طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی و ازدواج با نگار جواهریان! +عکس

1012

همسران رامبد جوان ،نگار جواهریان ،سحر دولتشاهی و ماندانا روحی

ظاهرا شایعات در مورد رامبد جوان و نگار جواهریان رنگ حقیقت دارد. پس از اینکه رامبد جوان با نگار جواهریان وارد رابطه شد، همسر او سحر از وی درخواست جدایی کرد. ظاهراً نگار و رامبد  رسماً با یکدیگر ازدواج کرده اند و در انظار عمومی با هم دیده می‌شوند!

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

پس از جدایی رامبد جوان از همسر سابقش سحر دولتشاهی ، این اولین عکس رامبد جوان با همسرش نگار جواهریان هست که در محافل عمومی انداخته شده است

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

شبکه های اجتماعی علاوه بر جذابیت و خاصیت سرگرم کنندگی که دارند خیلی اوقات درد سر ساز هم می شوند. این موضوع برای افراد عادی شاید آنقدرها هم بغرنج نباشد اما وقتی پای هنرمندان و چهره های مطرح به میان می آید ماجرا فرق می کند. کافی است هنرمندی که قرار است عکس یا نوشته ای را در یکی از این شبکه ها به اشتراک بگذارد کمی بی دقتی کند تا کلی حرف و حدیث برایش به وجود بیاورند. البته گاهی اوقات هم این حرف و حدیث ها رنگ و بوی واقعی به خود می گیرند و به واقعیت تبدیل می شوند. شاید اینجا باشد که مثال تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها مصداق درستی پیدا می کند.

 

بعد از انتشار عکس های پی در پی رامبد جوان با نگار جواهریان و بدون حضور همسرش سحر دولتشاهی بود که شایعاتی درباره جدایی این زوج بازیگر دهان به دهان چرخید.

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

هر کدام از این بازیگران در شبکه های اجتماعی صفحه ای اختصاصی دارند و مخاطبان و طرفداران آنها نظرات مختلفی را با انها به اشتراک می گذارند. خیلی وقت بود که سحر دولتشاهی عکسی با همسرش رامبد جوان نگذاشته بود و همین علامت سوال بزرگی برای پیگیران این ماجرا بود. شنیده ها حکایت از جدایی این دو بازیگر داشت و سایت های مختلفی هم این خبر را منتشر کردند. گرچه تا کنون هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج جوان با جواهریان منتشر نشده اما آنها در محافل مختلفی با یکدیگر دیده شدند.

دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال ۹۳ را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو با محمدصادق شایسته درباره این تنهایی بیان می دارد:
سال ۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.
یک رهایی جالب
وی ادامه می دهد: سال ۹۳ هم شیرینی برایم داشت و هم یک رهایی جالبی برایم بود.امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد. سحر دولتشاهی برای سال جدید هم چنین آرزویی دارد: برای سال ۹۴ و همه سالهایی که می آیند هم امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد و هم از طرف من نسبت به اطرافیانم و از طرف آنها نسبت به من.
 همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

بعد از حرف و حدیث های زیادی که پیرامون ازدواج رامبد جوان مجری مشهور خندوانه با نگار جواهریان بازیگر زن وجود داشت ، این بار تیر ۹۴ یک سایت خبری سینمایی به صراحت از این ازدواج می گوید و چگونه آنها با یکدیگر آشنا شدند .

نگار جواهریان بازیگر زن که در ماههای اخیر بعنوان همسر رامبد جوان هم شناخته می شود در کنار بازی در سینما سابقه فعالیت در تلویزیون و تئاتر را هم داشته است.

 

این توضیحات جواهریان در حالی بیان شده که بدانیم در جریان نمایش “دیوار چهارم” بود که میان وی و رامبد جوان آشنایی شکل گرفت و همین آشنایی به ازدواج انجامید.

و در سایت رسمی سحر دولتشاهی آمده است :

سحر دولتشاهی در یک نگاه
نام: سحر
شهرت: دولتشاهی
تاریخ تولد: ۱۶ مهر ۱۳۵۸
محل تولد و سکونت: تهران
تحصیلات: لیسانس ادبیات نمایشی – لیسانس مترجمی فرانسه
رشته تحصیلی (متوسطه): ریاضی و فیزیک (دبیرستان شهید مهدوی)
شغل:
بازیگر و مترجم
وضعیت تأهل: مجرد
خواهر یا برادر: یک برادر و یک خواهر
اولین فیلم سینمایی: فرزند صبح
اولین مجموعه تلویزیونی: کتابفروشی هدهد
اولین تئاتر: نیمروز خواب‌آلود

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

و

نگار جواهریان ( متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد.وی در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد.

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. او در یک برنامه رادیویی در مورد انتخاب اسمش گفته بود که  بچه دوم و بچه آخر خانواده است و خواهرش پوپک هفت و نیم سال از او بزرگتر است.  او گفته رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است.

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در ۳۶ سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. دولتشاهی چند سال در گروه تئاتر پسیانی کار می کرد و از آنجایی که با پسیانی و خانواده پسیانی دوست بوده است آنجا به واسطه آن ها سحر را دیده است و از او خوشش آمده است.پس از آن این دو با هم ازدوج می کنند .

سحر دولتشاهی متولد روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۸ برایش کاندیداتوری جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانه سینما را در پی داشته است.

رامبد جوان فیلمها و نمایشهای تلویزیونی

رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد. لازم است ذکر شود جشن مراسم ازدواج این دو هنرمند در کشور یونان برگزار شد.

کارگردانی

وی کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گم‌گشته و نشانی و مسافران و توطئه فامیلی را به‌عهده داشته‌است که مجموعه نشانی ایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گم‌گشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علی‌رضا کاظمی پور نیز در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

سینما

سال نام فیلم سمت کارگردان اکران توضیحات
۱۳۹۵ نگار کارگردان رامبد جوان
۱۳۹۲ آزادی مشروط بازیگر حسین مهکام سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر
آذر، شهدخت، پرویز و دیگران بازیگر بهروز افخمی
۱۳۹۱ نیکان و بچه غول بازیگر رحمان رضایی
گناهکاران بازیگر فرامرز قریبیان سیمرغ بهترین بازیگر مکمل نقش مرد در

۳۱مین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

۱۳۹۰ آزمایشگاه بازیگر حمید امجد
۱۳۸۹ دختر شاه پریون بازیگر کامران قدکچیان
دیو و دلبر بازیگر وحید نیکخواه‌آزاد
۱۳۸۸–۱۳۸۹ ورود آقایان ممنوع کارگردان رامبد جوان
۱۳۸۸ پسر آدم، دختر حوا بازیگر، کارگردان رامبد جوان
۱۳۸۷ شبی در تهران بازیگر بهرام کاظمی
۱۳۸۶ جعبه موسیقی بازیگر فرزاد مؤتمن
۱۳۸۵ زن بدلی بازیگر مهرداد میر فلاح
سوغات فرنگ بازیگر کامران قدکچیان
نسل جادویی بازیگر ایرج کریمی
۱۳۸۳ اسپاگتی در هشت دقیقه بازیگر، کارگردان رامبد جوان
مکس بازیگر سامان مقدم
۱۳۸۲ صورتی بازیگر فریدون جیرانی
۱۳۷۹ سیندرلا بازیگر بیژن بیرنگ، مسعود رسام
۱۳۷۸ مومیایی ۳ بازیگر محمدرضا هنرمند
۱۳۷۶ کمکم کن بازیگر رسول ملاقلی‌پور
پشت دیوار شب بازیگر مهران تأییدی

تلویزیون

سال نام مجموعه سمت کارگردان شبکه پخش
۱۳۹۵–۱۳۹۳ خندوانه کارگردان-مجری رامبد جوان نسیم ۱۳۹۲–۱۳۹۴
۱۳۹۲ پژمان بازیگر مهمان در یک قسمت سروش صحت سه ۱۳۹۲
۱۳۹۲ کلاه‌قرمزی ۹۲[۱۰] بازیگر مهمان ایرج طهماسب ۲ ۱۳۹۲
۱۳۹۱ گپ کارگردان – مجری رامبد جوان آی فیلم ۱۳۹۱
۱۳۹۰ ساختمان پزشکان بازیگر مهمان (سه قسمت) سروش صحت ۳ ۱۳۹۰
۱۳۸۹ توطئه فامیلی کارگردان رامبد جوان ۱ ۱۳۹۰
۱۳۸۸ مسافران بازیگر، کارگردان ۳ ۱۳۸۸
۱۳۸۷ نشانی ۲ نوروز ۱۳۸۷
۱۳۸۱ باغ بلور این مجموعه نمایش داده نشد
۱۳۸۰ گمگشته کارگردان ۳ رمضان
۱۳۷۹ ولایت عشق بازیگر مهدی فخیم‌زاده ۱
۱۳۷۷ کت جادویی محمدحسین لطیفی ۳
هتل بازیگر مهمان مرضیه برومند
۱۳۷۶ تولدی دیگر نویسنده فیلمنامه اولیه داریوش فرهنگ
در همین حوالی نویسنده
سرزمین سبز بازیگر بیژن بیرنگ، مسعود رسام
۱۳۷۵ خانه سبز
۱۳۷۴–۱۳۷۵ نوعی دیگر بهروز بقایی
۱۳۷۴ فروشگاه احمد بهبهانی
همسران بیژن بیرنگ، مسعود رسام
نوروز ۷۴
۱۳۷۳ صرفه جویی آب

شبکه نمایش خانگی

سال نام مجموعه سمت کارگردان پخش
۱۳۹۰ شام ایرانی بازیگر بیژن بیرنگ ۱۳۹۰
۱۳۹۳ کوچه مروارید بازیگر سعید سالار زهی ۱۳۹۳

جوایز

  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بهمن ۱۳۹۱ برای فیلم گناهکاران
  • بهترین برنامه تلویزیونی در جشن حافظ تیر ۱۳۹۴ برای خندوانه
  • جایزه بهترین کارگردانی دوره بیستم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را در سال ۱۳۸۴ برای فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه
  • اکران شش میلیاردی فیلم ورود آقایان ممنوع، اکران این فیلم در ۲۹ مین جشنواره فجر و انتخاب این فیلم به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های رمضان سال ۱۳۹۰

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 1,012 )
  1. کیان می گوید

    اکثراٌ یه مشت … هستید

  2. sahar می گوید

    …….. پس بااین حساب فکرنکنم زندگیشون زیادادامه پیداکنه آخه تومجله خوندم خانم دولتشاهی گفتن که ایشون هم همسراول آقای جوان نبودن

  3. الهام می گوید

    سلام دوستان دنیا واقعا لهو و بازیچه ای بیش نیست چگونه گرفتارش شدیم بدبینی و بد حرف زدن در مورد هم به این آسونی وای خدای من..

  4. مینا می گوید

    انقده بدم میاد از این ادمایکه تظاهر به خوب بودن میکنن ولی خودشون از همه مزخرفترن.این برنامهه چی بود اسمش؟خندوانه.انقده من از الکی و بزور خندیدنش حرصم میگیره که دلم میخاد بشکونم تلوزیونو .این نیس بازیگره خب کارشو خوب بلده دیگه.کمم نیستن کسایکه هزار برابر بهتر ازاین بازیگرا استایل و استعداد بازیگری دارن اما باز بخودشون جرات رفتن جلو دوربینو نمیدن چون باز احساس خام بودن میکنن در برابر نزدیک ب ۸۰ میلیون بیننده.اونوقت هرکی با هرشخصیت و مودی ک داره واسه ما شده بازیگر(اینم در اخر بگم که مخاطبم همه ی بازیگرا نبودوبازیگر کار بلد کم نداریم نمونش اقای پرستویی)

    1. کیان می گوید

      چقدر چرت میگی بسه دیگی مغزم سوت کشید.

    2. مینا می گوید

      کیان مگه تو مغز هم داری؟بابات چرت میگه نی نی کوچولو

    3. کوثر می گوید

      کیان مگه مورچه مغز داره تا بخواد سوت بکشه بدبخت برو یه جوری این سایت رو حذف کن بابات این سایت رو ببینه شوهرت نمیده
      دیگه میخوای چه کار کنی
      اشکان واقعا خجالت نمی کشی فکر کنم شما خانم نگار جوهریان هستید که انتقدر طرفدارشید
      دیگه دارید پررو یی میکنید احترام مارو داشته باش بی شخصیت بی ……
      خاک تو …..
      خجالت بدبخت بی چاره هر چب بهت بگن کمه
      دیگه چقدر میخوای پرویی کنی
      اگه نگار خوبی بود وعاشق مردا نبود نمی رفت با رامبد ازدواج کنه که سته زن گرفته تا الان .و دو تا طلاق
      باید نگار بره خودش رو بکشه که یه مورچه و یه پشغه دارن ازش حمایت میکنن

    4. مینا می گوید

      خخخخخخخخخخخخ دمت گرم ابجی

  5. آرمان می گوید

    واقعاکه خجالت هم نمی کشه فرضا که شایعه است خجالت نمی کشه این همه صمیمی نشسته بعد میادمارو ارشادمی کنه
    باحرکات مسخرش توتلوزیون فکرمی کنه خیلی بامزه است امیدوارم این رو خودش بخونه تابدونه چقدربی فرهنگ ومسخره است که بااحساسات یه دختر بازی می کنه

  6. آرمان می گوید

    چقدراین برنامه خندوانه مسخره است یه مش دیوانه جمع شدن دارن برنامه اجرامیکنن اون شعره چیه اعصاب آدم روخوردمی کنه بااون حرکاتش یه نفربیاداونو جمع کنه .مزخرف جلف تماشاگراش ازخودش …. تراندکه اون جانشستن ومی خندن اهههههههههههههههههه

    1. مینا می گوید

      دقیقا.موافقم چقد اون شعرا مسخرس واسه مهد کودک خوبه.عتماد ب نفسو دیگه بگو

  7. soroush می گوید

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ آرامبخش بیارید دوستمون بد جوری قات زده .

  8. ناشناس می گوید

    ………..
    ………..
    ………….
    کاش هیچ وقت دخترها احساس کمبود و حقارت یا حماقت نمی کردن که بخوان با مرد مطلقه ازدواج کنن یا هووی کسی بشن کاری که هیچ وقت هیچ مرد ایرانی نمی کنه !!!!!!!!!!!!
    کاش زنان جامعه ام آگاه تر بودن
    …………..
    ……….
    کاش اون قدر سطح سلیقه مردم رو پایین نمی آوردن که شادترین برنامه تی وی کشورم این خل بازی ها باشه!
    …………..

    1. مینا می گوید

      فقط میتونم بگم گل گفتی.۱۰۰%موافقمممممم

  9. غزل می گوید

    به نظر من از رامبد جوان این طور انتظاری نمیرفت حالا شما الکی جو ندین

  10. یلدا می گوید

    سلام دوستان خواهشا اینقدر بحث نکنید رامبد جوان بچه داره الکی نگید که به خاطر بچه طلاق گرفته خانم نگار اومد جلوی زنش گفت دوستتون دارم به رامبد جوان و زنش طلاق داد.آقای اشکان اگه واقعا نگارو دوست دارید چرا خودتون با نگار ازدواج نمی کنید که اومده زندگی سحر ازهم پاشیده.اینوبفهم خجالت بکش با مردم درست صحبت کنید می دونم زندگی این دوتا ن به من ربط داره ن ب کسی دیگه فقط می خواستم بگم که خانم جواهریان باعث شد که زندگی سحر ازهم پاشیده.خواهش می کنم اینجا بی احترامی نکنید ببخشید که این حرفو زدم ولی حقیقت داشت.همین

  11. یلداک می گوید

    سلام آقای اشکان وآقای کیان پدرومادر خودتون بهتون تربیت یاد نداده که بادختر درست صحبت کنی یا با هرکسی دیگرلطفا پای پدرومادر بچه هارو وسط نکشید خواهشا درست صحبت کنی اگه به من یا کسی دیگه بی احترامی کنی از چشم خودتون دیدید فهمیدید
    اول برید درست صحبت کردن یاد بگیرید بعد بیا اینجا به پدرومادرهامون فحش بدید شما وقتی چیزی نمی دونید چرا ما داریم به خانم نگار حرف بد می زنیم به خاطر اینکه یک بچه رو بی پدر کرده زندگی خانم دولتشاهی ازهم پاشونده اگه کل مردم ایران بفهمن که خانم نگار چیکار کرده یک… که زندگی دونفرو نابود کرده اگه شما بودید چیکار می کردید این خانم اصلا تو ایران معروف نیست کسی ایشون نمیشناسه خانم دولتشاهی خیلی طرفدار داره مخصوصا فیلم نابرده رنج.پس خواهشا به ما بی احترامی نکنید.خداحافظ ..بهت برنخوره که این حرف هارو زدم

    1. کیان می گوید

      وای وای چقدر ترسیدم تورو خدا منو نخور

      تمام دنیا یه طرف نگار جونم یه طرف

      اینقدر مضخرف نگو

      یه بار دیگه چرت و پرتو لیچار بگی

      پدر مادرت که سهله پدر بزرگ مادر بزرگتم…………

      خواهشاٌ اندازه ی شخصیتت حرف بزن

      هر وقت شخصیتت به نگار رسید که ۱۰۰۰ سال دیگه نمیرسه

      بیا در موردش حرف بزن گود بای………….

    2. مینا می گوید

      کیان تو ۱ادمه عقده ای هستی ک با طرفداریه الکی از نگار میخای اینجا همه رو تو زوم کنن و با اینو اون کل بگیری چون کسی بیرون از اینجا بهت محل نمیده .اگه بچه تهرونی فک کنم طرفای امین اباد باید بشینین اره؟خخخخخخخ.

    3. کیان (عاشق بد جور نگار جواهریان - طرفدار بی حد و حساب سحر دولتشاهی) می گوید

      … بر سرت کنن که یه آدم الاف بیکار

      اومدی اینجا فقط مضخرف میگی

      مرتیکه یا زنیکه اگه میدونستی نگار جواهریان

      چقدر برام عزیزه از خودت خجالت می کشیدی…..

      لطفاً کمبود های خانوادگی تون رو اینجا تلافی نکنید..

    4. مینا می گوید

      … برسر … کنن.با بجه ی تهرون در نیوفت ک بد جور قهوه ای میشی.نگار و تو رو من ذاخل ادم حساب نمیکنم.بکش کنار پس بامن کل نگیر یاروووو

    5. کوثر می گوید

      ادب میخوای نشونت بدم بی ادب
      یعنی کیان چرت و پرت
      دیگه شورش رو در آواردی
      بسته
      خجالت بکش
      نگار دیگه کیه که این سایت رو همش کردی به اسم نگار
      خدا توفه ی کسی رو نکشه اونم نگار جوهریان
      به نظرم این کیان رو دیشب تو آب نمک خابوندن چقدر میخوان بهت حرف بزنن بس کن
      اگه نگار شخصیت داشت کهه میگی هزار سال دیگه اون خانم خوشگله بهش نمی رسه اگه شخصیت داشت چرا خواست آبروی سحر جون رو ببره هاهاهاهاهاهاهاها
      بی ادب وقتش رسیده به دلیل بی ادب بودن تو و کامنت های چرتت به پدرت زنگ بزنم ویه جوری شمارش رو پیدا کنم
      دیونه ی دندون خرگوشی

    6. زهرا می گوید

      کیان تو هنوز به اون بلوغ فکری نرسیدی که بدونی باید با یک خانم چه جوری حرف بزنی.آخه آدم بی شخصیت مگه مرض داری به پدر و مادرش حرف می زنی.اگه انتقادی هم داری به خودش بگو.یعنی آدم بی شعور تر از تو، تو زندگیم ندیدم.

    7. زهرا می گوید

      از هر ۲۰تا کامنتی که می خونی ۱۰تاش کامنت کیانه.۱۰تا بقیش به کیان فحش دادن.کیان فحش خورت خیلی ملسه.

  12. mahdieh می گوید

    ینی واقعا این راسته که رامبد از سحر طلاق گرفته و با نگارازدواج کرده؟؟؟؟؟؟

    1. کیان (عاشق بد جور نگار جواهریان - طرفدار بی حد و حساب سحر دولتشاهی) می گوید

      ایشا الله نگیره نگارو من دق میکنم…

    2. بارانا می گوید

      همش دروغه بابا!!!!!!

  13. سولماز می گوید

    رامبد تا آخر عمرش هی زن میگیره هی طلاق میده چون آدم …. وایرادگیره ….، مرد زندگی و تعهد نیست

  14. یلدا می گوید

    عزیزم از رامبد جوان همه چیز … که اینقدر ازدواج می کنه و طلاق می گیره.

  15. بهنوش می گوید

    بروبابا کی بااخلاق گند رامبد میسازه
    … نداره بیادبه مردم راستشوبگه بهترازاینه ک
    پشت سرش تحلیل کنن

    1. کیان (عاشق بد جور نگار جواهریان - طرفدار بی حد و حساب سحر دولتشاهی) می گوید

      نه که یه عمر با رامبد جوان زندگی کردی

      که میگی اخلاقش گنده برو عمو جون

      کممضخرف بگو….

  16. بهنوش می گوید

    همش. ادعاست دست کمی از احسان علیخانی نداره ترشی راه انداختن

  17. یلدا می گوید

    آها موندم چرا اینقدر به احسان علیخانی حرف می زنند.

  18. کیان (عاشق بد جور نگار جواهریان - طرفدار بی حد و حساب سحر دولتشاهی) می گوید

    تورو خدا کم اراجیف بگید

  19. معصومه می گوید

    حاضربودم باهرکسی غیرازنگارازدواج کنه دختره نفرت برانگیزه…

  20. زهرا معصومی فر می گوید

    این سایت یک سایت خبری خبرارو بخونید و از خبر های جامعه تون باخبر بشین پس شما حق قضاوت راجع به زندگی دیگران رو ندارید چون شما تو زندگی اونا نبودید و حق ناسزا گفتن به هنرمندان رو ندادید شما کار های اونارو میبینید و فقط حق دارید از برنامه هاشون انتقاد کنید یا نظر بدید حق سرک کشیدن تو زندگی دیگران رو ندارید

  21. نفس می گوید

    سلام و خسته نباشید خدمت همه شما دوستان
    باتوجه به تعداد کثیر نظرات من وقطر کافی برای خوندن آن ها پیدا نکردم ولی باین حال نظر خودم اینه که دیگران رو قضاوت نکنیم وبه جای سرکوب کشیدن و تهمت زدن به دیگران برید و زندگی تون رو بکنید
    در ضمن وقتی رامبد جوان خودش می گه نمی خوام در مورد زنیم حرفی زده بشه بهتره ماهم حداقل به عنوان یک انسان به نظرش احترام بگذاریم
    ممنون می شم

  22. حديث می گوید

    سلام اگه جای این سه نفر بودیم خوشتون میومد که تو زندگی شخصیتون که فقط و فقط مطعلق به خودتون دخالا بشه.از اقای جوان خوشم میاد که هنوز نزاشته کسی به طور واضح از زندگی شخصیشون خبر دار بشن

  23. مهدی می گوید

    نگار به چه درد می خوره سحر به این خوشگلی حیف نیست واقعا رامبد دیوانه است …..

  24. فاطمه می گوید

    سحر عاشقتم.

  25. Saeed.Feron می گوید

    نمیگم رامبد جوان – میگم عمو حمید امیری-آخه رامبد خیلی شبیه و خود خود عمو حمید منه -چه از لحاظ قیافه و چه از لحاظ رفتار و صدا و خیلی دوسش دارم ولی سحر دولتشاهی حیف شد خداییش خوشگل و مهربونه

  26. کیان(طرفدار سحر دولتشاهی و نگار می گوید

    خانم دولتشاهی ببخشید تورو خدا

    من فقط میخواستم حرص اینارو درارم

    وگرنه من حاظرم واستون بمیرم….

  27. کیان(طرفدار سحر دولتشاهی و نگار می گوید

    م جون برادر اشکم رو درآوردی…

    ایشالله به آرزوت برسی

  28. هادی می گوید

    ایرانی ها اکثرا فضولند – بابا به ماها چه – زندگی شون بوده شما آخه چی می دونید که یک طرفه قضاوت می کنید

    1. ترانه می گوید

      یعنی الان میخوای بگی تو فضول نیستی

    2. کوثر می گوید

      سلام به هادی
      بی ادب
      یعنی تو کجایی هستی آمریکایی چینی کره ای آلمانی
      خوبه خودتم ایرانی یعنی خودت فضول نیستی این رو خوبه کسی بگه که نه فضول باشه نه تو ایران هرچند که ایرانی ها فرشته اند وفضول نیستن باید دماغت رو سرویس کرد

  29. غزل می گوید

    با سلام من واقعاً سحر دولتشاهی رو دوس دارم جون واقعاً جذاب و دوس داشتنیه و واقعاً بازیاشون عالیه دوس دارم از نزدیک ببینمشون مرسى ازتون

  30. فری می گوید

    نگار با این کارش خودشو برد زیر سوال

  31. ویدا می گوید

    کار هیچ کدومشونو تایید یا تکذیب نمیکنم
    اما حالا انگار بقیه ی مرد های جامعه ما پاک و عابد و زاهدن و فقط ایشون اینکارو کردن
    انگار دور و بر خودمون از این ماجراها کم دیدیم
    گناه این بیچاره ها اینه ک معروفن…

  32. ترانه می گوید

    اصلا همشون …………اههههههههههه دیگه دارن شورشو در میارن هی میگن این زن اونه اون شوهر اینه بابا ول کنید اینا فقط قیافه میگیرن

  33. عاقل می گوید

    شما ها هم اوسگلینا یکی میگه نمیدونم به نگار جونم توهین نکنین .دیوونه ها اونا شما هارو حتی آدم هم حساب نمیکنن تو عقلتون هست که یه روز با شما ها از دواج کنن ولی ابر های بالا سرتونو پاک کنین

  34. setare می گوید

    بسه دیگه چرا همش بعضیاتون باهم دیگه دعوا میکنین اونم ب خاطر کسایی که نمیدونن باخودشون چند چندن ب ماچه که باهم دوستن یا ازدواج کردن فک کردین الان اونا خیلی ب حرفای ما اهمیت میدن؟فک کردین اصلا واسشون مهمیم نخیر فک کردن چون مشهور شدن دیگه اقا بالاسر بقین میان اینجور جاهارو راه میندازن که فقط باهم دعوا کنین بیخیالشون هرکار میخوان بکنن فداسرتون

  35. مه ناز می گوید

    سلام.به نظر من اینکه ادم از یه نفر جداذشه وبره با یکی دیگه از دواج کنه خیلی با شرف تر از اونه که اسمه یه نفر تو شناسنامشه ولی صدتا صیغه ای و …. داره وکسب ام خبر دار نیست….در ضمن من تعجب میکنم توی دنیای مجازی همه یه جوری حرف میزنینو به دیگران تهمت واطرا میزنین انگار خودتون یه مشت حوریه بی عیب ونقص وبیگناهین……به نظرم ما به جای اینکه برای دیگران حکم صادر کنیم بهتره اول خودمونو اصلاح کنیم یه نگاهی به رفتار واعمال خودمون بندازیم ببینیم واقعا بی نقصیم؟!!!

  36. آرش می گوید

    سلام اگ واقعا نگار جواهریان رفته دنبال مرد زن دار واسش متاسفم ک زندگی شو میخاد رو زندگی ک خراب کرده بنا کنه مطمین باشه زندگی ش دوامی نداره برای رامبد جوانم متاسفم ک با وجود اینک متاهل بوده چشمم دنبال …….. امبدوارم خانم دولتشاهی هر جا هستین سلامت و خوش باشید

  37. ریحانه می گوید

    سلام دوستان، واقعا تعجب میکنم از این همه بی منطقی وخودخواهیه شماها،بی دلیل قضاوت نکنید شما چی میدونید چی تو زندگیه مردم گذشته ومیگذره،شاید اگه شماهم بجای اونا وتوی شرایط اونا بودین همچین راهی انتخاب میکردید لطفا بی دلیل وخودخواهانه به هم توهین نکنید حیفه بخدا

  38. ریحانه می گوید

    آقا کیان وآقا اشکان اصلا همه ماوملت بد شما ونگار جونت ورامبد فرشته خب آخه که چی؟؟؟؟ من موندم چیش به شماها میرسه اخه!!!اونا اگه مارو ببینن اصلا نگاهمونم نمیکنن چرا بخاطر اینجور افراد مغرور وخودخواه که انگار فقط خودشون ادمن الکی بحث میکنین!!!بیخیال بابا

  39. نيلوفر می گوید

    اولا دوستان خواهش می کنم به بازیگران احترام بذارید. دوما آهای آقای م که در عین عاشق خانم دولتشاهی بودن براشون آرزوی خوشبختی می کنید منم یه بازیگری رو دوست دارم اما ازدواج کرده و من همسرشو دوست ندارم. یه دوستی داشتم که ادعا میکرد با اون بازیگر ارتباط داره خیلی مهربون بود حتی تولدمو تبریک گفت اما بعد ازدواجش غیبش زد. من دوست داشتم من که همسرش نمیشم اون میشد. اما ایشالا به آرزویت میرسی. تو فقط دعا کن شاید تو بهشت… منم از جدایی رامبد جوان و خانم دولتشاهی ناراحت شدم. اما همینکه می بینم آقای جوان با نگار خانومه کمی آروم شدم حداقل تنها نیست.

    1. کیان ( طرفدار نگار و سحر و رامبد جوان) می گوید

      ای دعا کنه اون دنیا به سحر برسه

      میگن روز قیامت مادر بچه ی شیر خوارش رو از ترس

      ول میکنه میره این اقای (م) که عشقش اندازه

      مادر و فرزند نیست.

      به قول خودم عشق با یه قطره اشک شروع میشه

      با یه قطره اشک تموم میشه.

      ایشالله که برسه به آرزوش.

  40. سارا می گوید

    من نظرات رو خیلی خلاصه خوندم.بیاید به نظرات هم احترام بذاریم.کسانی که شیفته ی اون سه نفر هستن عاشق و شیفته بمونن.و کسانی هم که از اونها متنفرن همین احساس رو همیشه داشته باشن.متاسفانه بعضی از ایرانی ها فقر فرهنگی دارن. هیچکس حتی نزدیکترین افراد به اونها هم نمیدونه که چرا جدا شدن.پس قضاوت نکنیم چون ما در برابر آنچه که میگوییم پیش خدا مسوولیم.و توصیه ای دوستانه به آقای کیان:سعی کن زودتر ازدواج کنی ولی هیچوقت به همسرت نگو که انقدر به یه بازیگر علاقه داشتی.

    1. نيلوفر می گوید

      حرف شما قابل قبول و درست ولی مگر نشنیدید پیامبراکرم (ص) فرمودند: هرعاشقی که عشق خود را بپوشاند و عفت پیشه کند شهید است؟! این حدیث حتی در اول سریال تنهایی لیلا نوشته شده

  41. زهرا وروجک می گوید

    واقعا از رامبد جوان بدم آمد آدم … است

  42. الهام می گوید

    سلام.من هم عاشق آقای جوان هستم هم عاشق سحردولت شاهی هستم هم عاشق نگارجواهریان عاشق بازیاشم دوست داشته دلش خواسته مهم اینه که هردوشون ناس هستن نااااااااااااااااااااااااااااس بهم میان.

    1. کوثر می گوید

      ناش ناش ناش برو درست رو بخون تو به این چیزا نیومدی من کلاس ۵هستم تیزهوشانم یه سال دیگه هست و فعلا وقت دارم برم تو اینترنت برو بینم بابا ناش ناش ناش
      دیگه از رامبد و نگار تنفر دارم تو فیلم حوض نقاشی دیدمش نگار رو خوشم ازش اومد ولی دیگه خوشم ازش نیومد واقعا تو اون فیلم عقب مانده بود به نظرم واقعیت داره

  43. فرشته می گوید

    واقعا که رامبد جوان اون زن به اون خوبیو ول کرده رفته نگارو گرفته من دیگه خندوانه رو نگا نمی کنم نچنچنچنچنچنچنچنچنچنچ

  44. الهام می گوید

    واقعا ؟

  45. درسا می گوید

    واقعا برای رامبد جوان متاسفم که تو زن گرفتن سلیقه نداره اگه دوباره می خواستی زن بگیری بیا پیش من یه دختر خوب سراغ دارم.

    1. کیان ( طرفدار نگار و سحر و رامبد جوان) می گوید

      برو واسه …….. متاسف باش .

  46. علی می گوید

    چی ؟

    رامبد؟

  47. مریم می گوید

    ملت و مردم اگه خبرو بخونید و نظر ندید در مورد زندگی یا کار کسی .بهتون نمیگن لالید.چرا یاد نمیگیریم خاله زنک بازی رو بذاریم کنار و در مورد کسی ن قضاوت کنیم نه دخالت.

  48. ساراشاهدل می گوید

    سلام شما چرا حرص میخورید زنو شوهر دعوا کنن ابلحان باور کنن شاید خبر دروغ باشه چتون هست ای بابا

  49. ساراشاهدل می گوید

    بیخیال بابا الکی حرص میخورین چی بشما میرسه جز غم بیماری

  50. رزیتا می گوید

    واقعا که من واقعا برای رامبد متاسفم رامبد

    1. نیلو می گوید

      همچنین

  51. ف می گوید

    وای اصلا فکرشو نمی کردم …… این همه کامنت اخه چرا انقدر در مورد زندگی دیگران راحت قضاوت می کنید اونم با دیدن چنتا عکس واقعا که
    بنده خدا اقای جوان و خانم جواهریان
    دوستان خواهش میکنم انقدر راحت هر مطلبی رو می بینید باور نکنید بر فرض محال هم هم چنین اتفاقی افتاده باشه زندگی هر کس به خودش مربوطه

  52. انا می گوید

    ولی من میگم سحردولتشاهی خیییلی ناز تربوووود حییییییییییییف

  53. نیلو می گوید

    سحر رو خیلی دوست دارم نابرده رنج اش فوق العاده بود .قیافه اشم خیلی دوست دارم لیاقتش از رامبد جوان بیشتر بود حالا هم ک طلاق گرفتن …….

  54. نیلو می گوید

    سحر از همه لحاظ سره لیاقته رامبد جوان همون نگاره

  55. نیلو می گوید

    در هر صورت هر دو موفق باشن

  56. سونیا می گوید

    هیس!!!!!!!!!!!!!! خداترس ها قضاوت نمی کنند

    1. فاطمه می گوید

      خییییییییییلی جمله ی قشنگی بود

  57. امید می گوید

    عجببببب

  58. مینا جان متولد شهریور 76 می گوید

    یادتون باشه زندگی خصوصی هنر مندان ربطی به ما نداره
    بعدشم یاد بگیرین همدیگر را قضاوت نکنید

    1. درسا می گوید

      سلام ایولا ابجی خودم منم خرداد۷۷تم ظاهراما باید به اینا یاد بدیم که نباید درباره هرچی که دید وشنید نظرداد،اگه دروغه به ماچه اگه راسته بازم به ما چه مگه خودمون دوس داریم یکی بشینه هی دربارمون حرف بزنه وقضاوت کنه که ما این کار را انجام میدیم،واقعا متاسفم که اینقدراحت بهم توهین میکنیم بعد دم ازعفت وپاکدامنی میزنیم

  59. Elham می گوید

    اونقدر عاشق این زوج بودم (سحر دولتشاه و رامبد جوان) که اصلا باورم نمیشه جدا شدن، زوجی که خیلی بهم میومدن، جفتشونو دوس دارم، حیف شد…..
    اصلا هیچکدومشون کنار یکی دیگه دوس داشتنی نیست…

  60. سپیده می گوید

    این رامبد چرا اینقدر … نگار زن سومشه…….

    1. زهرا می گوید

      چه را زن سوم.مگر به غبر از خانم دولتشاهی و خانم جواهریان زن دیگه ای هم داشته؟

  61. باران می گوید

    وااااالابهتون تبریک میگم ک خسته نمیشید انقدتوزندگی ملت دخالت میکنید بابابسه دوست داشت از سحرجدابشه باجواهریان ازدواج کنه بستونه عزیزان

  62. ali می گوید

    وااللللللللا هر چی بشه به حال ما که فرقی نمیکنه

  63. سارا از سبزوار می گوید

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای……………………..رلمبد تو که انقد زن …….حداقل خوشکلا رو انتخاب کن………..چین اینا همشون زشت و بد قوارن…..فکر نمیکردم رامبد انقد بد سلیقه باشیییییی

  64. مهسا می گوید

    …………. خندوانه را نگاه میکردم و خیلی دوست داشتم ولی الان خیلی بدم می آید. ………

  65. نیلو می گوید

    بلندددددد بگو امین

  66. الهام می گوید

    اگه منم جای رامبد بودم همین کارو می کردم چون سحر قیافش خیلی بی نمکه اما نگار به این خوشگلی …

    1. یه منتقد می گوید

      سلام دوست عزیز هردوتاشونم خوشگلن اما سحر قشنگ تره اصلا حیف اون که زن رامبد شد!!!

  67. بهار می گوید

    رامد واقعا که سحر دولت شاهی خیلی زن خوبیه اه اه اه

  68. mahdi می گوید

    با سلام خدمت شما. درخواستی از شما دارم که میتونه تعداد زیادی رو خوشحال کنه. ۲۱ مرداد تولد خانم الناز حبیبی است و از شما تقاضا دارم که شرایطی رو مهیا کنید که ایشون ۲۰ مرداد ینی شب تولدشون بیان تو خندوانه. من هم تا جایی که تونستم در اینستاگرام این پیام رو در صفحه ی اقای جوان و پیج خندوانه گذاشتم. اسم پیج من Remix_kade است. ما طرفدار های خانم حبیبی میخوایم ایشون رو در شب تولدش غافلگیر کنیم. این هم صفحه ی خانم حبیبی است elnazhabibi67 . متشکرم

    1. زهرا می گوید

      باشه حتما سعی می کنم.منم از طرفداران خانم حبیبی هستم.

  69. سحر می گوید

    از دخترهایی که به دنبال مردهای متاهل هستند متنفرم دیگه از رامبد هم متنفرم شرم بر هردو شما. … قعطی اومده بود

  70. سحر می گوید

    دیگه خندوانه رو هم نگاه نمیکنم

  71. ایران می گوید

    اینجور مشکلا تو زندگی هر بازیگری پیش میاد فکر کنم عادی نه نمی دونم چند درصد از بایگرا از زن و زندگیشون راضین و این بساط و درست نکردن شما میدونید ما خو همش میشنویم یا این زن دومه یا شوهر دومه چه میدونم، اینقدر زود قضاوت نکنید بی هوا هم حرف نزنید

  72. Alexander Desplat می گوید

    رامبد جوان عرضه نداشت زنشو نگه داره حاله بره با نگار جونش تو برنامش ۲۵ ثانیه که هیچ ۱۲۷ ساعت بخنده!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. کیان ( طرفدار نگار و سحر و رامبد جوان) می گوید

      خفه شو.

  73. زهرا می گوید

    اصلا به ما چه ربطی داره.ولی فکر کنم دروغ باشه

  74. مینا می گوید

    سونیا احمق من دارم جوابه اقای میم رو میدم چرا انقد نادونی تو

  75. بیتا خانوم می گوید

    وااا مگ داااریممممم مگ میشههههه

  76. بیتا خانوم می گوید

    دوستان هرکس ی جور دوست داره الکی وقتی چیزی نمیدونید قضاوت نکنید اقای جوان هم مثل همه بازیگران دیگ قابل احترام هستن لطفا احترامشونو نگه دارین

  77. پگاه می گوید

    قضاوت نکنید .ماها از کجا میدونیم که هرکسی چی تو زندگیش میگذره فقط خدا میدونه.رامبد جوان با برنامه فقط هدفش خندوندن هست نه چیز دیگه عزیزان .خدا هم اجر رامبد جوان رو میده بخاطر شاد کردن دل مردم. خیلی از آدمای عادی هم کارایی میکنن که اصلا شرممون میشه درموردش بازگو کنیم باور کنید. درسته که هنرمندا الگوی جامعه هستن وباید سعی کنن رفتارشون درست باشه ولی خب بعضی وقتا هم باید برای دل خودشون چیزی رو تغییر بدن و عوض کنن که گرچه مایه آرامش اوناس و دلایل موجه خودشون رو دارن ولی مردم ناراحت میشن و قضاوت بیجا یا بجا میکنن. ولی بیایم کمتر قضاوت کنیم

  78. سحر می گوید

    به نظر من اینی که شما نوشته بودی راسته و رامبد لیاقت همچین زنی رو نداره رفته یک دختر زشت گرفته!!!!واقعا که!!!

  79. زهرا می گوید

    اصلا به ما چه ریطی داره.یکی دیگه زن گرفته .یگی دیگه طلاق گرفته ما باید جلو لپ تاپ چشمامون کور بشن.والااااااااااااااااااااااااا.

  80. منتظر امام زمان( عج) می گوید

    تورا خدا در زندگی خصوصی دیگران دخالت نکنیدوانهارا قضاوت نکنید,بجای این همه وقت تلف کردن بروید بنشینید برای ظهور اربابمان امام زمان (عج) دعا کنید,که با امدنش تمام مشکلات حل میشود.

  81. به تو چه می گوید

    همشون خوش باشن …… بیشتر ازین ب ما مربوط نیس

  82. زهرا می گوید

    آخی دلم برات سوخت.یعنی واقعا بعد از خانم دولتشاهی به هیچ کس دل نبستی؟یعنی عشق واقعی یعنی این.

  83. محمد می گوید

    این اشکان و کیان نظراتشون خیلی به هم نزدیکه و یه جورایی تفاهم دارن
    به نظزم با هم ازدواج کنن خیر هم رو ببینن اسم بچه هاشونم به ترتیب بزارن رامبد ، سحر ، نگار
    چطوره بچه ها؟

    1. زهرا می گوید

      آخه مگه میشه باهم ازدواج کنن…….

    2. کیان ( طرفدار نگار و سحر و رامبد جوان) می گوید

      شما دعا کنه فقط خدا مرگ منو برسونه تنها خیری که از

      این دنیا میتونم ببینم.

    3. زهرا می گوید

      باشه حتما دعا می کنم و ان شاءالله خدا دعا مو قبول می کنه.فقط دلیلش چیه؟

  84. حلنا می گوید

    سلام …
    دوست دارم بدونم این کیان واشکان دقیقا چی بهشون می رسه که دار سنگ نگار را به سینشون می زنن برای رامبد هم متاسفم رفته چشم بازار رو در آورده.

    1. کیان ( طرفدار نگار و سحر و رامبد جوان) می گوید

      تو وجدان داری یا نه الآن که دیگه اینارو

      مینویسی غیر از خودت کسی نیست.

      ایشالله بچه هات نوه هات نتیجه هات

      به این حال و روزی که من و نگار جونم رو انداختی

      بیفتن به حق شهدای ۱۷ شهریور.

  85. حلنا می گوید

    سلام من موندم این رامبد واقعا خجالت نمی کشه داره برنامه تو تلوزیون اجرا می کنه .
    البته دوست دارم بدونم به این اشکان و کیان چی می رسه که دارن سنگ نگار و به سینشون می زنن……

  86. فاطمه می گوید

    من به شخصه عاشق رامبدم و اجازه نمیدم پشتشون حرف در بیارین
    رامبد جوونممممم خیالت تخت تخت ما هستیم
    عاشقتممممممممممنممم
    میمیرم برااات ای جونممم♥♡♥♥♡♥♥♥

    1. زهرا می گوید

      باش تا اوموراتت بگزره.

    2. کیان( اسیر نگار جواهریان) می گوید

      اصلاً دمت گرم اصلاً چه تبکه ای انداختی

      یادم باشه جاهای دیگه ازش استفاده کنم.

  87. اشکان می گوید

    تو این دوره که شوهر گیر نمی یاد نگار جواهریان هم رامبد جوان را به زور از سحر دولتشاهی گرفت، چه بد دردیه درد بی شوهری

    1. زهرا می گوید

      یهنی خانم جواهریان اینقدر دوست داره ازدواج کنه که زندگی دوست و همکارشو بریزه به هم؟

    2. کیان( اسیر نگار جواهریان) می گوید

      ببین این دفعه یه چیز بهت میگما

      تو به نگار چی کار داری اصلاً؟

  88. الهام می گوید

    نمیخواد خیلی از رامبد طرفداری کنید خودتونم بودید همینکارو میکردید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    1. بیتا خانوم می گوید

      ازکجامعلوم که اینطوی باشه ک تومیگی الهام جان اقای رامبدجوان حقش نیست اینطوری دربارش حرف بزنید خودتونو یکم اصلاح کنیددوستااان

  89. نگار می گوید

    هردوبهم میان مبارک باشه

  90. انا می گوید

    اخه من نمیدونم نگار با این همه کب کبه و دب دبه چرا زن رامبد ی مجری تلوزیون شده واقعا بهتر از رامبد پیدا نکردی تو من متوجه نمیشم … من همیشه میگفتم با اون اقاهه ازدواج میکنی راننده بود میخواست خودشو بکشه … اون خوب بود برات ..

  91. رضاخجسته می گوید

    برای خودم که یه جوان ایرانیم متاسفم که اینقدربازیگران ایران عزیزمان …. وکوتاه فکرن یه کم ارزش قائل شویدواسه خودتان اخه سن وسال کدومتان به هم میخوره که ازدواج میکنین باهم ……..

  92. السا می گوید

    هرکسی آزاده که نوع زندگیش رو انتخاب کنه و ارزش هرکسی هم به انتخاب هایی که در زندگیش می کنه. رامبد، سحر، نگار یا هر کس دیگه! مهم اینه کسی رو قضاوت نکنیم.

  93. حسین بانام مستعار رامین می گوید

    بیچاره رامبد که با این دختر بد قیافه ازدواج کرده .واقعا دلم براش میسوزه. من اگه بودم دق میکردم

    1. کیان ( طرفدار نگار و سحر و رامبد جوان) می گوید

      خجالت نمیکشی از اسم اباعدالله خجالت بکش که روته

      مگه نگار وای نگار وای نگار مرتیکه مگه تو شرف نداری بی …

      به تو چه ربطی داره قیافه کی چه جوره؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. ترانه می گوید

      بابا یکی اینو بگیره جوگیر شده اون هم خرااااااااااااااااااب فک کرده نگار منتظرشه تا این بره خاستگاریش ، بیشین بینیم بابا فک کرده کی هستش محض اطلاع بگم های من اینا رو با شماهم عاشق سینه چاک نگار در خواب و رویا :کیان

  94. آرمان می گوید

    واقعا ناراحت شدم از این موضوع. از رامبد جوان هم بدم اومد. فهمیدم ک چقدر آدم دو رنگ و بد … هستش. آخه سحر به اون خوبی رو آدم سالم ول میکنه بره یکی دیگه رو بگیره. واقعا ازت بدم اومد رامبد. زنده باد سحر دولتشاهی عزیز. من درکت میکنم و ایشالا همیشه موفق باشی

  95. فرنوش می گوید

    واقعا واسه رامبد متاسفم سحر به اون خانومی لیاقتشو نداشت

  96. حسین بانام مستعار رامین می گوید

    اونی که نوشتم نظر خودم بوده بهتو هم هیچ ربطی نداره .حیف که اگه فحش بنویسم نقطه چین میکنن وگر نه چنان فحشی بهت می دادم که از به دنیا اومدنت پشیمون بشی.

  97. کیان ( طرفدار نگار و سحر و رامبد جوان) می گوید

    نگار جون کاش امشب میودی با یه قمه

    همچین میزدی تو قلبم که در جا سقط شم

    از این جهنمی که اسمش دنیاس راحتم میکردی

    1. حسین بانام مستعار رامین می گوید

      کیان اگه از دنیا بیزاری به خودم بگو با نگار جونت کار نداشته باش

    2. Nilo0o0FaR می گوید

      والا که تو یه چیزت میشه .کم داری؟

  98. Elzo می گوید

    چقدر مهر و محبت بین هم وطنام وجود داره، متحول شدم ،
    رفتم از عشقتون خودمو حلق آویز کنم.

  99. خودم می گوید

    اقا به شماها چههههه
    عهه زندگی خودتون پر سواله بچسبین به زندگی خودتون
    اینام ادمن

    شاید تفاهم نداشتن
    بعدم اون زن مردمه الان نگار ومیگم
    یعنی چی قربون صدقش میرین اه اه اه

  100. نیلوفر می گوید

    بابا این حرفا چیه حتما رامبد .نگار جونو دوس داشته که باهاش ازدواج کرده .به من و شماها چه آخه .ایشاالله خوشبخت شن