بیوگرافی فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی + عکس

2

فرهاد آئیش حرف های جالبی در مورد آشنایی او با همسرش مائده طهماسبی می گوید.

همسر مائده طهماسبی همسر فرهاد آئیش همسر بازیگران بیوگرافی مائده طهماسبی بیوگرافی فرهاد آئیش

مائده طهماسبی نیز از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ایران است که ۲۰ سال پیش با فرهاد آئیش ازدواج کرد.خیلی ها برای ازدواج تدارکات بسیار پر خرجی را در نظر دارند اما می خواهیم بدانیم که آیا بازیگرهای سینما نیز برای مراسم ازدواج پرخرج هستند؟

همسر مائده طهماسبی همسر فرهاد آئیش همسر بازیگران بیوگرافی مائده طهماسبی بیوگرافی فرهاد آئیش

فرهاد آئیش در مورد نحوه آشنایی او با همسرش و مراسم ازدواجشان می گوید:

من مدت زمان زیادی را در آمریکا زندگی می کردم.در آنجا بیشتر در تئاتر کار می کردم ویکی از نمایش های من در مورد مشکلات اجتماعی زنان بود.
به دعوت گروهی از نان این نمایش را در آلمان اجرا کردم,در آنجا برای اولین بار خانم طهماسبی را دیدم به او گفتم کمی استراحت می کنم و قبل از شروع نمایش من را بیدار کن,دلش به حال خسته من سوخت و یک دقیقه مانده بود به شروع نمایش من را بیدار کرد,از آن موقع مهرش به دلم افتاد (با خنده).
بعد از دو سال باز هم همدیگر را در آمریکا دیدیم.همان موقع شماره اش را گرفتم و با او در تماس بودم و احساسم را برایش توضیح دادم.
بعد با یک مراسم خیلی مختصر ازدواج کردیم.باور کنی حتی یک عکس از مراسم نداریم ولی همسرم در اینگونه موارد حساسیت نشان نمی دهد و باید بگویم که مهریه همسرم فقط ۵ سکه است.

همسر مائده طهماسبی همسر فرهاد آئیش همسر بازیگران بیوگرافی مائده طهماسبی بیوگرافی فرهاد آئیش

فرهاد آئیش ( با نام شناسنامه ای  : فرهاد حشمتی ) (متولد ۱۳۳۱ در شمیران) بازیگر، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر و نیز بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

 

در شمیران زاده شد. دبستان و دبیرستان را در تهران گذراند. چند سال بعد به انگلستان و سپس به آمریکا سفر کرد و به تحصیل فیلم‌سازی و عکاسی پرداخت. پس از مدتی پرداختن به عکاسی به تئاتر گروید. آئیش سال‌هایی از زندگی‌اش را در شهرهای سانفرانسیسکو، واشنگتن، بوستون و برلین گذراند و در این مدت به کارگردانی و بازی در بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبانهای فارسی و انگلیسی پرداخت. او پس از ۲۷ سال در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت.

همسر مائده طهماسبی همسر فرهاد آئیش همسر بازیگران بیوگرافی مائده طهماسبی بیوگرافی فرهاد آئیش

و مائده طهماسبی (متولد ۱۳۳۶ در بابل) بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر و مترجم است.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است. او در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش، فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

اولین فیلم سینمایی که مائده طهماسبی در آن جضور داشته دایرهٔ جعفر پناهی است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. جلیل امین پور می گوید

    چرا ما ایرانیها برای حجاب کامل ارزشی قائل نیستیم

    1. زهــرا می گوید

      یک معضل همیشگی رو به صعود…..( بی ارزشی نسبت به عقاید دینی )
      آخه میدونید چیه برخی حجاب و عفت و غیرت سالم و رفتار دینی زن و مرد رو مساوی میدونن با = جهان سومی بودن
      تعجب آوره
      موندم این بعضی ها با این افکار قشنگشون از کجای آسمون تالاپ افتادن زمین که اینطوری دارن همه جا رو با این افکار کاذب مسموم میکنن