افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی و اجرای طرح توسعه

0

شرکت کارتن ایران سود پیش بینی شده هر سهم در سال مالی جاری را ۶۶۰ ریال برآورد کرده که در آخرین گزارش عملکرد ۶ ماهه اول سال جاری تنها ۲۴ درصد از سود خود را به میزان ۱۵۹ ریال پوشش داده است.

این در حالی است که سود برآوردی هر سهم برای پایان سال مالی جاری در پیش بینی های قبلی ۷۸۵ ریال اعلام شده بود که این رقم طی گزارش های اخیر شرکت با تعدیل منفی ۱۶ درصدی مواجه شده است.

در همین راستا، مدیر سهام شرکت کارتن ایران در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با اشاره به سنوات گذشته در بحث تحقق سودهای پیش بینی شده “چکارن” اظهار داشت: پوشش سودهای برآورد شده شرکت کارتن ایران به دلیل سفارش عمده مشتریان شرکت فوق در نیمه دوم سال جاری معمولا در پایان سال مالی تحقق می یابد، برهمین اساس پوشش سود ۶ ماهه اول امسال امری منطقی می باشد و شرکت مذکور هیچ مشکلی در تحقق اهداف مالی خود ندارد.

محسن عرب به افزایش سرمایه “چکارن” تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: شرکت کارتن ایران برنامه ای در راستای افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل اندوخته و مطالبات یا آورده نقدی سهامداران را در دستورکار قرار داده است.

وی ادامه داد: شرکت کارتن ایران علاوه بر افزایش سرمایه شرکت مذکور اقدام به جذب ۶ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق توسعه ملی در راستای اجرای طرح های توسعه ای خود از جمله واردات دو دستگاه چاپ، یک دستگاه منگنه تمام اتوماتیک و همچنین خرید یک دستگاه دایکات نموده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ