قباله باشگاه ذوب آهن به نام کیست؟

0

علی شجاعی اظهار کرد: من سال‎ها به عنوان سرپرست و مربی ذوب‎آهن در این تیم مشغول به کار بودم و از سال ۱۳۵۱ برای این تیم بازی کرده‎ام.

وی تصریح کرد: به خاطر این تیم از قراردادم گذاشتم، اما هم‌اکنون ذوب‎آهن را در وضعیتی می‎بینم که به هیچ عنوان شایسته جایگاه این تیم نیست و من تنها دلیل به این روز افتادن ذوب‎آهن را در مدیریت این باشگاه می‎دانم.

وی افزود: مدیرعامل این باشگاه می‌گوید بودجه نداشته‎ایم که تیم به این روز افتاده؛ برادر تو که نمی‎توانی برای این باشگاه درآمدزایی داشته باشی، بگذار و برو و جای خودت را به فردی توانمندتر بده.

شجاعی اضافه کرد: رشته‎های دیگر این باشگاه کجا رفتند، چرا منحل شدند و چه اتفاقی برایشان رخ داد و دیگر کجاست آن ذوب‌آهنی که سه سال نایب‎قهرمان لیگ شد و همگان به آن بارسلونای ایران می‎گفتند.

سرپرست سابق تیم فوتبال ذوب‎آهن تأکید کرد: یک سال و نیم در این تیم ایستادم و گفتم پول بازیکنان را هر طور شده بدهید و کاری نکنید که زمانی مجبور شویم ۱۰ میلیارد برای ماندن این تیم در لیگ برتر هزینه کنیم.

شجاعی اضافه کرد: آقای ابراهیمی می‎گفت بودجه نداریم، اما ببینید رویانیان و فتح‌الله‌زاده چه کارهایی را برای تیمشان انجام دادند، در صورتی‎که آقای ابراهیمی بودجه نداشت باید مانند همین مدیران عامل سرخابی به دنبال درآمدزایی می‌رفت؛ نه اینکه بنشیند و دست روی دست بگذارد.

وی با اشاره به باخت ذوب‎آهن در هفته نخست رقابت‎های لیگ برتر، عنوان کرد: چرا باید این تیم به یک تیم لیگ یکی آن هم با بازیکنان پا به سن گذاشته ببازد.

سرپرست سابق تیم فوتبال ذوب‎آهن گفت: در گذشته هر تیمی با ذوب‎آهن بازی داشت خود را از پیش باخته می‎دانست و تیمی بسیار خوش نام بود اما دیگر نشانی از آن تیم وجود ندارد.

وی با اشاره به مدیرعامل کارخانه ذوب‎آهن افزود: آقای سعدمحمدی که می‎دانم علاقه بسیاری به فوتبال دارد و کارهای بسیاری را نیز در مس کرمان انجام داده بود باید فکری به حال این تیم بکند.

شجاعی ادامه داد: کدام باشگاه ایرانی امکاناتی را که ذوب‎آهن در اختیار دارد را دارا است، این تیم دارای ورزشگاه و زمین تمرین اختصاصی است.

وی با اشاره به مدیران عامل گذشته این باشگاه اذعان کرد: مگر آقای آذری و دلیلی برای این تیم بد کار کرده بود که کنار گذاشته شدند.

شجاعی با بیان اینکه من عمر فوتبالی خودم را در این تیم سپری کردم و نسبت به این تیم تعصب دارم، گفت: این که قدم نخست ذوب‎آهن در ابتدای لیگ باشد دیگر چه امیدی به آینده این تیم وجود دارد.

سرپرست سابق تیم فوتبال ذوب‎آهن در پایان با بیان اینکه قباله این تیم به نام کسی نخورده است، افزود: به هر حال برای این تیم آرزوی موفقیت می‎کنم و امیدوارم باز هم به روزهای پرفروغ گذشته خودش بازگردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ