برنامه های حمیدرضا سیاسی بعد از مدیر عاملی

0

حمید‌رضا سیاسی در مورد انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و اینکه از چه زمانی کار خود را آغاز می‌کند در گفت و گو با رادیو ورزش عنوان کرد: تقریبا از روز گذشته کارمان را آغاز کردیم. باید وزارت ورزش را در جریان انتخاب مدیر‌عامل قرار می‌دادیم که شب گذشته این امر صورت گرفت.

همسر مدیرعامل پرسپولیس سوابق حمیدرضا سیاسی بیوگرافی حمیدرضا سیاسی بیوگرافی بهروز منتقمی اخبار فوری پرسپولیس

وی در رابطه با اهدافش از حضور به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: چند برنامه برای باشگاه پرسپولیس داریم. یک برنامه در راستای اصلاح ساختار اداری باشگاه و یک برنامه هم در مورد مستطیل سبز، کادر فنی و بازیکنان است. در خصوص بازیکنان باید بگویم که در برخی پست‌ها دچار ضعف هستیم که در صددیم با فعالیتی که در فصل نقل و انتقالات انجام می‌دهیم این مشکل را رفع کنیم و تعدادی بازیکن با نظر کادر فنی و کمیته فنی جذب کنیم و به امید خدا نیم‌فصل خوبی را پیش رو خواهیم گذاشت.

سیاسی تاکید کرد: برنامه مسابقات در چند وقت آینده به شکلی است که تیم زیر فشار است. تعدادی از بازیکنان به دلیل مصدومیت، دو کارته یا سه کارته بودن محروم هستند اما با این وجود سایر بازیکنان پس از پیروزی مقابل استقلال با روحیه مضاعفی که به دست آوردند انگیزه زیادی دارند و کم کم به کورس قهرمانی نزدیک می‌شویم.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات مالی این تیم و پرداخت‌های معوقه بازیکنان اظهار داشت: در نیم‌فصل اول مقداری از معوقات بازیکنان را پرداخت کردیم. طی ۱۰ هفته گذشته دستمزد بازیکنان را به صورت هفتگی پرداخت کردیم و الحمد‌لله توانستیم این کار را هر هفته انجام دهیم. مشکلات زیاد است اما با برنامه‌ای که ریختیم می‌خواهیم از سد مشکلات بگذریم و پیش‌بینی من این است که با برنامه‌ای که هیأت‌مدیره دارد این مهم اتفاق بیفتد.

سیاسی در مورد اضافه شدن جعفر کاشانی و حسین کلانی به ترکیب هیأت مدیره پرسپولیس گفت: برای ما افتخار است که در کنار این بزرگواران حاضر می‌شویم. آنها تجربیات ارزشمندی دارند و حضور آنها را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در کنار این بزرگان به اهداف باشگاه برسیم.

وی در مورد اینکه آیا از بهروز منتقمی هم بار دیگر در باشگاه استفاده خواهد شد خاطرنشان کرد: منتقمی یکی از مدیران بسیار برجسته ورزشی نظام جمهوری اسلامی ایران است و همچنان هم در کنار باشگاه خواهد ماند. یکی از امید‌های پرسپولیس منتقمی است که با تجربیات زیاد خود می‌تواند به ما کمک کند. منتقمی یکی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس بود که اتفاقا فرد مدنظر من برای پست خود او بود. او را از خودم ارجح‌تر می‌‌دانستم. منتقمی همچنان کنار ما می‌ماند و از حضور ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

وی در مورد اینکه آیا خبر تازه‌ای در مورد نقل و انتقالات نیم‌فصل دارد تصریح کرد: تنها بازیکنی که تا به الان قطعی شده و در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس اضافه می‌شود رضا خالقی‌فر بازیکن راه‌آهن است که به صورت قرضی به جمع ما می‌پیوندد. حمید درخشان خواستار جذب این بازیکن بود که پس از صحبت با حمید استیلی هم استیلی و هم خالقی‌فر با این امر موافقت کردند. در مورد بازیکنان خارجی هم باید بگویم چند گزینه مطرح باشگاه هستند که یکی دو نفر از آنها مدنظر باشگاه قرار دارند که همین هفته به تهران می‌آیند و حمید درخشان از آنها تست‌های لازم را می‌گیرد که اگر رضایت کادر فنی جلب شود برای رفع مشکلات باشگاه آنها را جذب می‌کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ