جشن تولد ملیکا شریفی نیا در رستوران ایتالیایی + عکس

0

ملیکا شریفی نیا که این روزها در حال بازی در فیلم «پانسیون دختران» است در جشن تولدی که تهیه کننده فیلم برایش گرفته بود شرکت کرد و عکس های این مراسم را بر روی صفحه شخصی اش قرار داد.

همسر ملیکا شریفی نیا بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش نوشت:

«و اینگونه بود که لذت به دنیا آمدنمان دوچندان گشت ! وقتی طبق معمول روز تولدت درست میفته وسط فیلمبرداری و تهیه کننده‌ی بی نظیر کار برای تو و دیگر عزیزهای آبانی همچین ضیافتی تدارک می بینه و غرقت می کنه در یک دنیا لذت و مهربونی و حس های خوب… بی نهایت ممنونم از لطف بی حدتون جناب «داهای» عزیز واقعا انتظار همچین جشن قشنگی رو نداشتم خیلی زیاد شرمنده و خوشحالم کردین 🙂 و لازم به ذکره که این جشن سر صحنه ی فیلمبرداری ” پانسیون دختران ” در یک رستوران ایتالیایی گرفته شد و از اونجایی که من سر پلان طبق معمول باید غذا می خوردم کلی از غذاهای بی نظیر این رستوران رو امتحان کردم و اونقدرررر خوشمزه بودن که دلم نیومد بهتون معرفیش نکنم ! (غذاهای روی میز مربوط به جشن ما میشه نه رستوران ) خلاصه که خودمم برنامه ریختم در اولین فرصت خواهر قشنگمو مهمون کنم اینجا چون شک ندارم عاشق پیتزاهاش میشه (گفتم همین جا اعلام کنم که مهمون منی دوباره زیرش نزنی که آآآی خواهر کوچیک مهمون نمی کنه و واااای من بزرگترم.»

همسر ملیکا شریفی نیا بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

همسر ملیکا شریفی نیا بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

به گزارش جام جم سیما «پانسیون دختران» فیلمی به تهیه کنندگی حسن داها است که برای اولین بار بازیگران و تمامی عوامل تولید آن (به جز تهیه کننده) از میان بانوان سینمای ایران انتخاب شده اند.

ملیکا شریفی نیا فرزند «آزیتا حاجیان» و «محمدرضا شریفی‌نیا» بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر «مهراوه شریفی‌نیا» است. وی علاوه بر بازیگری، هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی بطور جدی فعالیت می‌کند. او بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ