افشای دیدار مخفیانه فرهاد مجیدی با احمدی‌نژاد و مشایی

0

مشاور رییس جمهور سابق گفت: «احمدی نژاد به فرهاد مجیدی خیلی علاقه داشت. هم فوتبال او را دوست داشتند و هم اخلاقش را.»

 سوابق فرهاد مجیدی ثروت محمود احمدی نژاد بیوگرافی فرهاد مجیدی اینستاگرام فرهاد مجیدی

علاقه رئیس دولت قبل به فوتبال اظهر من الشمس بود و او هر گز این علاقه را پنهان نمی کرد. از همان دستور عجیبش به علی آبادی که گفته بود برو و فوتبال را درست کن گرفته تا شایعه دستور برای عزل علی دایی و فوتسال با مورالس و مواردی از این دست مصداق هایی برای فوتبالی بودن محمود احمدی نژاد بود.

برای بررسی ابعاد علاقه احمدی نژاد به فوتبال، عبدالرضا داوری از حلقه اول مشاوران او و مدیرعامل پیشین موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران به سوالات پاسخ داد. گفتگویی که از یکی از روابط سری فوتبال ایران پرده برداشت.

* احمدی نژاد خیلی فوتبالی بود؟

– بله،‌ایشان به شدت به فوتبال علاقه داشتند…

* در میان چهره های فوتبالی، به چه کسی علاقمند بود؟

– به فرهاد مجیدی خیلی علاقه داشت. هم فوتبال او را دوست داشتند و هم اخلاقش را، فرهاد یک فوتبالیست حرفه ای بود و مطمئنم در آینده فوتبال ایران تاثیر گذار خواهد بود. احمدی نژاد به او خیلی علاقه داشت.

* به غیر از آن فوتسال معروف، ‌بار دیگری هم پیش آمد که احمدی ن‍ژاد و فرهاد مجیدی همدیگر را ببینند؟

– بله، من نمی توانم دقیقا بگویم چند بار همدیگر را دیدند، اما فرهاد فوتبالیست محبوب احمدی نژاد بود و ایشان گفته بود که هر وقت فوتبالیست ها و چهره های ورزشی از او وقت ملاقات می خواستند این امر را تسهیل کنند. فرهاد یکی از کسانی بود که هر وقت می خواست احمدی نژاد را ببیند،‌ به او وقت می دادند.

* شما هم در این جلسات حضور داشتید؟

– نه اما از مطالبی که در آن جلسات می گذشت اطلاع پیدا می کردم. به عنوان در یکی از جلسات که بعد از بازگشت فرهاد پس از الغرافه برگزار شده بود،‌ فرهاد مسائلی درباره اصول حرفه ای فوتبال را عنوان کرده بود. در جلسه ای که میان او،‌ احمدی نژاد و مشایی برگزار شد.

سوابق فرهاد مجیدی ثروت محمود احمدی نژاد بیوگرافی فرهاد مجیدی اینستاگرام فرهاد مجیدی

* جلسات فرهاد با احمدی نژاد و مشایی منظم بود؟

– نمی دانم و نمی توانم به قطعیت در این باره صحبت کنم، اما این را می دانم که فرهاد جلسات زیادی را احمدی نژاد و مشایی داشت و برای این جلسات هم محدودیت نداشت، هر وقت که درخواست ملاقات می داد خیلی سریع به او وقت می دادند و جلساتش با رئیس جمهور وقت مشخصی نداشت، یعنی محدودیت زمانی برای ملاقاتش در نظر گرفته نمی شد.

* شما هم با فرهاد در ارتباط بودید؟

– بله، ما به واسطه مدیربرنامه هایش با او ارتباط داشتیم و به هرحال من و مدیربرنامه های فرهاد با هم دوستی ای داشتیم.

* مطمئن هستید که جلسات فرهاد مجیدی با احمدی نژاد برگزار شده بود؟ شاید در این مساله غلو شده باشد.

– نه شک نداشته باشید،‌ من در این باره مستنداتی دارم که انکار ناپذیر است، ‌ضمن این که من از هر دو طرف این قضیه را شنیده ام.

* ارتباط خودتان با فرهاد نزدیک بود؟

– در زمانی که فرهاد به الغرافه رفته بود، تقریبا هر شب از اسکایپ با هم صحبت می کردیم. او خیلی علاقه داشت به ایران بازگردد و زمانی که هم برگشت امیر قلعه نویی مربی استقلال شده بود، آتیلا حجازی که مشاور من بود گفت شرایط برای بازگشت مجیدی به استقلال مناسب نیست. البته در همان فصل مجیدی به استقلال پیوست.

* آن زمان شما در کارخانه مس بودید، چرا او را جذب نکردید؟

– اتفاقا با او به توافق قطعی هم رسیدیم منتها من از مس به ریاست جمهوری آمدم و مسئولیتم در هیات مدیره باشگاه را واگذار کردم.

* یعنی اگر می ماندید مجیدی به مس می آمد؟

– شک نداشته باشید، من با فرهاد تمام کرده بودم و قرار بود او در آن فصل برای مس بازی کند، فرهاد به خاطر من به مس می آمد.

* رقم قراردادش چقدر بود؟

– با او یک و نیم میلیارد تومان توافق کردیم اما آمدن من به ریاست جمهوری باعث شد این اتفاق نیفتاد.

* با قلعه نویی هم مذاکره کردید؟

– بله،‌ در آن فصل با قلعه نویی یک جلسه مذاکره کردیم که او گفت که به مردم آذربایجان تعهد دارد و به مس نمی آید. اگر خاطرتان باشد او تراکتورسازی را آسیایی کرده بود، برای همین در همان یک جلسه گفت که به مس نمی آید. قلعه نویی می خواست در تراکتورسازی بماند و نمی دانم چرا این اتفاق نیفتاد.(سایت کاپ)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ