تعویق بررسی نقش ۳ نماینده در فساد بزرگ مالی

0
تسنیم نوشت:
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: قرار بود وزیر دادگستری و دادستان کل کشور برای بررسی نقش سه نماینده در پرونده فساد سه هزار میلیاردی در این کمیسیون حضور پیدا کنند اما به دلیل غیبت اژه‌ای این جلسه به هفته آینده موکول شد.
الهیار ملکشاهی رئیس‌کمیسیون قضایی‌و‌ حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه امروز قرار بود مرتضی بختیاری وزیر دادگستری و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای برای پاسخ به سوال دو نفر از نمایندگان حضور پیدا کنند که به دلیل غیبت دادستان کل کشور این جلسه برگزار نشد.
وی افزود: جواد‌ کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد سوالی از وزیر دادگستری درباره نقش سه نماینده مجلس در پرونده فساد سه هزار میلیاردی مطرح کرده بودند و پاسخ به این سوال به جلسه هفته آینده کمیسیون قضایی موکول شد.
 تسنیم همچنین به نقل از خجسته رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به لزوم تجمیع بحث نظارت بر انتخابات‌های مختلف گفت: نظارت بر انتخابات فرآیندی تخصصی و مهم است که باید توسط نهادی تخصصی و آشنا به امر نظارت بر انتخابات انجام شود.
وی تصریح کرد: در این جلسه رضا طلایی‌نیک مشاور کمیسیون شوراها با اشاره به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تجمیع انتخابات گفت که بر اساس پیشنهاد مجمع تشخیص مصلحت نظام و تایید مقام معظم رهبری، مقرر شده که بحث نظارت بر تمام انتخابات کشور تجمیع شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ