مردی که بر سر ارثیه با برادرش درگیر شد و اشتباها خواهرش را کشت

0

درگیری خانوادگی به خاطر اختلاف ارث و میراث ، دست مرد ۵۷ ساله را به خون خواهرش آغشته کرد.

مرد ۵۷ ساله جلوی خانه‌اش با برادرش درگیر شد. اختلاف آنها کهنه بود و از ارث و میراث سرچشمه می‌گرفت. درگیری اصغر و برادرش ابراهیم پای دیگر اعضای خانواده را نیز به این مشاجره باز کرد و درگیری خانوادگی شدت گرفت. عقربه‌های ساعت ۲ بعد از ظهر سه‌شنبه ۱۳ آبان ماه را نشان می‌داد که اصغر با عصبانیت به سراغ اسلحه ساچمه زنی خود رفت و به خاطر آنکه از دیگران زهر چشم بگیرد اقدام به تیراندازی کرد. اما او غافل از آن بود که این اقدام اشتباه به قیمت جان خواهرش تمام می‌شود. در این تیراندازی خواهر ۴۶ ساله اصغر بر اثر اصابت گلوله زخمی شد و غرق خون روی زمین افتاد. مرد ۵۷ ساله که باورش نمی‌شد چه می‌بیند وحشت زده و مضطرب از صحنه متواری شدو پا به فرار گذاشت. در این لحظه داد و فریاد به پا شد و شاهدان بلافاصله پیکر نیمه جان قربانی این درگیری را به بیمارستان شهرستان چناران خراسان رضوی انتقال دادند.
اما این زن که مادر چها ر فرزند بود قبل از رسیدن به مرکز درمانی جان خود را از دست دادو تلاش پزشکان برای نجات او مؤثر واقع نشد. با اعلام مرگ زن ۴۶ ساله به پلیس ۱۱۰، مأموران پلیس بلافاصله وارد عمل شدند و «شریعتی» بازپرس شعبه اول دادسرای شهرستان چناران دستورات تخصصی برای پیگیری سریع موضوع صادر کرد.
کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در روستای «بهمن جان سفلی» از توابع شهرستان چناران که محل درگیری بود، درحالی که قطرات خون هنوز در مقابل خانه مشاهده می‌شد تحقیقات خود را درباره علت و چگونگی وقوع این درگیری مرگبار آغاز کردند. جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری عامل فراری قتل و روشن شدن ابعاد مبهم این پرونده ادامه دارد و به دستور قاضی شریعتی ۱۰ نفر از عاملان درگیری بازداشت شده‌اند./ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ