پدر دختر بچه ۳ ساله‌ای که قربانی تجاوز جنسی شد: عدالت اجرا نشود ۶ فرزندم را می‌کشم + عکس

2

پدر یک دختربچه سه ساله که به فرزندش در شمال افغانستان تجاوز شده، از دولت خواست عامل تجاوز را به دادگاه کشانده و عدالت را در مورد او اجرا کند در غیر این صورت همه فرزندانش را خواهد کشد.

فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به کودکان

 این حادثه دو هفته پیش در منطقه «رستاق» در ولایت «تخار» رخ داد اما اکنون پدر این کودک سه ساله که صاحب پنج فرزند دیگر نیز هست، فرزندش را برای مداوا و درمان به کابل، پایتخت افغانستان آورده و تلاش برای تحقق عدالت را نیز شروع کرده است. این مرد که «عبدل» نام دارد گفته است که تجاوز زندگی دخترش را ویران کرده است.

وی هشدار داد که اگر دولت عامل تجاوز به دخترش را محاکمه نکند، هر شش فرزندش را جلوی ساختمان ریاست جمهوری خواهد کشت و افغانستان را ترک خواهد کرد. مادر و همسر او نیز گفته‌اند در صورتی که عدالت اجرا نشود، خود را خواهند کشت.

به گزارش بی‌بی‌سی، کودک مذکور که نیلوفر نام دارد، مشغول بازی با هم‌سن و سالان خود بود که مردی از همسایگانشان او را می‌رباید و مورد تجاوز قرار می‌دهد. مرد متجاوز ظاهرا می‌خواسته نیلوفر را بعد از تجاوز بکشد که مادربزرگ نیلوفر او را با بدن خونین در نزدیکی خانه یافته و به بیمارستان منتقل کرده است.
نیلوفر اکنون برای درمان بیشتر به کابل منتقل شده و باید جراحی شود. پزشکان می‌گویند حتی اگر حال او از نظر جسمی خوب شود به کمک‌های روانپزشکی نیاز دارد. مقام‌های محلی می‌گویند که یک نفر به اتهام تجاوز به نیلوفر بازداشت شده است.

ماجرای نیلوفر تنها ماجرای تجاوز به کودکان در افغانستان نیست و ماه گذشته نیز مردی در ولایت «قندوز» به دلیل تجاوز به یک کودک ۱۰ ساله به ۱۰ سال زندان محکوم شد. مواردی دیگری از تجاوز به کودکان نیز در گذشته از مناطق مختلف افغانستان گزارش شده است.

روز گذشته (پنج‌شنبه)، سازمان نجات کودکان اعلام کرد که در افغانستان نهادی برای حفاظت از حقوق کودکان به ویژه کودکان آسیب پذیر وجود ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. شقایق می گوید

    حق داره…………….!

  2. دانیال می گوید

    ننگ براین جامعه نادان
    اینهاانسان نیستند بلکه گرگی هستنددرلباس آدمیت خداوندجزایشان رابدهد واقعا ناراحت شدم جای تاسف داره