برکناری مدیر و معاونان مدرسه محل قتل معلم بروجردی

0

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه کمیته ویژه پیگیری مرگ معلم بروجردی، روی حادثه قتل وی مطالعات دقیقی داشته است گفت: یکی از اقدامات این کمیته لغو ابلاغ سه تن از عوامل اجرایی آموزشگاه حافظی شهرستان بروجرد بوده است.

 گودرز کریمی‌فر با اشاره به حادثه دلخراشی که طی آن معلمی به نام محسن خشخاشی، به دست دانش‌آموزش در شهرستان بروجرد کشته شد، گفت: کمیته ویژه پیگیری حادثه شهرستان بروجرد روی این قضیه مطالعات دقیقی داشته است که باز هم ادامه دارد.

وی لغو ابلاغ مدیر و دو معاون آموزشگاه حافظی شهرستان بروجرد را یکی از اقدامات این کمیته ذکر کرد و گفت: مدیران باید به حوادث و رویدادهایی که در محیط کارشان اتفاق می‌افتد، احساس مسئولیت کنند.

دانش آموز ضارب همچنان فراری است

پیش از این، فرمانده انتظامی استان لرستان در آخرین اظهار نظر درباره جزئیات اقدامات پلیس برای دستگیری قاتل معلم بروجردی گفته بود: هنوز این دانش آموز دستگیر نشده ولی اقدامات جدی از سوی پلیس آگاهی استان برای دستگیری آن در حال انجام است.

سردار محمد قنبری در گفتگو با مهرافزوده: رئیس پلیس آگاهی استان لرستان برای پیگیری این موضوع در شهرستان بروجرد مستقر است.

او گفته: پلیس آگاهی به سرنخ‌های بسیار محکمی برای دستگیری این دانش آموز رسیده است و امیدواریم به زودی شاهد دستگیری این دانش آموز باشیم. سه تن از اعضای خانواده این دانش آموز به دلیل کمک برای خلاصی او از دست پلیس هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ