سرطان جان بازیگر جوان سینما را هم گرفت + عکس

0

مجید بهرامی بازیگر جوان سینما و تئاتر ایران که طی چئد سال اخیر با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، روز شنبه ۲۳ آبان‌ماه دار فانی را وداع گفت.

همسر مجید بهرامی مرگ بازیگران درمان سرطان درگذشت بازیگر بیوگرافی مجید بهرامی

بهرامی که بازی در نمایش‌هایی چون «سیاها»، «خانه در گذشته ماست» و «عجایب‌المخلوقات» را در کارنامه کاری خود داشت، از بازیگران مستعد و توانای تئاتر ایران بود که به دلیل ابتلا به بیماری سرطان نتوانست به فعالیت مستمر خود در عرصه تئاتر ادامه دهد.

همسر مجید بهرامی مرگ بازیگران درمان سرطان درگذشت بازیگر بیوگرافی مجید بهرامی

بازیگر فیلم «بدرود بغداد» پیش از این برای پیوند طحال در کشور آلمان بستری شد و بعد از چند بار بستری شدن در آلمان، به ایران بازگشت. وی چندی پیش نمایشگاه عکس «طناب‌ها و امیدها» را برای حمایت از بیماران سرطانی برگزار کرد.

وی چند روزی به دلیل مشکلاتی که برای‌اش ایجاد شده بود، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پارس بستری شده بود. وی ساعت ۲۰:۴۵ روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه در بیمارستان پارس چشم از جهان فروبست.

همسر مجید بهرامی مرگ بازیگران درمان سرطان درگذشت بازیگر بیوگرافی مجید بهرامی

مجید بهرامی (١٣۵۶ – ١٣٩٣/٠٨/٢۴) بازیگر و تئاتر سینمای ایران که در فیلم‌ها‌یی‌ چون بدرود بغداد، گیلانه، دانه‌های ریزه برف و تئاتر سیاه‌ها، خانه‌ای در گذشتهٔ ما، عشق آباد و عجایب المخلوقات ایفای نقش کرده است.او به بیماری سرطان مبتلا شد و برای درمان بیماری او و اعزام او به کشور آلمان خانه هنرمندان ایران و انجمن عکاسان تئاتر نخستین اکسپو عکس تئاترایران را برگزار کردند که درامد حاصل از فروش این اکسپو به درمان بیماری مجید بهرامی اختصاص داده شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ