۷ روز زندگی زن وشوهر جنایتکار با جسد مقتول + عکس

0

زوج جنایتکار پس از اجرای نقشه قتل پسر جوان، هفت روز با جسد او زندگی کردند و سرانجام دیروز در جلسه محاکمه، اتهامات را به گردن یکدیگر انداختند.

 قتل در تهران حوادث تهران جنایت در تهران اخبار قتل اخبار حوادث اخبار جنایی اخبار تهران

 رسیدگی به این پرونده از هفتم مهرماه سال ۹۱ همزمان با کشف جسد مرد ناشناسی در یک کمد چوبی در پارکینگی متروکه در دستور کار تیم جنایی تهران قرار گرفت.

پس از این کشف، تیمی از کارآگاهان در محل جنایت حاضر شده و در بررسی های خود دریافتند حدود یک هفته از زمان جنایت می گذرد و عاملان جنایت پس از کشتن مرد نا شناس، جسد او را به آنجا منتقل کرده اند. پزشک جنایی هم علت مرگ را اصابت ضربات مرگبار به سر و صورت مقتول اعلام کرد.

تیم پلیسی در جریان بررسی های خود با پرونده مردی به نام «حمید» روبه رو شد که یک هفته قبل خانواده اش با مراجعه به پلیس آگاهی، ناپدید شدن مرموز او را گزارش داده بودند.

با توجه به شباهت مقتول با حمید کارآگاهان از خانواده مرد جوان خواستند با مراجعه به پزشکی قانونی جسد را شناسایی کنند. خانواده حمید نیز با مشاهده جسد، پسر خود را شناسایی کردند.

ردیابی تماس های مقتول نشان داد او با زنی به نام «مهرنوش» ارتباط تلفنی داشته است. در ادامه «مهرنوش» همراه همسرش به نام «حسین» شناسایی و دستگیر شد و هر دو در همان ابتدا به ارتکاب جنایت اعتراف کردند.

«حسین» همچنین گفت برادرش نیز در این جنایت نقش داشته که مرد جوانی به نام «حسن» دستگیر شد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهمان دیروز در حالی پای میز محاکمه با قضاوت قاضی باقری قرار گرفتند که اولیای دم خواستار قصاص عاملان قتل پسرشان شدند.

نماینده دادستان در ابتدای جلسه دادگاه با تشریح کیفرخواست گفت: متهمان پس از قتل حمید، یک هفته جسد او را در خانه مخفی و سپس در یک پارکینگ رها کرده بودند. با توجه به محتویات پرونده، برای هر سه متهم تقاضای کیفر قانونی دارم.

رییس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به حسین از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد جوان گفت: حدود شش ماه قبل از جنایت با مهرنوش در خیابان آشنا شدم. او بی خانمان بود و خانواده ام اجازه دادند که او به خانه مان بیاید. به همین دلیل او را به عقد خود درآوردم. پنج ماه پس از ازدواج، متوجه شدم حمید به صورت تلفنی مزاحم همسرم می شود. به همین دلیل با او تماس گرفتم و خواستم ارتباطش را با مهرنوش قطع کند. روز حادثه مهرنوش بدون اجازه من، حمید را به خانه مان آورده بود. پس از روبه رو شدن با مقتول با او درگیر شده و با قمه چند ضربه به بدنش زدم. بعد هم برادرم وارد اتاق شد و او هم با قمه چند ضربه به بدن حمید وارد کرد. یک هفته جسد را در خانه نگه داشتیم و بعد آن را داخل یک کمد قرار داده و در محلی خلوت رها کردیم. البته حمید با ضربه های ما کشته نشد و مهرنوش به او شربتی داد که باعث مرگش شد.

در ادامه جلسه دادگاه مهرنوش در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهامش گفت: من قبل از ازدواج، با حمید دوست بودم. مقتول هرازگاهی پیامک می داد و از نظر مالی به من کمک می کرد. روز حادثه از او خواستم صد هزار تومان به حسابم واریز کند که حسین متوجه ماجرا شد و با یکدیگر درگیر شدیم. او از من خواست با ترفندی حمید را به خانه بکشانم. من هم به حرف هایش عمل کرده و پسر جوان را به خانه دعوت کردم. بعد هم دو برادر او را کشتند. حسین پس از کتک زدن حمید، سراغ من آمد و قرص خواست که من ۲۰ قرص را در آب حل کرده و به او دادم. حسین هم با تهدید حمید را مجبور کرد آن را بخورد.

حسن سومین متهمی بود که در جایگاه قرار گرفت و اتهاماتش را رد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ