند که در حین ورود به خانه ام با وجود ظاهر نامناسبم به اصرار مادر و تنها برای شاد کردن دل بچه ها، عکسی یادگاری در راهروی آپارتمان گرفتیم».

همسر علی صادقی همسر بازیگران عکس جدید بازیگران بیوگرافی علی صادقی اینستاگرام بازیگران

او اضافه کرد: «به هر حال اقدام غیرحرفه ای مادر بچه ها که این عکس را در فضای مجازی منتشر کرده به هیچ وجه اقدام مناسبی نبوده است. ضمن اینکه من هیچ صفحه ای در فضای مجازی ندارم که بخواهم برای این عکس چنین شرحی بنویسم».

صادقی در پایان گفت: «با عاملان این اتفاق و کسی که از قول من این صحبت های کذب را منتشر کرده قطعاً برخورد جدی خواهم کرد تا در آینده شاهد چنین رفتارهای زشتی برای هیچکدام از بازیگرانمان نباشیم». (بانی فیلم)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ