طلاق ۳۲۰ میلیارد تومانی دو بازیگر مشهور + عکس

0

کری لاول، همسر ریچارد گیر پس از ۲۰ سال زندگی مشترک رسما درخواست طلاق داد. در این میان البته پای ۱۰۰ میلیون دلار پول در میان است که در صورت طلاق، ریچارد گیر مجبور به پرداخت آن است. مجموع دارایی‌های این هنرپیشه هالیوود حدود ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

همسر کاری لوول همسر ریچارد گیر طلاق بازیگران بیوگرافی کاری لوول بیوگرافی ریچارد گیر

ریچارد تیفانی گی‌یرRichard Tiffany Gere) (متولد ۳۱ آگوست ۱۹۴۹)، بازیگر آمریکائی برنده جایزه گوی طلایی می باشد. در سال ۱۹۹۹ نشریه معروف مردم (People) ریچار گیر را به عنوان “سکسی‌ترین مرد زنده جهان” برگزید. وی در سال ۱۹۹۰ به بودیسم گروید و تا کنون نیز باور مذهبی خود را حفظ کرده است. او با دالای لاما رابطه‌ای دوستانه دارد. این ستاره در مراسم اهدای جوایز اسکار در سال ۱۹۹۳ سیاست سرکوب‌گرایانه چین در قبال تبت را به شدت مورد انتقاد قرار داد. سخنان ریچارد گیر سبب شد که حکومت چین نیز او را به این کشور ممنوع‌الورود کند.[۱]

از جمله فیلمهای معروف وی می توان به شیکاگو، زن زیبا، سامرزبای، بی‌وفا و هاچیکو اشاره کرد.

ازدواج‌ها

ریچارد گیر سن ۴۰ سالگی را پشت سرگذاشته بود که با سیندی کرافورد، مدل و هنرپیشه آمریکایی آشنا شد. زندگی زناشویی این دو چهره چهار سال (۱۹۹۱تا ۱۹۹۵) بیشتر طول نکشید. در سال ۱۹۹۶ ریچارد گیر با کاری لوول، بازیگر آمریکایی که از جمله در فیلم “جیمز باند؛ جواز قتل” حضور داشته، نامزد کرد. این دو هنرپیشه در سال ۲۰۰۲ ازدواج کردند و پس از ۱۱ سال زندگی زناشویی از یکدیگر جدا شدند. ریچارد گیر و کاری لوول یک فرزند مشترک دارند که در سال ۲۰۰۰ به دنیا آمده است.

 

کاری لوول ( Carey Lowell ؛ متولد ۱۱ فوریهٔ ۱۹۶۱) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به جواز قتل، موجودات درنده و باشگاه بهشت اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ