عکس اینستاگرامی پیام صادقیان دردسر ساز شد

3

عکس اینستاگرامی صادقیان دردسرساز شد. رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: «اگر عکس صادقیان که روی صفحه اینستاگرامش منتشر شده واقعی باشد، احضارش می کنیم.»

علی‌اکبر محمدزاده در خصوص عکس متعلق به پیام صادقیان در صفحه اینستاگرام این بازیکن و خالکوبی که به وضوح در این عکس نمایش داده شده، گفت: «نمی‌دانم این صفحه مربوط به خود پیام صادقیان هست یا نه و در ضمن عکسی که از آن صحبت می‌کنید به این بازیکن متعلق دارد یا نه.»

همسر پیام صادقیان لو رفته بازیکنان بیوگرافی علی اکبر محمدزاده بیوگرافی پیام صادقیان اخبار ورزشی

وی افزود: «کمیته اخلاق بارها در مورد خالکوبی‌های بازیکنان به آنها تذکر داده و از این به بعد هم قطعا در مورد این قضیه تذکر خواهیم داد. منتهی باید ابتدا تحقیق کنیم تا صحت صفحه اینستاگرام و صحت عکس گذاشته شده روی این صفحه برای ما محرز شود اگر این مطلب به اثبات رسید حتما وی را به کمیته اخلاق فرا می‌خوانیم و در این خصوص به وی تذکر خواهیم داد.»

محمدزاده در پایان خاطرنشان ساخت: «بازیکنی که در این سطح فوتبال بازی‌ می‌کند باید مراقب اخلاق و رفتارش باشد و حرکاتی از خودش نشان ندهد که شخصیت یک فوتبالیست و ورزشکار زیر پرچم جمهوری اسلامی زیر سئوال برود.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. سوده می گوید

    اکثر بازین های فوتبال از قشر فقیر و تازه به دوران رسیده هست که تا یه هو پولدار میشن ظرفیتشو ندارن و از اون ور بوم میوفتن . این خالکوبی ها مال ادمای متشخص و با اتیکت نیست. فوتبال امثال اینا رو زیاد داره . یادم میاد حتی یکی از فوتبالیستای معروف هم با این که زن و دو پسر داشت زن صیغه کرده بود که زن صیغه ایش همسرش رو به طر ز فجیعی کشته بود . اینا بعد ازدواجم انگاری ادم نمیشن بس که تازه به دوران رسیده و بی جنبه هستن

    1. توسکا می گوید

      خفه باوووووو

  2. تانیا می گوید

    گل گفتیییییییییییییییییییییییییییییییی سوده جون…………….همه این فوتبالیستا رو باهم چرخ کنی یه ادم باشخصیت و درست حسابی ازشون درنمیاد……………….از بس که بی … و به درد نخورن.