تلاش جالب کریس رونالدو برای قد بلندتر شدن! / عکس

1

ستاره پرتغالی رئال مادرید با اینکه قد و قامت بلند و مناسبی دارد اما باز هم سعی می کند خود را قد بلندتر از آن چیزی که هست نشان دهد.

همسر کریس رونالدو عکس ورزشی جدید عکس فوتبالی جدید زندگینامه کریس رونالدو اخبار ورزشی اخبار فوتبال

 کافی است نگاهی به عکس های دسته جمعی بازیکنان رئال مادرید پیش از آغاز یک مسابقه داشته باشیم. در تمام آنها رونالدو سعی می کند با ایستادن بر روی پنجه های پایش خود را قد بلند تر از آن چیزی که هست نشان بدهد. اکنون این تلاش جالب رونالدو برای قد بلندتر شدن سوژه طنز بسیاری از سایت های ورزشی شده است. رونالدو آخرین باری که سعی کرد خود را قد بلندتر جلوه بدهد همین سه روز پیش و در دیدار با لیورپول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود. به عکس های زیر و تلاش رونالدو برای قد بلندتر شدن توجه کنید:

همسر کریس رونالدو عکس ورزشی جدید عکس فوتبالی جدید زندگینامه کریس رونالدو اخبار ورزشی اخبار فوتبال همسر کریس رونالدو عکس ورزشی جدید عکس فوتبالی جدید زندگینامه کریس رونالدو اخبار ورزشی اخبار فوتبال همسر کریس رونالدو عکس ورزشی جدید عکس فوتبالی جدید زندگینامه کریس رونالدو اخبار ورزشی اخبار فوتبال  همسر کریس رونالدو عکس ورزشی جدید عکس فوتبالی جدید زندگینامه کریس رونالدو اخبار ورزشی اخبار فوتبال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حامد می گوید

    خب منم