تروریستی که سوزانده و خورده شد! + عکس

0

گروهی از مردم در شمال شرقی جمهوری دموکراتیک کنگو به تلافی حملات اخیر در این کشور که جان ۱۰۰ تن را گرفته، یک مظنون تروریست را سنگسار کرده و سپس جسدش را آتش زده و خوردند!

عکس های جالب و زیبا عکس تروریست تروریستی تکفیری تروریست عربستانی اخبار جالب

به گزارش خبرگزاری رویترز، این رویداد در شهر بنی به دنبال سلسله حملات شبانه در این منطقه که گروه شبه نظامی موسوم به “ای. دی‌ اف‌ نالو” مقصر آن است رخ داد. این گروه که گمان می‌رود بیش از ۱۰۰ تن را درماه جاری میلادی قتل عام کرده‌، برای کشتن قربانیان خود از تبر و ساتور استفاده می‌کند.

عکس های جالب و زیبا عکس تروریست تروریستی تکفیری تروریست عربستانی اخبار جالب
شاهدان گفتند، هنگامی به این مرد ناشناس مظنون شدند که مسافران یک اتوبوس فهمیدند وی نمی‌تواند به زبان محلی سواحیلی صحبت کند و یک ساتور همراه خود دارد. سپس وی را سنگسار کرده، جسدش را سوزانده و آن را خوردند.

مقامات جمهوری دموکراتیک کنگو نیز باقی جسد سوخته شده این مظون را جمع آوری کردند.

جوزف کابیلا، رئیس جمهوری کنگو گفت: شبه نظامیان ای‌. دی‌ اف‌ نالو با سرنوشتی مشابه سرنوشت شورشیان جنبش “ام ۲۳” که در پی حمله دولت با حمایت سازمان ملل سال گذشته میلادی نابود شدند، مواجه می‌شوند.

وی افزود: هیچ بحثی درباره مذاکرات با تروریست‌ها وجود ندارد. آن‌ها نیز به زودی همانند جنبش “ام ۲۳” نابود خواهند شد.

ای دی اف نالو ائتلافی از گروه‌های مخالف با دولت اوگاندا است که از اواسط سال ۲۰۰۰ میلادی از پایگاه‌های خود در جمهوری دموکراتیک کنگو عملیات خود را انجام داده‌اند.

تدی کاتولیکو، رئیس جامعه مدنی بنی گفت، این شبه نظامیان مقصر مرگ ۱۴ تن در اوایل روز پنج شنبه در روستای کامپی یا چوی هستند و تعداد قربانیان آنها در ماه جاری میلادی به ۱۰۷ تن می‌رسد.

صبح جمعه حدود ۱۰۰ معترض ساتور به دست جاده اصلی از فرودگاه به شهر بنی را مسدود و با پرتاب سنگ خواستار اقدامات حفاظتی بیشتر دولت و موضع سرسختانه علیه این شورشیان شدند.

دولت اوگاندا گفت، شبه نظامیان ای. دی اف نالو با شبه نظامیان الشباب سومالی متحد هستند اما تحلیل‌گران می‌گویند که حقیقت این روابط هنوز مشخص نیست.

منبع: ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ