حضور داماد قلعه‌نویی در جایگاه ویژه و رفت و برگشت آندو به رختکن /حاشیه‌های دیدار ذوب‌آهن و استقلال

0

حدود ۷ هزار نفر برای تماشای دیدار استقلال و ذوب‌آهن در ورزشگاه هستند که هر تیم حدود نصف این تعداد را به خود اختصاص داده است. البته بر سر این موضوع از قبل توافق شده بود.

داماد امیر قلعه نویی بیوگرافی سعید علی نژادیان بیوگرافی سعید آذری اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

* سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن قبل از آغاز بازی در جایگاه خبرنگاران حاضر شده و پس از خوش و بش با آنها به جایگاه ویژه رفت و با افشارزاده به احوالپرسی گرم پرداخت و سپس در یک صندلی دیگر مستقر شد تا بازی را تماشا کند.

* عروسک گاندو، سوسمار سبزرنگی که نماد باشگاه ذوب‌آهن است قبل از آغاز مسابقه ابتدا با عکاسان و سپس با بازیکنان ذوب‌آهن عکس یادگاری گرفت.

* زمانی که بازیکنان ذوب‌آهن به زمین آمدند هواداران استقلال علیه این تیم شعار سر دادند.

* یک ربع قبل از آغاز مسابقه و با ورود دو تیم به زمین پروژکتورهای زمین روشن شد.

* امیر قلعه‌نویی که از سوی هواداران استقلال به شدت تشویق شده بود برای پاسخگویی به ابراز احساسات آنها به سمت آنها رفت. گل‌محمدی و شجاعی، سرمربی و سرپرست ذوب‌آهن قبل از آغاز مسابقه به سمت نیمکت استقلال رفته و با امیر قلعه‌نویی برخورد گرمی داشتند.

* هادی ایمانی، قاسم دهنوی، مسعود حسن‌زاده و محسن مسلمان قبل از آغاز مسابقه به سمت نیمکت استقلال رفتند.

* زمانی که بازی دو تیم در حال آغاز بود تیموریان که به سمت رختکن استقلال حرکت کرده بود پس از خوش و بش گرمی که با یکی از عکاسان داشت برای دقایقی به رختکن آبی‌پوشان رفت و برگشت.

* سعید علی‌نژادیان کمک داور اول مسابقه با قلعه‌نویی قبل از آغاز بازی به احوالپرسی پرداخت.

* پسر و داماد امیر قلعه‌نویی از جایگاه ویژه این بازی را تماشا می‌کنند.

* ابرقویی‌نژاد رئیس هیأت فوتبال اصفهان نیز از جایگاه ویژه دیدار دو تیم را به نظاره نشسته است و در دقیقه ۲ مسابقه کرار جاسم پس از خطا روی دروازه‌بان حریف از وی عذرخواهی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ