شهره لرستانی از دلیل طلاق های مکرر هنرمندان می گوید

6

شهره لرستانی بازیگر فیلم «لیلی با من است» در مصاحبه ای درباره زندگی شخصی هنرمندان نظرات جالبی را بیان کرده است.

 همسر بازیگران طلاق بازیگران بیوگرافی (مازیار لرستانی) شهره لرستانی ازدواج بازیگران

او در پاسخ به این سوال که چرا در بین هنرمندان ازدواج و طلاق‌های مکرر دیده می‌شود گفته است:

بله، این موضوع وجود دارد و به‌شخصه هیچ‌گاه دوست نداشته‌ام که درگیر این ازدواج و طلاق‌های هنری شوم. مسئله اینجاست که شما وقتی درگیر کار تئاتر یا فیلمی می‌شوید گاهی بازیگر نقش مقابلی دارید که نقش عشق شما را بازی می‌کند و این موضوع باعث ایجاد علاقه می‌شود که اگر فردی زود نرم شود و در مورد آن ابراز احساسات کند وارد رابطه‌ای می‌شود که معمولا سرانجام خوبی ندارد؛ زیرا آن حس به خاطر فضای کار به وجود آمده و وقتی پروژه به پایان می‌رسد آن حس هم فروکش می‌کند و شما می‌مانید و یک توهم غلیان‌کرده!

این بازیگر زن ادامه می‌دهد: اما اگر به‌عنوان یک کارگردان، بازیگر و… درک کنید که چرا جمعی تشکیل شده و شما در آن حضور دارید، دیگر این اتفاق نمی‌افتد چون می‌دانید هدف بزرگ‌تری وجود دارد که باید به آن برسید.

او در برابر این سوال که بالاخره هنرمندان باید با هم ازدواج کنند یا سراغ آدم های معمولی بروند جواب مشخصی نداده و گفته است: در این سال‌ها چندین مورد جدی برای ازدواج داشتم اما به هر کدام از آنها فکر کردم و شرایط خودم را سنجیدم، دیدم تمایلی به این کار ندارم زیرا کار من طوری است که اگر طرف مقابل با خودم همکار نباشد نمی‌تواند شرایط را به درستی درک کند. در کنار این اگر هر دو طرف هم هنرمند باشند دیگر نمی‌توانند قواعد جاری و ساری را انجام دهند و آن زندگی دیگر ارزش ندارد. افت‌وخیزهای کاری ممکن است منجر به چیزهایی شود که برای زندگی خوب نیست. به همین دلیل در این سال‌ها هرچه فکر کردم، دیدم نه از میان همکارانم می‌توانم انتخابی داشته باشم و نه از بین افراد معمولی.

گفتنی است بر خلاف نظر شهره لرستانی هم اکنون بسیاری از هنرمندان همچون مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی، شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی، مهدی هاشمی و گلاب آدینه سال های سال در کنار هم مانده اند و زندگی خوب و خوشی را سپری می کنند. احتمالا این بازیگر زن صرفا درباره زندگی شخصی خودش حکم صادر کرده و منظورش همه بازیگران نبوده است.

 همسر بازیگران طلاق بازیگران بیوگرافی (مازیار لرستانی) شهره لرستانی ازدواج بازیگران

شهره صالحی لرستانی متولد ۱۳۴۵ خرم‌آباد بازیگر تئاتر و سینما و فیلمنامه‌نویس است.
فعالیت خود را در تئاتر از سال ۱۳۶۴ با عنوان کارگردانی آغاز نمود. در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داودنژاد به سینما راه یافت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. شهرزاد می گوید

    خانوم لرستانی رو دوست دارم ولی این دختره … ای که کنارش عکس انداخته شان و منزلتش رو میاره پایین امیدوارم هنرمندان با هر بازیگر معلوم الوجهه ای عکس نندازن تا محبوبیت خودشون به چالش کشیده نشه.

  2. محمد رضا می گوید

    بد بخت مهناز افشار چقده خودشو تحقیر کرد تا بعد ۳۷ سال به شوهر برسه الانم همه جا نقل محفله این ازدواجش

    1. فاطی می گوید

      چرا مگه چی شده

      1. محمود می گوید

        این متن واسه سال ۹۳ بود و شما درخصوص پاکدل و هاشمی و گلاب آدینه و بهنوش طباطبایی گفته بودید که چه زندگی خوبی دارند و خانم لرستانی واسه زندگی خودش حکم صادر کرده!! حالا دیدید هم مهدی هاشمی و هم پاکدل تر زدن!!!

  3. م م می گوید

    عجبا
    همه زوج هایی که برای الگو آوردین جدا شدن که!

  4. مریم می گوید

    بعد ۸ سال بهتره زوج هایی که مثال زدین رو تجدید نظر کنین