رابطه جنسی و غیراخلاقی پسر ۱۵ ساله با دختر ۱۷ ساله در مشهد!!!

13

رابطه نامشروع یک پسر نوجوان ۱۵ ساله با دختر ۱۷ ساله حسابی خبرساز شد و جنجال به پا کرد.این پسر ۱۵ساله چند روز با این دختر در ویلای پدرش اقامت داشته است.

نوجوان ۱۵ ساله ای که با اعلام شکایت پدر و مادر یک دختر ۱۷ ساله به کلانتری احضار شده بود، در میان بهت و ناباوری به تشریح چگونگی آشنایی خیابانی اش با دختر مذکور پرداخت.

وی به مشاور کلانتری طرقبه گفت: هنوز هم باورم نمی شود چه اتفاقی افتاده است من قصد برقراری روابط نامشروع را نداشتم و تنها به خاطر حس کنجکاوی که بر اثر بازی های رایانه ای مستهجن پیدا کرده بودم، با آن دختر دوست شدم. من تنها فرزند خانواده هستم؛ به همین خاطر هر چیزی که اراده می کردم پدر و مادرم برایم فراهم می کردند.

احساس غرور عجیبی داشتم و می خواستم همیشه بهترین اسباب بازی ها یا امکانات رفاهی را که دیگران آرزوی داشتن آن را در سر می پروراندند، داشته باشم. به همین دلیل حتی لوازم تحریری که استفاده می کردم با دیگر همکلاسی هایم فرق داشت مادرم هم در خیلی از میهمانی های خانوادگی لوازمی را که برایم خریده بود، به رخ دیگر بستگانمان می کشید و من از این کار او در جمع بچه های فامیل به خود می بالیدم.

کلاس اول دبیرستان بودم که می دیدم برخی از دوستانم گوشی های لمسی دارند و به طور پنهانی از بازی های رایانه ای آن استفاده می کنند این گونه بود که با تقاضای من، پدرم گوشی لمسی گران قیمتی برایم خرید. از آن روز به بعد دوستانم خیلی از فیلم ها و بازی های رایانه ای مستهجن را برایم بلوتوث می کردند.

دیگر به درس هایم توجهی نداشتم و مدام در یک اتاق خلوت، وقتم را با بازی های رایانه ای و یا دیدن فیلم های مبتذل خارجی و تصاویر مستهجن سپری می کردم. این تصاویر حس کنجکاوی عجیبی را در من به وجود آورده بود و مدام افکار شیطانی در ذهنم خطور می کرد تا این که حدود ۲ ماه قبل با دختری که مدعی بود از خانه فرار کرده است، در اطراف ویلای پدرم آشنا شدم و با هم به ویلا رفتیم.

چون می دانستم تا پایان هفته پدرم به ویلا نمی آید به آن دختر اجازه دادم چند روز در آن جا بماند؛ من هم هر روز با تهیه مواد خوراکی ساعت هایی را در کنار او می ماندم. آن دختر آخر هفته به منزلشان بازگشت و دیگر او را ندیدم.

حالا پدر و مادرش مدعی هستند که با شرایط به وجود آمده باید آن دختر را به عقد رسمی خودم دربیاورم اما من هنوز هم باورم نمی شود که چگونه در گرداب فساد افتاده ام و سرنوشتم این گونه تغییر کرده است. من آن دختر را نمی شناختم و تنها تحت تاثیر بازی های رایانه ای و تصاویر مستهجن قرار گرفته بودم که سعی کردم با او ارتباط داشته باشم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 13 )
  1. شاهین می گوید

    غلط کرده باید عقدش کنه پسره بعد اینکه حال و هول خودش رو کرده میخاد بزنه زیرش اگه عقدش نکرد باید اونقد با شلاق بزننش تا از این کارا دیگه نکنه پسره منحرف

    1. سالار می گوید

      عزیز من توام اگر خودت اینکار رو انجام میدادی
      انکار میکردی
      نظر من اینکه باید دختر رو مقصر بدونن چون تن به این کار لذت بخش داده
      ولی خدایی چه حالی کرده پسره
      منم هر ماه با یکی از دخترای محله …
      ولی فقط … و …
      همین
      این کارا تو یه جامعه کاملا معمولیه عزیزم

      1. ندا می گوید

        واقعا این کار باید معمولی باشه؟ خودت پس فردا ازدواج کنی خوشت میاد زنت قبلا با هزار نفر ….؟ هیچ چیز بهتر از یه زندگی پاک و سالم نیست. اصلا فکر این کارا هم منو افسرده میکنه. این رابطه فقط باید با عشقت باشه عشق هم فقط یکی هست در زندگی

    2. فاطمه چشم آبی می گوید

      سالار این کارا بسیار زشته و گناه ندانستن اینکارا خودش گناهه و تمام افتخارم اینه قبلا با اینکه زیاد دوست پسر داشتم کار خلاف شرع نکردم اونوقت تو

      1. سالار می گوید

        نه بابا دوست پسر داشتی ولی .. ن ..دا .. .ی

      2. رضا می گوید

        تمام افتخارت این است که زیاد دوست پسر داشتی اما کار +۱۸نکردی؟
        به کجا داریم میرویم و با چه کسانی میشویم ۸۵میلیون؟
        اما این دو نفر هم باید با هم عقد رسمی کنند که مهریه دختر یک دست و پا پسر می باشد. ازدواج بدون عشق مبارک.

  2. احسان می گوید

    ندا خانوم این جور پسرا به گفته ایه قران همسرانی مثل خودشون هرزه نصیبشون میشه . مطمین باش .. این اقا پسر هم بالا بره پایین بره خدا همسری مثل خودش نصیبش میکنه

  3. ارسلان می گوید

    احتمالا شما سه نفر زیادی قدیمی هستید یعنی سنی ازتون گذشته
    اگه دختر دبیرستانی یا حتی راهنمایی بودید میفهمیدید ۹۰% دخترا خودشون تنشون میخاره .
    دوستان دروغ میگم ؟
    شاید فقط شهرای تهران و همدان و تبریز و شمال و سمنان اینطوریه چون تجربه دارم شدیییییییید !!!

  4. فریبا می گوید

    خفه بابا
    برو هر غلطی بکنه بعد بگو نمی دونستم چیکار دارم می کنم

  5. مرضیه می گوید

    اگه دختر ه باخیال راحت پسره رو قبول کرده بهتره تا اخرعمرشون با هم باشن چون هیج وقت کارشونو رو فراموش نمی کنن

  6. دوستدار شما می گوید

    دمش گرم.

  7. امیرمهدی می گوید

    ببینید دوستان روابط نامشروع دختر پسر خیلی بد اونم تو سن ۱۵ سالگی یکم فکر کنید جواب خدارو چی میخواین بدین الان دارین پچگانه فکر میکنید

  8. م.ش می گوید

    انشاء الله اتش جهن هدیه ای خوبی برایش باشد