مدیر عاملی پرسپولیس را قبول نمی‌کنم

0

سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بحث مدیرعاملی من در باشگاه پرسپولیس مطرح نیست و اگر هم چنین پیشنهادی بشود، آن را قبول نمی‌کنم.

 مدیرعامل جدید پرسپولیس سوابق هیات مدیره پرسپولیس سوابق مهدی خواجه‌وند بیوگرافی مهدی خواجه‌وند اخبار فوری پرسپولیس

مهدی خواجه‌وند در خصوص شایعه مدیرعاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس گفت: شدیدا این موضوع را تکذیب می‌کنم و هیچ بحثی هم در این خصوص به میان نیامده است.

وی درباره اینکه اگر به او پیشنهاد می‌شود که این سمت را می‌پذیرد، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد این پیشنهاد را قبول نمی‌کنم چرا که مدیرعاملی در باشگاهی مثل پرسپولیس شرایطی دارد که من در خودم آن را نمی‌بینم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه زمانی بالاخره مدیرعامل این باشگاه معرفی می‌شود، افزود: خودتان می‌بینید که اوضاع و احوال باشگاه چگونه است و ما هر روز یک داستان داریم و در این شرایط تصمیم‌گیری سخت است. اما برای انتخاب مدیرعامل عجله‌ای نداریم و می‌خواهیم همه جوانب را در نظر بگیریم و سپس در این خصوص اقدام کنیم.

خواجه‌وند در مورد اینکه به نظر می‌رسد میان برخی از اعضای هیأت مدیره این باشگاه اتفاق‌نظر وجود ندارد و جلسات هیأت مدیره فقط با حضور دو سه نفر برگزار می‌شود، گفت: سلیمی که تا قبل از رفتن به مکه در تمام جلسات بود و مونسان هم فقط یکی دو جلسه به جلسات نیامد و صورتجلسه ما هم مشخص است. زادمهر هم خارج از کشور حضور دارد و به این دلیل در جلسات حضور نداشت و فقط می‌ماند مصاحبه‌های جناب کاظم‌پور! البته مصاحبه علنی علیه سیستم باشگاه کار حرفه‌ای نیست.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا درخواستی از طرف باشگاه برای عضو هیأت مدیره شدن بهروز منتقمی به مجمع باشگاه پرسپولیس داده شده یا نه، تصریح کرد: از طریق باشگاه چنین درخواستی داده نشده و این مسئله در اختیار مجمع باشگاه است و خوب نیست که ما فرد را به مجمع پیشنهاد دهیم و فعلا هم اعضا تکمیل هستند مگر اینکه تغییر و تحولی بخواهد در باشگاه رخ دهد که فعلا این موضوع هم مطرح نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ