حمله به فیسبوک کریس رونالدو به بهانه فوت مرتضی پاشایی

3

برخی از کاربران ایرانی اینبار حمله به صفحه فیسبوک کریستیانو رونالدو را در دستور کار خود قرار دادند.

 هنوز حمله بی شرمانه به صفحه فیسبوک لیونل مسی را فراموش نکرده ایم. حالا برخی از کاربران ایرانی که کوچک ترین آشنایی با واژه های فرهنگ و ادب را ندارند کریستیانو رونالدو را هدف لودگی های خود قرار داده اند و بهانه اش هم چیزی نیست جز فوت خواننده محبوب و جوان مرتضی پاشایی. لابد از خود می پرسید این دو چه ارتباطی با هم دارند؟! ما هم نمی دانیم اما برخی از کاربران آن را با به کار بردن الفاظ ناشایستی در صفحه فیسبوک کریستیانو رونالدو به هم ربط داده اند!

در صفحه فیسبوک رونالدو در ۲۴ ساعت گذشته حجم زیادی از این دست پیام ها را می توانید ببینید: «همین جا برای مرگ پاشایی عزاداری می کنیم!» ،«…چرا مرگ پاشایی را تسلیت نگفتی». البته اینها گوشه ای از بی ادبی هایی است که از سوی برخی از کاربران به فیسبوک رونالدو نثار شده است. توهین به خانواده این فوتبالیست برجسته پرتغالی در دستور کار قرار دارد.

حجم توهین ها در صفحه فیسبوک رونالدو خیلی بالا رفته است. کاش او هرگز متوجه نشود این توهین ها که به زبان فارسی نوشته شده چه معنایی دارد…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. آبرو ریزی برای اینو کم داشتیم. می گوید

    ای بابا!!!! خدا رحمتش کنه ولی من نمیفهمم چی تو این جوون وجود داشته که طرفدارهاش حال عادیشونو از دست دادن . همچین خواننده استثنایی هم نبود اینها چی خیال کردن ؟ که همه دنیا کارشو ول کنه بچسبه به این آدم ؟!!! اصلا چرا باید بشناسندش؟ خیال کردن مایکل جکسون بوده یا الویس پریسلی؟
    بخدا بیمار روانی هستند اینها. میگن مجبت زیاد منجر به مرض میشه همینه ها .کارهایی میکنند که همه دنیا به عقل ایرانیها بخندند. خیلی وجهه داریم آخه اینم روش.

    1. soheila می گوید

      واقعا منم شوکه شدم ولی شما هم نباید ب آقای پاشایی توهین کنید مگه اون بنده خدا گفته این کارارو بکنن؟ اون بیچاره ک هیچ ادعاییم نداشت حالا ی عده دارن آبروشو میبرن. ی سری آدم انگار عقده ی فحش دادن دارن و به هر بهانه ای به پیج اینو اون حمله میکنن فکر میکنم اکثرشون نوجوان باشن.

  2. سحر راد می گوید

    مایکل جکسون ک ثیف رو با اقای پاشایی مقایسه نکنید