حمیدرضا سیاسی ، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داد

0

حمیدرضا سیاسی، مرد اول مدیریت باشگاه پرسپولیس و رئیس هیئت مدیره سرخپوشان، تنها بعد از گذشت چند ساعت از پیروزی شیرین پرسپولیس در دربی پایتخت، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش طرفداری؛ رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین بعد از استعفا دادن از سمت خود، تأکید کرد که جزو خریداران سهام این باشگاه نیست.

حمیدرضا سیاسی در مورد پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۷۹ گفت: ایمان داشتم که استقلال را شکست می‌دهیم. برای پرداخت پاداش به بازیکنان در هیئت مدیره تصمیم‌گیری می‌کنیم و حتماً‌ به بازیکنان پاداش می‌دهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص استعفایش از این سمت خاطرنشان کرد: هیچ نگرانی وجود ندارد، یک روز آمده‌ام و یک روز هم باید بروم. پرسپولیس خانه پدری من نیست که تا ابد در آن بمانم. من از ریاست هیئت مدیره استعفا می‌دهم و در هیئت مدیره برای این پست مجدد رأی گیری می‌شود.

سیاسی در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل استعفایش از ریاست هیئت مدیره پرسپولیس این است که می‌خواهد سهام باشگاه را بخرد، اظهار داشت: اینها شایعه است، چون من جزو خریداران باشگاه نیستم.

وی درباره عملکرد حمید درخشان در پرسپولیس عنوان کرد: درخشان با برد در دربی لیاقتش را نشان داد. از عملکرد او بسیار راضی هستیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت حضور بازیکنان خارجی در این تیم گفت: قرار شده چند بازیکن خارجی به تهران بیایند، البته در جریان ریز کارها نیستم اما اگر توافقی صورت بگیرد به اطلاع همه می‌رسانیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ