عذرخواهی بهنوش بختیاری به خاطر حجابش + عکس

5

بهنوش بختیاری پاسخی نوشته در جواب اتهام زننده ها: «…فارغ از محافظه کاری به رسم انسانیت… »

همسر بهنوش بختیاری لباس بازیگران شوهر بهنوش بختیاری حجاب بازیگران ازدواج بهنوش بختیاری

این بازیگر زن نوشته: «دوستانم وقتشه راجع به این موضوع همینجا حرف بزنیم و تمومش کنیم. واقعا شخصیت منو اینطور دیدید که منی که به عقاید همه احترام میذارم بیام و پوشش چادر رو به سخره بگیرم؟ من مثل شما بزرگ شده خانواده مسلمون و شیعه هستم. حالا خودم این پوششو انتخاب کردم و براش دلایلی دارم که یکیش اینه که راحت تر فعالیت میکنم اینطوری. کسانی که منو از نزدیک میشناسن میدونن که اقوام مادری من همه بسیار مذهبی و خانمها همه چادری هستن. اما در طول این سالها هرگز نه من نه اونا به هم بی احترامی نکردیم و برام عجیبه که چطور حتی به ذهنتون میرسه که من بخوام حجاب رو دست بندازم. باید فاتحه روابطو خوند با این تفکر بدبینانه. حجاب هر کس انتخاب خودشه.

اصلا مگه ما ادم بیحجاب داریم تو کشورمون؟ دلم میگیره وقتی انقدر بیمنظورم و اینطوری برداشت میشه. چند روز پیش با دوستم مژده لواسانی حرف میزدم و ایشونم دلگیر بود که مدام در مظان اتهامه که با پوشش چادرش داره چاپلوسی میکنه. آخه ما باید چکار کنیم که حرفی توش نباشه؟ چرا فکر میکنید با این عقاید تندرو فقط شما مسلمانید؟

همسر بهنوش بختیاری لباس بازیگران شوهر بهنوش بختیاری حجاب بازیگران ازدواج بهنوش بختیاری

من هرگز غیبت نمیکنم. سعی میکنم دروغ نگم. تهمت نزنم. انسان باشم. اینا مسلمونی نیست آیا؟ به هرحال اگر یه عده از رفتار من چنین برداشتی کردن حتما ایراد از من بوده و بدونید که بهنوش بختیاری به همه آدما و مسلکشون و تفکرشون احترام میذاره. دور از چاپلوسی. چون دختر بختیاری باج به کسی نمیده که الکی بخواد تملق کنه اما… اما… اگه برداشت دیگه ای از من داشتید ازتون معذرت میخوام. کاش به دلایل هم گوش بدیم و بعد قضاوت کنیم. خاله هام… عمه هام… همه فامیلم همیشه به عقاید همه احترام گذاشتن… چادرین اما کاری به کار کسی ندارن… این حرفارو تو فضای مجازی دیدم فقط… مبهوتم… بازم معذرت اگه به کسی چیزی برخورده. فارغ از محافظه کاری به رسم انسانیت… یاعلی.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. حمید می گوید

    زن یعنی به بی … و … این یه وجبی ندیده بودم. بیخود نیست خداوند فرموده که زن در مقا م قضاوت نباشه . عکس هایی که این زن از خودش انتشار میده منو شگفت زده میکنه . همه جوره خودش رو در مضان اتهام میخواد قرار بده که چی بشه . نمیدونم همسرش چه طور با هاش کنار میاد. تازگیام که در پوشش چادر عکسی منتشر کرده که داره دهن کجی میکنه . این حرکتش هم لکه … دیگه تو کارنامش .

  2. زهــــــــــــــــــرا می گوید

    چه بی معنی……….
    بهنوش خانم !
    حجاب هیچگاه مانع فعالیت یک خانم نمیشه کی میخواین توجیه بشین
    چادر قبول نداری خوب سر نکن اما موهاتو برای چی میندازی بیرون و آرایش غلیظ میکنی؟
    یعنی باید اینقد شخصیت خود رو پایین آورد تا نقش گیرتون بیاد………..
    هستن هزارها خانم موفق تو زمینه های اقتصادی و اجتماعی هم با چادرش هم بدون چادر اما بی زرق و برق و با پوشش کامل
    آدم اینا رو میبینه کیف میکنه هم زمینه موفقیت مالی شون الگوست هم بار فرهنگی که در حجب و حیا دارند
    کمی لازمه به خود بیاییم اگه دوباره متهم به جهان سومی بودن نشدیم

    1. اشکان می گوید

      چه حرفای چرتی. چه کار دارید به کسی که محبوبیت داره تو ای اجتماع؟ موسی به دینش عیسی هم به دینش. نگران نباشید بخاطر بی حجاب بودن کسی اون دنیا یقه شما رو نمیگیرن من نمیذارم.بجای تابلو کردن دیگران انسانیت و ملاک خوب بودن قرار بدیم بهتره

    2. مریم می گوید

      امثال شماها آقا اشکان تا حرف کم میارن
      میگن : موسی به دین دینش عیسی به دینش…..
      چرا هیچگاه نمیگین همه به دین خدا……!!!
      حرفای دلسوزانه شو خصمانه میدونیم ؟؟؟؟؟؟
      کسی از خداگرایی ضرری ندیده اما از خدا زدایی چرا متضرر شده
      ما مسلمانیم پس نباید در عمل خلاف القابمان رفتار کنیم

  3. سیمین می گوید

    قضاوت شما رو هم خوب دیده ایم حمید آقا.
    من خودمم از بهنوش یختیاری هیچ خوشم نمیاد اما آخه چرا همینکه یک زن دلخواه شما نباشه به همه زنها یوش میبرین؟ همین کار خودت نحوه قضاوت عالی توی مرد رو ثابت کرد.
    همین روزها با عملکرد پلیس افغانستان در خصوص قتل دختری بنام فرخنده دیدیم مردها چه قضاوت بی نقصی دارن و میلیونها میلیون نظیر همین در سراسر دنیا. اما بعضیها هیچوقت از رو نمیرن که.