مدل جدید نیسان قشقایی + عکس و مشخصات

0

نیسان قشقایی اخیراً توانسته به رکورد تولید دو میلیون دستگاه در تأسیسات ساندرلند انگلستان دست یابد که نشان از محبوبیت بسیار بالای این کراس آور است. نسل دوم این خودرو، بزرگ‌تر، لوکس‌تر و زیباتر از قبل شده و اکنون با یک موتور توربوشارژر ۱٫۶ لیتری جدید هم عرضه می‌شود.

مشخصات نیسان قشقایی قیمت نیسان قشقایی Nissan Qashqai

این پیشرانه جدید در قلب نیسان قشقایی با چهار سیلندر و حجم ۱٫۶ لیتر از نوع DIG-Tتوربوشارژر است که ۱۶۳ اسب بخار نیرو و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. همین موتور قبل از به‌روزرسانی و بهینه‌سازی، تنها ۱۵۰ اسب بخار قدرت داشت. همراه با بهبود خروجی، مصرف سوخت نیز بهتر شده و در سیکل ترکیبی تنها ۵٫۸ لیتر سوخت مصرف می‌کند. میزان گازهای آلاینده آن نیز به ۱۳۴ گرم در هر کیلومتر کاسته شده است. بنابراین استانداردهای آلایندگی یورو ۶ توسط این پیشرانه پاس خواهند شد.

علاوه بر این موتور، یک پیشرانه ضعیف‌تر ۱٫۲ لیتری توربو نیز با ۱۱۵ اسب بخار نیرو برای این خودرو قابل انتخاب است. دو موتور دیزلی در اروپا با حجم‌های ۱٫۵ و ۱٫۶ لیتر و قدرت خروجی ۱۱۰ و ۱۳۰ اسب بخار نیز در دسترس می‌باشند. برای انتقال نیرو هم از گیربکس ۶ سرعته دستی یا انتقال نیروی پیوسته Xtronic در مدل‌های ۴X4 استفاده می‌شود.

نسخه دیفرانسیل جلوی مدل ۱۶۳ اسبی با گیربکس شش سرعته دستی می‌تواند شتاب صفر تا صدی ۹٫۱ ثانیه ای را به دست آورد. بیشینه سرعت نیز در این مدل ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

قیمت این خودرو : از ۳۲,۸۹۰ دلار تا ۳۵,۳۹۰ دلار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ