باشگاه استقلال رسما اعلام کرد ؛ پولی خرج ساخت مستند حجازی نمی کنیم

0

باشگاه استقللال عدم حمایت خود را از فیلم مستند داستانی”من ناصر حجازی هستم”که پیرامون چهره محبوب و مردمی این باشگاه است را بصورت مکتوب اعلام کرد.

مستند ناصر حجازی بیوگرافی ناصر حجازی بیوگرافی امیر رفیعی
سایت رسمی ناصر حجازی نوشت:امیر رفیعی , مدیر پروژه ساخت فیلم مستند ” من ناصر حجازی هستم … ” پیرامون این مهم گفت : دو روز قبل نامه ای را برای مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر حمایت از فیلم مستند داستانی مربوط به ناصر حجازی ارسال نمودم که متاسفانه بدون برگزاری جلسه ای با پاسخ منفی و کتبی بهرام افشارزاده در همان روز مواجه شدم بی آنکه سوال و پرسشی از خواسته ی من شده باشد که البته ابراز تاسفم از بابت بی توجهی باشگاه به چهره محبوب خود یعنی ناصر حجازی است که سالها برای آن زحمت کشیده است و حتی در دوران سخت بیماری برای موفقیت تیمش تلاش می کرد.
رفیعی با تاکید بر آنکه خواسته اش فقط از این بابت بوده که واکنش باشگاه استقلال را در این ارتباط ببیند , گفت : خوشبختانه فیلم مستند داستانی” من ناصر حجازی هستم … ” مراحل تولید خود را در بهترین شکل ممکن با حمایتهای شخصی که برگرفته از علاقه به ناصر حجازی است , پیش می برد بدون آنکه هیچ گونه نیاز مالی برای ساخت آن وجود داشته باشد همانطور که این مهم تا بدین لحظه بدون حمایت ارگانهای دولتی و خصوصی انجام شده است اما اینکه از باشگاه استقلال درخواستی مبنی بر حمایت صورت گرفت برای این بود که در هر محفل و مکان وقتی صحبت از فیلم مربوط به ناصر حجازی می شود از نقش باشگاه استقلال می پرسند اما سوال کنندگان نمی دانند که ناصر حجازی برای مدیران باشگاه , چهره ای است جهت خودنمایی و گرفتن عکس در مراسمات وی . از این رو با این درخواست قصد داشتم تا دوستداران حجازی بدانند باشگاه استقلال تا چه اندازه برای اسطوره خود و ورزش کشورش ارزش قائل است که خوشبختانه پاسخ آن را خیلی سریع دریافت کردم !.
مدیر پروژه ساخت فیلم مربوط به ناصر حجازی با اشاره به توجه مدیریت قبلی پیرامون این چهره محبوب و مردمی گفت : اینجاست که با چنین برخوردهایی بایستی گفت خدا پدر و مادر مدیریت قبلی استقلال را بیامرزد که حداقل بعد از درگذشت ناصر حجازی برغم محدودیتهایی که وجود داشت , کمپ اختصاصی اش را بنام چهره فراموش نشدنی خود کرد تا بازیکنان نسل امروز بدانند که باشگاه با مدیریت صحیح برای اسطوره هایش ارزش قائل است و اگر مدیر عامل قبلی استقلال در عملی کردن وعده خود پیرامون ساخت تندیس نا موفق بود , به دلیل هزینه دویست میلیون تومانی آن و شرایط نا مناسب مالی باشگاه در آن مقطع زمانی بر خلاف امروز بود. هر چند به شخصه به مدیریت قبل بابت عدم دخالت در جلوگیری از تشویق ناصر حجازی توسط نیروهای داخلی باشگاه انتقاداتی را دارم .
رفیعی پیرامون افشارزاده گفت : از مدیر عامل باشگاه استقلال گله ای نیست زیرا هر فردی اگر مدت کوتاهی در باشگاه تردد داشته باشد , متوجه می گردد تصمیمات باشگاه , توسط پندار توفیقی و یکی دو نفر دیگر گرفته می شود.وقتی امثال توفیقی در باشگاه استقلال و پرسپولیس حضور داشته باشند , نتیجه این می شود که این دو تیم داربی را با رتبه پنج و هشت جدول برگزار کنند .با این شرایط متعجم چطور پیشکسوتان این دو باشگاه بزرگ و مردمی در برابر اینکه یک کشتی گیر برای تیمهایشان تصمیم گیری کند , ساکت نشسته اند ؟ در این مدت نه بعنوان فردی که ساخت فیلم ناصر حجازی را مدیریت می کند که بعنوان یک هوادار برایم جای سوال بوده است اگر فردی همچون دادکان برای کشتی تصمیم می گرفت , آیا امثال دبیر , جدیدی , خادم و … ساکت می نشستند ؟ اینجاست که بایستی تامل بیشتری به حرفهای حسن نظری داشته باشیم که گفت : با مرگ ناصر حجازی فوتبال ایران لال شد .
رفیعی در پایان صحبتهای خود با بی اهمیت خواندن بی توجهی باشگاه استقلال به اسطوره ای چون ناصر حجازی گفت : رفتار مسوولین باشگاه اهمیتی ندارد , آنها مدتی می آیند و می روند و خیلی زود از یادها خواهند رفت , همانطور که امروز نامی از نفریه و نفریه ها نیست . مهم مردم هستند که حجازی در دل آنها جایگاه ویژه ای دارد , جایگاهی که بدلیل علاقه مردم باعث ساخت فیلم برای وی شده است , مردمی که حتی در سومین سالگرد حجازی نیز با جمعیتی در حدود ده هزار نفر حضور یافته بودند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ