آزاده دختر گوهر خیراندیش از تجربه همبازی شدن با مادرش گفت + عکس

5

آزاده اسماعیل خانی فرزند زنده یاد جمشید اسماعیل خانی و گوهر خیراندیش از تجربه بازی در کنار مادرش سخن گفت.

همسر آزاده اسماعیل خانی گوهر خیراندیش دختر گوهر خیراندیش بیوگرافی گوهر خیراندیش بیوگرافی آزاده اسماعیل خانی

آزاده اسماعیل خانی فرزند زنده یاد جمشید اسماعیل‌خانی درباره بازی در سریال «معمای شاه» گفت: من در این سریال نقش آفاق دختر دکتر وزیری را بازی می‌کنم. آفاق علاوه بر اینکه به عنوان دختر خانواده سرگرم کارهای خانه و تحصیل است، اما همیشه نگران پدر و مادر و رفتارهای آن‌ها است.

وی ادامه داد: آفاق با وجود سن کم و با توجه به اینکه در خانواده‌ای زندگی می‌کند که به نحوی کم کم درگیر مسایل سیاسی و حکومتی می‌شود، علاوه بر کمک به دکتر وزیری در امر تحقیقات پزشکی، در بحث‌های سیاسی هم مداخله می‌کند و کم کم به مسایل سیاسی آن دوره وارد می‌شود.

همسر آزاده اسماعیل خانی گوهر خیراندیش دختر گوهر خیراندیش بیوگرافی گوهر خیراندیش بیوگرافی آزاده اسماعیل خانی

اسماعیل‌خانی یادآور شد: پس از مدتی این شخصیت به یک دختر مبارز علیه حکومت تبدیل می‌شود که برای تلاشی که در تغییرات سیاسی همراه با همفکرانش بدست آورده است تلاش‌های فراوانی می‌کند.

دختر گوهر خیراندیش با اشاره به اینکه نقشی سخت و دشوار دارد، تأکید کرد: ابتدا فکر نمی‌کردم از پس چنین نقش دشواری بر بیایم اما وقتی فیلمنامه را خواندم، دیدم بازی در کنار سختی‌های کاراکترم، برای من تجربه بسیار خوبی را در آینده رقم خواهد زد. به خصوص اینکه در این سریال من با مادرم خانم گوهر خیراندیش همبازی هستم و نقش دختر طوبی با بازی او را ایفا می‌کنم.

اسماعیل خانی با اشاره به اینکه این نخستین حضورش در تلویزیون است، تصریح کرد: بازی در کنار بزرگان سینما و تلویزیون مانند سعید نیکپور، گوهر خیراندیش و کارگردان خوب کشورمان محمدرضا ورزی افتخار و تجربه فراموش نشدنی خواهد بود. برای من که شاید در آینده کمتر این فرصت برایم پیش بیاید که در سریالی تاریخی با تیم کارگردانی خوب و بازیگران بزرگ همکاری کنم.

همسر آزاده اسماعیل خانی گوهر خیراندیش دختر گوهر خیراندیش بیوگرافی گوهر خیراندیش بیوگرافی آزاده اسماعیل خانی

او در پایان گفت: زمانی که آقای ورزی پیشنهاد بازی در این سریال را به من داد تصریح کرد که اگر شما در این سریال بازی کنید خانم خیراندیش هم به پروژه اضافه می‌شوند تا نقش مادر شما را بازی کند و این اتفاق برای من برای خیلی جالب بود چرا که در روند داستانی سریال ماجراهای خوبی بین مادر و دختر به وجود خواهد آمد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. شراره می گوید

    چقده سبزس /. جنوبی هستن؟ دماغشو یه عمل کنه خوب میشه قیافش

    1. افشین می گوید

      شما ببخش به بزرگواریت???
      همینکه قیافه خودشو داره خوبه
      چیه همه دماغ عمل کرده ها هینه هم ان
      انگار کپی شدن از روی هم

    2. سبحان می گوید

      اره شراره خانوم به بزرگی خودت ببخش که خدا اینطوری افریدتش دیگه خخخخخخخخخخخ

    3. الی جون می گوید

      مگه جنوبیا سبزن.توهین نکن لطفا.بیشتر شمالیا سبزه که هییییچ سیاهن.

  2. مهرداد می گوید

    اگر قدشان از متوسط بالا میبود دماغ آنقدر نشان نمیداد ٬ با این حال هنوز کیوت است