حمله علی کریمی به “حسن” و واکنش جالب کاربران اینترنتی

0

شب گذشته علی کریمی در بخشی از صحبت های خود در برنامه نود صحبت عجیبی به زبان آورد که با واکنش های متفاوت بسیاری از کاربران اینترنتی هم روبرو شده است.

 سوابق علی کریمی بیوگرافی وحید هاشمیان بیوگرافی علی کریمی بیوگرافی علی دایی اینستاگرام علی کریمی

علی کریمی که پس از علی دایی و وحید هاشمیان سومین بازیکن ایرانی باشگاه بایرن مونیخ آلمان محسوب می شود در بخشی از گفت و گوی خود با برنامه نود ضمن اشاره به حضورش در بایرن مونیخ ادعا کرد که حسن صالح حمید زیچ بازیکن بایرن مونیخ برای او “موذی بازی” در می آورد و انگار از کسی خط گرفته بود تا او را اذیت کند. این ادعای عجیب کریمی بحث های عمیقی پشت سر خود دارد. کریمی با گفتن این حرف شاید قصد کنایه زدن به کسی را داشته است. حال سوال اینجاست حسن صالح حمید زیچ که زمانی ستاره بایرن مونیخ بود چه نیازی داشت تا بازیکن کوچک تر از خود را اذیت کند و یا اگر ادعای کریمی درست باشد چه کسی حسن را علیه کریمی شورانده بود؟! اما بسیاری از کاربران اینترنتی در شبکه های اجتماعی واکنش های متفاوتی نسبت به این ادعای عجیب کریمی از خود نشان داده اند.

یکی از کاربران نوشته: کریمی توهم دارد و این ادعا خیلی خنده دار است. کاربر دیگری می گوید شاید حسن صالح حمید زیچ از کریمی خوشش نمی آمده و کریمی با رفتارهای نه چندان دوستانه این بازیکن فکر می کرده که کسی حمید زیچ را علیه خودش تحریک کرده. کاربر دیگری می گوید حسادت در همه تیم ها وجود دارد و شاید آن بازیکن به کریمی حسادت می کرده و پای شخص سومی در کار نبوده. بسیاری دیگر از کاربران این ادعا را حاصل غرور و افکار اشتباه کریمی می دانند اما در این میان کسانی هم پیدا می شوند که نوشته اند چون دایی روی باشگاه بایرن مونیخ نفوذ(!) داشته بنابراین حمیدزیچ را علیه کریمی کوک کرده است؟!

به هر حال به نظر می رسد کریمی حداقل در این مورد اشتباه می کند. چه کسی باور می کند حسن صالح حمیدزیچ با آن اعتبار و شهرتی که دارد برای اذیت کردن یک بازیکن جوان و بی تجربه از فرد خاصی خط بگیرد؟

نظر شما چیست؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ