بازیگران برای امرار معاش به شغل دوم نیاز دارند

2

نعیمه نظام دوست که حدود ۶ ماه به دلیلی شکستگی از ناحیه پا در بستر بیماری بود، بعد از گذراندن دوران نقاهت کارهای تلویزیونی و سینمایی اش را از سر گرفته است.

 همسر نعیمه نظام دوست مصاحبه بازیگران عکس جدید بازیگران درآمد بازیگران بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام‌دوست NAEIMEH NEZAMDOOST : متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران ) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

نعیمه نظام‌دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. نظام‌دوست به طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده پدرش چند سال پیش فوت کرده در سینما دوستان زیادی از جمله ماه چهره خلیلی ، مریم امیرجلالی ، الناز شاکردوست و لیدا عباسی را دارد.

همسر نعیمه نظام دوست مصاحبه بازیگران عکس جدید بازیگران درآمد بازیگران بیوگرافی نعیمه نظام دوست

«نعیمه نظامدوست» گفت: مدتی به خاطر شکستگی پایم نمی توانستم کار کنم و می بایست به خاطر وضعیت جسمی ام اغلب پیشنهادها را رد می کردم، اما خدا را شکر دوباره کارم را آغاز کردم.

بازیگر سریال «خانه اجاره ای» افزود: مدتی پیش در فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به کارگردانی رضا خطیبی که برای ژانر کودک ساخته شده بازی کردم. این فیلم دومین فیلم سه بعدی است که در ایران ساخته شده و می توان گفت از فیلم قبلی سه بعدی هم پیشرفته تر است.

همسر نعیمه نظام دوست مصاحبه بازیگران عکس جدید بازیگران درآمد بازیگران بیوگرافی نعیمه نظام دوست

او درباره این فیلم سینمایی اخیرش که در جشنواره فجر نیز حضور دارد گفت: تجهیزات ساخت این فیلم بسیار پیشرفته بود و چندین کارشناس به همراه دوربین های فیلم برداری از کشور فرانسه آمده بودند. در این اثر با افرادی چون علیرضا خمسه و میرطاهر مظلومی هم بازی بودم. ضمن اینکه در این ژانر دو فیلم کودک ساکن کلبه چوبی و واعظان کوچک را نیز بازی کردم که در جشنواره کودک شرکت کردند.

این بازیگر افزود: من در کنار بازیگری یک مزون لباس دارم چراکه معتقدم باید در کنار این حرفه یک منبع درآمد دیگری هم داشت. به هر حال در این سالها به این نتیجه رسیده ام که اگر بخواهم به بازیگری به عنوان تنها منبع درآمد فکر کنم، آسیب خواهم دید، مثل این مدت که به خاطر شکستگی ام نمی توانستم کار کنم و از نظر روحی و مالی آسیب دیدم. در حقیقت دوست دارم اینطور نباشد که فقط به خاطر مسائل مالی بازی کنم و دوست دارم که نقشی را دوست داشته باشم و به خاطر مسائل مالی بازی نمی کنم.

همسر نعیمه نظام دوست مصاحبه بازیگران عکس جدید بازیگران درآمد بازیگران بیوگرافی نعیمه نظام دوست

وی ادامه داد: در این مدت سریال سیگنال موجود است به کارگردانی مهدی مظلومی به من پیشنهاد شد که متاسفانه نتوانستم در آن کار حضور داشته باشم. امیدوارم که وضعیت مالی سازمان بهتر شود و تهیه کننده ها با فراغ بال کارهای شان را بسازند. در آخر هم باید بگویم مدیریت آقای ضرغامی خیلی خوب بود و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

نظامدوست تا به حال در سریال هایی چون: باغ سرهنگ، خانه اجاره ای، ساختمان پزشکان، زیر هشت، روز حسرت، چاردیواری، ریحانه و … و هم چنین فیلم های آذر شهدخت پرویز و دیگران، ساکن خانه چوبی، توفیق اجباری ونیز بازی کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. گندم می گوید

    وااااااااااااااای چقدر زشته. بشکه ۴۰۰ کیلویی

  2. محیا می گوید

    گنددم خانم خواهشا توهین نکنید