طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی و ازدواج با نگار جواهریان! +عکس

1012

همسران رامبد جوان ،نگار جواهریان ،سحر دولتشاهی و ماندانا روحی

ظاهرا شایعات در مورد رامبد جوان و نگار جواهریان رنگ حقیقت دارد. پس از اینکه رامبد جوان با نگار جواهریان وارد رابطه شد، همسر او سحر از وی درخواست جدایی کرد. ظاهراً نگار و رامبد  رسماً با یکدیگر ازدواج کرده اند و در انظار عمومی با هم دیده می‌شوند!

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

پس از جدایی رامبد جوان از همسر سابقش سحر دولتشاهی ، این اولین عکس رامبد جوان با همسرش نگار جواهریان هست که در محافل عمومی انداخته شده است

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

شبکه های اجتماعی علاوه بر جذابیت و خاصیت سرگرم کنندگی که دارند خیلی اوقات درد سر ساز هم می شوند. این موضوع برای افراد عادی شاید آنقدرها هم بغرنج نباشد اما وقتی پای هنرمندان و چهره های مطرح به میان می آید ماجرا فرق می کند. کافی است هنرمندی که قرار است عکس یا نوشته ای را در یکی از این شبکه ها به اشتراک بگذارد کمی بی دقتی کند تا کلی حرف و حدیث برایش به وجود بیاورند. البته گاهی اوقات هم این حرف و حدیث ها رنگ و بوی واقعی به خود می گیرند و به واقعیت تبدیل می شوند. شاید اینجا باشد که مثال تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها مصداق درستی پیدا می کند.

 

بعد از انتشار عکس های پی در پی رامبد جوان با نگار جواهریان و بدون حضور همسرش سحر دولتشاهی بود که شایعاتی درباره جدایی این زوج بازیگر دهان به دهان چرخید.

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

هر کدام از این بازیگران در شبکه های اجتماعی صفحه ای اختصاصی دارند و مخاطبان و طرفداران آنها نظرات مختلفی را با انها به اشتراک می گذارند. خیلی وقت بود که سحر دولتشاهی عکسی با همسرش رامبد جوان نگذاشته بود و همین علامت سوال بزرگی برای پیگیران این ماجرا بود. شنیده ها حکایت از جدایی این دو بازیگر داشت و سایت های مختلفی هم این خبر را منتشر کردند. گرچه تا کنون هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج جوان با جواهریان منتشر نشده اما آنها در محافل مختلفی با یکدیگر دیده شدند.

دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال ۹۳ را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو با محمدصادق شایسته درباره این تنهایی بیان می دارد:
سال ۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.
یک رهایی جالب
وی ادامه می دهد: سال ۹۳ هم شیرینی برایم داشت و هم یک رهایی جالبی برایم بود.امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد. سحر دولتشاهی برای سال جدید هم چنین آرزویی دارد: برای سال ۹۴ و همه سالهایی که می آیند هم امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد و هم از طرف من نسبت به اطرافیانم و از طرف آنها نسبت به من.
 همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

بعد از حرف و حدیث های زیادی که پیرامون ازدواج رامبد جوان مجری مشهور خندوانه با نگار جواهریان بازیگر زن وجود داشت ، این بار تیر ۹۴ یک سایت خبری سینمایی به صراحت از این ازدواج می گوید و چگونه آنها با یکدیگر آشنا شدند .

نگار جواهریان بازیگر زن که در ماههای اخیر بعنوان همسر رامبد جوان هم شناخته می شود در کنار بازی در سینما سابقه فعالیت در تلویزیون و تئاتر را هم داشته است.

 

این توضیحات جواهریان در حالی بیان شده که بدانیم در جریان نمایش “دیوار چهارم” بود که میان وی و رامبد جوان آشنایی شکل گرفت و همین آشنایی به ازدواج انجامید.

و در سایت رسمی سحر دولتشاهی آمده است :

سحر دولتشاهی در یک نگاه
نام: سحر
شهرت: دولتشاهی
تاریخ تولد: ۱۶ مهر ۱۳۵۸
محل تولد و سکونت: تهران
تحصیلات: لیسانس ادبیات نمایشی – لیسانس مترجمی فرانسه
رشته تحصیلی (متوسطه): ریاضی و فیزیک (دبیرستان شهید مهدوی)
شغل:
بازیگر و مترجم
وضعیت تأهل: مجرد
خواهر یا برادر: یک برادر و یک خواهر
اولین فیلم سینمایی: فرزند صبح
اولین مجموعه تلویزیونی: کتابفروشی هدهد
اولین تئاتر: نیمروز خواب‌آلود

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

و

نگار جواهریان ( متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد.وی در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد.

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. او در یک برنامه رادیویی در مورد انتخاب اسمش گفته بود که  بچه دوم و بچه آخر خانواده است و خواهرش پوپک هفت و نیم سال از او بزرگتر است.  او گفته رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است.

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در ۳۶ سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر دولتشاهی طلاق رامبد جوان بیوگرافی ماندانا روحی اینستاگرام رامبد جوان

اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. دولتشاهی چند سال در گروه تئاتر پسیانی کار می کرد و از آنجایی که با پسیانی و خانواده پسیانی دوست بوده است آنجا به واسطه آن ها سحر را دیده است و از او خوشش آمده است.پس از آن این دو با هم ازدوج می کنند .

سحر دولتشاهی متولد روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۸ برایش کاندیداتوری جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانه سینما را در پی داشته است.

رامبد جوان فیلمها و نمایشهای تلویزیونی

رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد. لازم است ذکر شود جشن مراسم ازدواج این دو هنرمند در کشور یونان برگزار شد.

کارگردانی

وی کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گم‌گشته و نشانی و مسافران و توطئه فامیلی را به‌عهده داشته‌است که مجموعه نشانی ایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گم‌گشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علی‌رضا کاظمی پور نیز در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

سینما

سال نام فیلم سمت کارگردان اکران توضیحات
۱۳۹۵ نگار کارگردان رامبد جوان
۱۳۹۲ آزادی مشروط بازیگر حسین مهکام سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر
آذر، شهدخت، پرویز و دیگران بازیگر بهروز افخمی
۱۳۹۱ نیکان و بچه غول بازیگر رحمان رضایی
گناهکاران بازیگر فرامرز قریبیان سیمرغ بهترین بازیگر مکمل نقش مرد در

۳۱مین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

۱۳۹۰ آزمایشگاه بازیگر حمید امجد
۱۳۸۹ دختر شاه پریون بازیگر کامران قدکچیان
دیو و دلبر بازیگر وحید نیکخواه‌آزاد
۱۳۸۸–۱۳۸۹ ورود آقایان ممنوع کارگردان رامبد جوان
۱۳۸۸ پسر آدم، دختر حوا بازیگر، کارگردان رامبد جوان
۱۳۸۷ شبی در تهران بازیگر بهرام کاظمی
۱۳۸۶ جعبه موسیقی بازیگر فرزاد مؤتمن
۱۳۸۵ زن بدلی بازیگر مهرداد میر فلاح
سوغات فرنگ بازیگر کامران قدکچیان
نسل جادویی بازیگر ایرج کریمی
۱۳۸۳ اسپاگتی در هشت دقیقه بازیگر، کارگردان رامبد جوان
مکس بازیگر سامان مقدم
۱۳۸۲ صورتی بازیگر فریدون جیرانی
۱۳۷۹ سیندرلا بازیگر بیژن بیرنگ، مسعود رسام
۱۳۷۸ مومیایی ۳ بازیگر محمدرضا هنرمند
۱۳۷۶ کمکم کن بازیگر رسول ملاقلی‌پور
پشت دیوار شب بازیگر مهران تأییدی

تلویزیون

سال نام مجموعه سمت کارگردان شبکه پخش
۱۳۹۵–۱۳۹۳ خندوانه کارگردان-مجری رامبد جوان نسیم ۱۳۹۲–۱۳۹۴
۱۳۹۲ پژمان بازیگر مهمان در یک قسمت سروش صحت سه ۱۳۹۲
۱۳۹۲ کلاه‌قرمزی ۹۲[۱۰] بازیگر مهمان ایرج طهماسب ۲ ۱۳۹۲
۱۳۹۱ گپ کارگردان – مجری رامبد جوان آی فیلم ۱۳۹۱
۱۳۹۰ ساختمان پزشکان بازیگر مهمان (سه قسمت) سروش صحت ۳ ۱۳۹۰
۱۳۸۹ توطئه فامیلی کارگردان رامبد جوان ۱ ۱۳۹۰
۱۳۸۸ مسافران بازیگر، کارگردان ۳ ۱۳۸۸
۱۳۸۷ نشانی ۲ نوروز ۱۳۸۷
۱۳۸۱ باغ بلور این مجموعه نمایش داده نشد
۱۳۸۰ گمگشته کارگردان ۳ رمضان
۱۳۷۹ ولایت عشق بازیگر مهدی فخیم‌زاده ۱
۱۳۷۷ کت جادویی محمدحسین لطیفی ۳
هتل بازیگر مهمان مرضیه برومند
۱۳۷۶ تولدی دیگر نویسنده فیلمنامه اولیه داریوش فرهنگ
در همین حوالی نویسنده
سرزمین سبز بازیگر بیژن بیرنگ، مسعود رسام
۱۳۷۵ خانه سبز
۱۳۷۴–۱۳۷۵ نوعی دیگر بهروز بقایی
۱۳۷۴ فروشگاه احمد بهبهانی
همسران بیژن بیرنگ، مسعود رسام
نوروز ۷۴
۱۳۷۳ صرفه جویی آب

شبکه نمایش خانگی

سال نام مجموعه سمت کارگردان پخش
۱۳۹۰ شام ایرانی بازیگر بیژن بیرنگ ۱۳۹۰
۱۳۹۳ کوچه مروارید بازیگر سعید سالار زهی ۱۳۹۳

جوایز

  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بهمن ۱۳۹۱ برای فیلم گناهکاران
  • بهترین برنامه تلویزیونی در جشن حافظ تیر ۱۳۹۴ برای خندوانه
  • جایزه بهترین کارگردانی دوره بیستم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را در سال ۱۳۸۴ برای فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه
  • اکران شش میلیاردی فیلم ورود آقایان ممنوع، اکران این فیلم در ۲۹ مین جشنواره فجر و انتخاب این فیلم به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های رمضان سال ۱۳۹۰

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 1,012 )
  1. زهرا می گوید

    بعزی ها خیلی فزول هستن اخه ازدواج کرده یا نکرده به ما ها چه ربطی داره بیچاره گناه کرده مشهور شده والا

    1. زهرا می گوید

      دوست عزیزم بعضی با این( ز )نیست.تو برو سوادتو درست کن بعدا بیا در این مورد نظر بده

    2. شاهرخ می گوید

      زهرا گل دختر!آیکیوت پایینه ها فقط مشکل املا ییش بعضیها بید اون فضول چی پ ؟خانم معلم خودتم ک سوتی دادی چون نگرفتی *____^

    3. زهرا می گوید

      آقا شاهرخ با آیکیو و با شعور.تو که خیلی می فهمی منظورش از نوشتن بعضی با این(ز) چی بوده.درضمن اگر من سوتی می دم کامه تو کیبرد کنار هم هستند نه اینکه یکی بالا باشه یکی پایین.

    4. زهرا می گوید

      اصلاح میکنم.اگر من سوتی می دم کلمه ها تو کیبرد کنار هم هستند

  2. نیلوفر می گوید

    آقا کیان هرکس یه نظر و یه سلیقه ای داره این دلیل نمیشه که چون شما از خانوم جواهریان خوشتون میاد همه باید طرفداریشو بکنن و کی ضدش حرف بزنه شما شروع کنی به فحش دادن واقعا مشخصه که تربیت خانوادگی ندارین بعدشم اون الان زن مردمه نچ نچ نچ متاسفم براتون واقعا بچه ای.

  3. نیلوفرآبی(رامبدو عشقست) می گوید

    به نام خدا

    سلاااااااااااااااااااااااام

    منم تو جمعتون راه میدین عایا؟؟

  4. نیلوفرآبی(رامبدو عشقست) می گوید

    همون راه ندین بهتره..

    واقعا دارین وقتتونو تلف میکنید..رامبدجان جوان بارها و بارها تو اکثر برنامه های زنده و مصاحبه ها گفته (زندگی شخصی من به کسی مربوط نیییییییست)…حالا به تک تک ادما هیچ ربطی نداره قضایای طلاق و ازدواج رامبدجوان مجری توانمند و عاقل و فهمیده و سنجیده که تاالان بهترین کارا و تصمیمات رو در حوزه هنر گرفته..پس چنین ادمی که انقدر میتونی سطح یه سری چیزایی که فراموش شده بود رو تو تی وی و سینما بالاببره صددرصد میتونه بهترین و مناسب ترین تصمیم رو واسه زندگی مشترک و شخصیش بگیره..
    ………..

  5. نیلوفرآبی(رامبدو عشقست) می گوید

    و در جواب عزیز ۱۰ساله ای که تازه اومده مثل خودم..

    خودتو از الان درگیییییییر این حرفا و شایعات دیونه کننده نکن عزیزم.

    من سن تو بودم دنبال این چیزای دردناک نبودم..

    بیخیال عزیز..شادباشی

  6. نیلوفرآبی(رامبدو عشقست) می گوید

    اینم بگم که فکرنکنید چون من طرفدار هزاران اتیشه اقای جوان هستم اینارو گفتم فقط یکم فک کنید نامردی نکنید چقدرها الان اعصابشون با خندوانه اروم شده چقدرها حال خوبشونو به خندوانه و ایده رامبدخان مدیونن؟؟..کاری که اقای جوان شروع کرد بی سااااااااااابقه بود انقدر بد پشتش نگید..
    خدا اون بالاست..از حرفا و توهین هاتون و مسخره کردناتون بترسید..خدا خوشش نمیاد..مواظب باشین دارین چی میگین

  7. Love who می گوید

    فک کنم راسنه
    رامبد سحر رو طلاق داده
    سه تا زن داشته واسه همینه همش میخنده

    1. زهرا می گوید

      از کجا فهمیدی که طلاقش داده.تو چقدر باهوشی

  8. سپیده می گوید

    من از این چیزا سر در نمیارم ولی خب سحرو خیلی دوس داشتم ول خب زندگی خودشونه دیگه اصن ب من چه/
    سحر خیلی دوست دارم…

  9. یسنا می گوید

    اگه من هم جای رامبد جوان بودم با سه تا زن با دمم گردو میشکستم.
    ببین چه ادمایی الگوی ما هستن!!!!!!

  10. مژگان می گوید

    نمیدونم چرا بعضها میگنی توی زندگی دیگران دخالت نکنید وقتی بازیگری یا مجری دیگه متعلق به مردمی و من متاسفم که امثال تو میان و درس اخلاق هم میدن وطوری در مورد خانواده میگن گه ادم شوک میشه

  11. سارا می گوید

    اخه رامبد اقاچه خبره سه تازن ؟؟ توی پیری ومعرکه گیری

  12. ارغوان می گوید

    سلام
    خیلی رامبد جوان رو دوست داشتم ولی حالا ازش بیشتر بدم میاد تا اینکه دوسش داشته باشم
    آخه خودش میگه با نگار رابطه داشته که سحر متوجه شده و درخواست طلاق داده..انصافا این “خیــانـــــــــــــــــــــــــــــــــــت” نیسته پس چیه؟؟؟؟؟؟

  13. مادر می گوید

    وقتی یه مرد ۲بار ازدواج کرده وهر دوفرار کردند حتما یه اشکالی داره .چرا نگارجواهریان متوجه نشده زندگی ۲ تا دختر مظلوم و خراب کرد.با احساسشون بازی کرد.چرا جواهریان متوجه نیست؟

    1. مادر می گوید

      چرا عکس پرچم آمریکارو برام گذاشتین؟!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. فاطمه می گوید

    سلام
    بنظرم رامبد دیگه شورش رو در آورده تقریبآ توی همه چی . آخه مرد حسابی شریک زندگی که کفش ولباس نیست هر حا بهترش رو دیدی قبلی رو بذاری کنار و…
    اگ توی برنامه هاشم کمی سنگین تر باشه ارزشش بیشتر میشه خیلی بچه بازی در میاره خلاصه از ما گفتن…

  15. سمیرا می گوید

    حالا واقعا با نگار جواهریان.ازدواج کرده؟؟؟؟!!!البته خیلی بهتر از سحر. .ولی….رامبد خیلی بد سلیقس..حیف این زوجهای هنری که از هم طلاق میگیرن …ایشالا بهنوش و مهدی پاکدل به پای هم پیر شن من هردوشونو خیلی دوس دارم خیلی با شخصیتن

  16. علي می گوید

    به رامبدجوان چراسر زن اولت هوو آوردی? بعدم طلاقش دادی میگه آخه اون بی استعداد نمی تونست الکی خوش باشه وزور زورکی بخنده!!!!!!!!!!!!!

  17. سعید عسگری می گوید

    رامید بجای ساختن خندوانه اگه داستان زندگی … خودش فقط تو تلویزیون تعریف میکرد ، مردم خیلی بیشتر میخندیدن
    ….
    وجدان و اخلاق بینمون تموم شده

  18. فریبا می گوید

    زیبایی یک چیز کاملا نسبی هستش و اصلا خوب نیس شماها نشستین و میگین سحر خوشگلتره یا نگار؟ بهتر هست که زیبایی درونی افراد رو ببینیم…اینطوری شاید اینهمه طلاق وجود نداشته باشه، نمیشه گفت زندگی رامبد یا نگار و سایر بازیگران ب ما ربطی نداره چون خواه یا ناخواه طرفداران زیادی دارن و احساساتشون با این رفتارها جریحه دار میشه من خودم دیگه با دیدن خندوانه خندم نمیگیره چون همش نمایشه…آقای رامبد وقتی میخوای خندیدن رو ب مردم یاد بدی این رو هم یاد بگیر ک زن وسیله زندگی نیست که هر موقع کهنه شد عوضش کنی!!! چقدر خوب میشد کسی رو برای زندگی انتخاب کنی که یک عمر عاشقش بمونی واز بودن با اون خسته نشی اینجوری درس وفاداری هم دادی همه ما انسانها اگه زخمی روی قلبمون نباشه به راحتی میتونیم بخندیم و نیازی به خندوانه و خندوانه ایها نداریم

  19. iran می گوید

    حالا جالبه رامبد اصلا یه آدمه حسود و عصبی هست برداشته برنامه خندوانه درست کرده معلوم نیست چند میلیارد پول گرفته آدمی که عصبیه چطور میتونه خندان باشه اینا همش برای پوله.بعد برداشته فامیلیشو عوض کرده آخه جوان هم شد فامیلی …

  20. ندا می گوید

    عمویی ها^_^
    پاشین برین زندگی خودتون رو جم کنین. این نظرات کارشناسانه رو اگه در مورد خودتون به کار میبستید الان خیلی آدمای موفق تری بودین. نگار خوشگله یا سحر دردی از شما دوا نمیکنه. آفرین.

  21. بی نام می گوید

    بابا شما کلاه خودتونو سفت بچسبید، باد نبردش
    بی کارید تو زندگی مردم دخالت میکنید?

  22. بهار می گوید

    بعضی هامون همچین میگیم بازیگرا الگوی ما هستن هر کی ندونه میگه چقدر به الگوی سید جواد هاشمی دنبال دین و دیانت رفتن یا به الگوی حسام نواب چند نفرشون حقوقدان شدند یا به الگوی خانم دولتشاهی چندتاشون موفقیتای گوناگون کسب کردن
    بابا این بیچاره ها رو اینقدر قضاوت نکنید
    الگوتون رو برید پیامبر قرار بدید که از غیبت نهی تون کرده

  23. فاطمه می گوید

    ساکت
    رامبد خودش درباره زندگیشش تصمیم میگیره ن شماها
    اون رفته تو تلوزیون واسه خنده شما تلاش میکنه اونوقت شما پشتش هزار جور حرف میزنین
    متاسفم براتون
    رامبد جونم عزیزم دآشی گلم زندگبتو کن فداتشم کاری به اینا نداشته باش
    درضمن به نگارم توهین نشه

  24. نیلو می گوید

    از وقتی موضوع ازدواج های مکرر رامبد رو متوجه شدم دیگه از خندوانه لذت نمیبرم چون رامبد مجریشه

  25. اشنا می گوید

    من خودم از اشنا های نزدیکشونم رامبد جوان یه زن داره اونم سحر دولتشاهی
    شماها بیکارین این همه شایعه براکنی میکنین
    اااقای رامبد
    خخخخخخخخخ

    1. کیان( اسیر نگار جواهریان) می گوید

      ای خدا شفات بده بعضیا چه توهماتی میزنن

      رامبد جوان در برنامه ی زنده ی صدا و سیما

      طلاقش رو تایید کرد اونوقت این……………

  26. فریبا می گوید

    ما که بخیل نیستیم …!!!!! ایشالا که موفق باشن

  27. لرد می گوید

    شما که ادعای کلاس و فرهیختگی داری ، یاد نگرفتی در مورد انسان ها قضاوت نکنی ؟!؟ هر انسانی آزاد هست که با هر کسی دوست داره ازدواج کنه… ازدواج یک انتخاب دو طرقه هست…. زیبایی انسان ها معیاری برای ازدواج یا طلاف نیست…. اخلاق و بسیاری خصوصیات دیگر هم وجود داره که بالاتر از معیار زیبایی قرار میگیرند.

  28. کیان (نگار جواهریان قندون جهیزیه) می گوید

    اینقدر کیف میکنم این نگار جواهریان ما خار شده رته تو چشم بعضیا بعضی ها

    1. امیرسام می گوید

      اخیییی…آق کیان،مثل اینکه تیر عشقشم بدجوری رفته تو قلب شما،خب دست میجنبوندی یه حرکتی میزدی داداش،به خدا اگه ما راجع به شما دو تا نظر میدادیم،والا به خدا!

  29. آرام می گوید

    سلام.تمام نظرات و صحبتارو نخوندم ولی خلاصه بگم هر آدمی مسئول کارای خودشه و ما فقط اونارو از رسانه ها دیدیم و شناختی لاحع به اونا نداریم پس دلیلی بر قضاوت نیس.و سعی کنیم به هنرمندا احترام بگذرایم

  30. وحیده می گوید

    بیچاره جناب خان
    این رامبدی که من می بینم احتمالا تا حالا احلام را هم صیغه کرده.

    1. کیان( اسیر نگار جواهریان) می گوید

      یه کم شعور داشته باش فکر کن یک نفر همین حرف رو به پدر و

      برادر خودت بزنه…..

  31. مهرداد می گوید

    لطفا به هم توهین نکنین،،همه باهم برادر و خواهریم تا وقتی ایرانی هستیم و به غیر ایرانی بهای توهین به ایرانی رو ندادیم،،
    را مبدخان اخلاقی و شرعی و رسمی ازدواج کرده مث همه ما،،…..

  32. پرستو می گوید

    آقای رامبد جوان

    شما الگو هستید و یک شهروند معمولی نیستید. به عنوان یک الگو از شما می خوام دست از …. بردارید و سعی کنید بیشتر اخلاقیات و آداب عرفی اجتماعی رو رعایت کنید. مطمئنا این رفتار و تصمیمات عجولانه و زننده در زندگی کاری شما بسیار تاثیر منفی خواهد داشت.
    بی تردید زمانی میتونین موفق باشین که روراست باشین و وجدا داشته باشین . ولی جدایی از همسر های موجه سابتون فقط شما رو زیر سوال می بره.

  33. مهدیه می گوید

    آقا کیان شما خیلی زیاده روی میکنی میگیرد نگار خوبه اصلا این طور که میگین نیست به پای سحر دولتشاهی نمی رسه سحر هم خوشگله هم خوش اندام و خوش پوشه و به رامبد عزیز هم میاد
    در ضمن اون عکسی که دست رامبد رو شونه نگاره فتو شاپه

    1. جمشید می گوید

      اون قسمت دست رو که دورش سیاهه واسه اینکه احتمالا پشت صحنه عکس عوض شده حالا ما نادیده میگیریم چرا ایندو اینقدر به هم نزدیکند و بازوی رامبد روی شونه نگاره

  34. کیان( اسیر نگار جواهریان) می گوید

    مدیر جون جان من این نظرارو تایید نکن

    الآن یه نفر از خارج از کشور بیاد این نظرارو بخونه

    میگه این ایرانیا یه مشت خل و چلن.

  35. ساناز می گوید

    اخه این نگار چی داره؟؟؟:/ …. بیچاره رامبد‌تو زندگی شخصیش اصلا شانس نیوورد… دلم براش میسوزه !!!! یه دونه زن درست و حسابی براش درنمیاد ???????????????

  36. iran می گوید

    یه نکته جالب خاتمی هرکیو براش عقدشونو خونده آخرش طلاق گرفتن

    1. سیسیلیا می گوید

      ربطی به خاتمی نداره .بخاطر اینه که افرادی که بهش برای عقد کردن مراجعه می کنند از لحاظر فرهنگی اهل زندگی برای ابد در کنار هم نیستند 🙂

  37. مهدیه می گوید

    رامبد و نگار ازتون متنفرمممممممممممممممممم حیفه سحر اون فهمید که … طلاق گرفته

    1. جمشید می گوید

      سیاهه نارگیله رامبده …

  38. پرهام می گوید

    یعنی رامبد ۳ تا زن داشته

    وایییییییی

    ……

  39. حانیه می گوید

    باید با خاله شادونه ازدواج کنه
    والا بخدااااااااا
    شخصیت هاشونم بهم میخوره (هر دو شون لوس و جلفن)
    فقط بیاید ی کاری کنیم اینا همو ببینن
    چه شود!!!!!!!

    1. علیرضا می گوید

      واقعا نظرت لایک داره???????

    2. علیرضا می گوید

      در ضمن خاله شادونه همسر داره(علی صادقی)

    3. سیسیلیا می گوید

      خاله شادونه جای بچه ی رامبد جوانه .

  40. حانیه می گوید

    نگار جواهریان اگه زشتم باشه از سحر خوشکل تره قابل توجه بعضیااااااا ک میکپگن سحر نازه
    ب پای نگار نمیرسه ولی من چون دوس ندارم نگار هم سرنوشتش مثه ماندانا و سحر شه … از ته دل آرزو میکنم از رامبد طلاق بگیره

  41. مینا می گوید

    زندگی خصوصیشونه شما چرا خودتونو پاره میکنید. خخخخ

  42. mona می گوید

    بابا چرا از خو رامبد و سحر نظرشون رو در مورد طلاق نمی پرسید شاید هر دو راضی بودن بابا!! هه هه اینم نظر من بود!

  43. رضا می گوید

    سر این کار فلانی با این آشنا میشه سر کار اونیکی با دیگران
    خوبه واللا …
    آره اختلاف داشتن لابد…. موندم یه سری افراد چرا انقد بی فکرن.با دوتای دیگه هم مشکل داشته؟؟؟چن سال دیگه با یکی دیگه آشنا میشه و با نگار بهم میزنه… …

  44. iran می گوید

    کلا یعنی چی ازدواج طلاق ازدواج طلاق .آدم یه بار اشتباه میکنه دو بار اشتباه میکنه نه این که هی ازدواج طلاق میشه ….. بعد اونایی که میخان از این دسته آدمهای …. همایت کنن آیا میپذیرن تو یه همچین جامعه ای زندگی کنن.رواج این …. تو ایران داره عادی میشه و به اشتباه اسم روشنفکری رو میذارن و اینکه کسی اینطور نیست عقب افتادست.درصورتی که ربطی به عقب افتاده یا جلو افتاده نداره صحبت سلامت جامعه و خانوادست یکم فکر کنین متوجه میشین که رواجه این مسایل در جامعه چه پیامدهایی داره . متشکرم

  45. حانیه می گوید

    آقا کیان منم نگارو دوس دارم ولی من از بازیش خوشم میاد
    شما عاشق قیافشید یا بازی یا اخلاقش؟؟
    البته اگه فضولی نیس

    1. کیان (نگار جواهریان قندون جهیزیه) می گوید

      تا حالا بهش فکر نکردم

  46. مهدی می گوید

    اگه نگار یکم فقط یکم عقل داش …

  47. مهدی می گوید

    کیان جان میگم ی وخ از حرصت زمینو گاز نگیری؟؟؟؟؟؟؟؟
    خخخخ والا بخدا

  48. ali می گوید

    سه بار ازدواج . اگه بخاطر شهرتش نبود کدوم زن نگاهش میکرد الگوها برای ماهارو نگاه کنین به خدا .خدا به راه راست هممون رو هدایت کنه

  49. علیرضا می گوید

    یعنی رامبد سه تا زن داشته(ماندانا روحی.سحردولتشاهی و نگار)
    همش یدونه دیگه میتونه زن بگیره
    من هیچی نمیگم فقط سکوت
    خخخ

  50. سپهر می گوید

    آقای رامبد جوان به جای این بازیها تو خندوانه باید یه فکری به زندگیش بکنه….

  51. عبدالحسین طالبی نجف آبادی می گوید

    سلام

    با تهایت احترام برای همه دوستان و نظرات آنها

    لطفا در مورد مردم وزندگیشون با نهایت احترام صحبت کنیم. بازیگرها هم مثل بقیه انسان های جامع و کاملی هستند و معتقد و متعهد به اخلاق، حالا وقتی دو نفرشون تصمیم می گیرن با هم باشن یا نباشن ما بعنوان دوستان آنها باید به نظراتشون احترام بگذاریم و آنها را همانطوری که هستن دوست داشته باشیم.و با حف هامون خدای نکرده باعث نشیم لحظات سخت زندگیشون براشون دوباره تکرار بشه.

  52. روناک می گوید

    بهتر ازهمسر رامبد جوان توی برنامه خندوانه دعوت بشه که واقیات محض واسه همه روشن بشه این خبرهای نصفه نیمه فقط باعث بدنامیه بازیگران ما میشه

  53. پری می گوید

    من دلم برای سحر دولت شاهی می سوزه گناه داره

  54. منم می گوید

    وای وای رامبد با کارات فضای مجازی رو ترکوندی……

  55. مینا می گوید

    چرا این بازیگرای زن … میشن و ازدواج می کنن فکرش رو بکن این نگار جواهریان متولد ۶۱ هست یعنی ۳۳ سالشه

  56. حدیث می گوید

    نگار جواهریان هم واقعا ریسک کرده …
    از کجا معلوم پس فردا اینم طلاق نده بره دنبال یکی دیگه
    قشر هنرمند باید الگو باشه نه اینکه…

  57. بندری می گوید

    بیخیال بابا
    مگه اینا کی هستن که راجع بهشون بحث می کنید؟ از کره ماه اومدن عایا؟ ….
    من موندم چی دارن که بعضی بخاطرشون حاضرن بیخود با هم دعوا و کل کل راه بندازن؟ اونا دارن زندگیشون رو میکنن شما هم سرت به کار خودت گرم باشه
    یعنی ترکیدم از خنده از حرف یکی که میگفت نگار دنیا و زندگی منه من بخاطرش زن نمیگیرم! جمع کن بابا! برو پی زندگیت
    ملت بیکار
    برید فکر نون و آب باشید و پیشرفت ! فکر کردن به زندگی بقیه نه آب میشه نه نون
    من الله توفیق

  58. sara می گوید

    سلام امید وارم خوشبخت شن

  59. پوریا می گوید

    زندگی خضوصی مردم به ما مربوط نیست اما بلاخره اینایی که میان تلویزیون و مردم از رفتارای اونا الگو میگیرن واقعا یه سری کارا ازشون بعیده خب سه تا زن اه اه اینم قشر روشنفکر و الگو جامعه

  60. سارا می گوید

    کلا از خانمهایی که روی خرابه زندگی یکی دیگه برای خودشون خونه میسازن بدم میاد.

    1. طلا می گوید

      من هم واسه چنین زنهایی شدیدا متاسفم.

  61. مجرد می گوید

    تا وقتی که از خودمون شروع نکنیم واخلاق رو رعایت نکنیم چه در زندگی مشترک چه در رانندگی در خیابون چه در صفهای خرید چه در ادارات وچه در ایمیل های نوشته شده شاهد فرار به جلو وادامه این چرخه هستیم ویاد کسی که گفته بود وقتی کوچیک بودم ارزویم تغییر جامعه بو دوقتی بزرگتر شده اولویتم تغییر خانوادام شد ووقتی نتوانستم در پیری تازه فهمیدم که اول با ید خودم تغییر می دادم

  62. کیان می گوید

    واقعا مسخره س

  63. vida می گوید

    واقعا برا ی نگار جواهریان متاسفم که بین دو نفر قرار گرفت این کار خیلی نفرت انگیزه…علاوه بر این رامبد جوان هم بسیار مقصر هست که به همسرش …

  64. رسول حبیب زاده می گوید

    سیاهه نارگیله طلاقه نارگیله والا سیاهه والا کوکانه.

  65. فافا می گوید

    فقط ژوله 🙂

  66. آسنات می گوید

    هنوزم بعد از اینهمه حرفی ک درباره ی این بازیگرا شنیدم بازم نمیتونم قضاوت کنم راجع به زندگیشون!!!!خیـــــلی رازناک تشریف دارن همشون!

  67. شیلا می گوید

    سلام به نظر من رامبد جوان فوق العاده بازیگر خوبی من که خیلی دوستش دارم وشما از کجا میدونید که اینا درست باشن اگر هم باشن به ماچه من میام از شما ها بپرسم زن داری این یک بحص شخصی و با شما و ما ربطی نداره دوست دارم جواب هاتون روببینم

  68. zeynab می گوید

    … رامبدکنن ک لیاقت زنی مثله سحرو نداشت

  69. 1359 می گوید

    اگه این بازیگرا رو الکوی خودم قرار بدیم با هر روز دفتر خونه باشیم یه روز ازدواج روز بعد طلاق البته زوجهای هنرمند خوبم پیدا میشه

  70. سمیه می گوید

    سلام باید بگم این هنرمندا الگوی ما هستن وما نصف عمرمون رو پای شبکه های تلویزیون به سر میبریم ازشون انتظار داریم مراقب رفتارشون باشن

  71. نسرین می گوید

    به نظرم راجع به کسی نباید قضاوت کرد

  72. نسرین می گوید

    کاش همه خوب باشیم و دل نشکنیم

  73. Saba می گوید

    وای این کیان خیلی خندوند منو کم داره . داره خودشو جر مید بخاطر نگار،ه واقعأ نگار یه …….دلم واس سحر میسوزه

  74. مریم می گوید

    لیاقت سحر رو نداشت .سحر به این خوشگلی.اصلا به ما چه ربطی داره

  75. نسرین می گوید

    ببخشید این کیان کیه؟

  76. افشین می گوید

    این خبر واقعیت داره یا بازم از اون شایعه هاست ؟ والا شخصیت رامبد نگاه می کنی بهش نمیاد بخواد ۳ تاا زن بگیره؟ امیدوارم خودش حداقل بگه واقعیت یا شایعه ست گرچخ زندگی خصوصی مردم به کسی ربطی نداره اما خب چون چهره مشهور و بسیار متشخصه یکم غیر قابل باور … گرچه رامبد اگر بدونین خجالتی و سر به زیرم هست که نمیدونم شاید خیلی دل نازکه شاید …. بهرحال منم فقط شنیده بودم و باور نکردم حالا نمیدونم …

  77. افشین می گوید

    نمیدونم واقعا حقیقت داره یا نه واقعا زندگی شخصی مردم به ما مربوط نمیشه اما چون چهره مشهوری واسم چلب توجه میشه نه اینکه دخالت … نمیدونم درست میگم یا نه اما اگه واقعیت داشته باشه جدا از اینکه رامبد شاید ی جور دیگه دوسش دارم تو هنرمندا همیشه به عنوان یه انسان بسیار متشخص و منطقی یاد می کنم چطور میشه؟ البته که ما چیزی ندیدیم و نمی شناسیم درون آدمارو … اما بعضی وقتا می بینیم ازدواج سنتی به نظر خیلی دووم بیشتری داره تا البته به قول بعضیا امروزی …البته با روشن فکری سوبرداشت نشه … روشن فکری این مدلی نیست اما واقعا رامبد از ته قلب دووستش دارم بخاطر برنامه ها و کاراش و شخصیت مثبتش اما نمیدونم چرا رامبد؟ چرا قشر هنرمند انقدر .. البته به ما مردم سرایت کرده فقط مختص افراد خاص نیست آدم مذهبی نیستم اما زمون پدر مادرامون این چیزاا نبود به نظرم البته به نظر من حقیر این فرهنگ متاسفانه کاملا از غرب اومده که انگار فراگیر شده و خیانت ی چیز عادی و خیلی زودم فراموش میشه این از اونم بدترر … چطور میشه دختری که ۳۳ سالشه بیاد خیلی زود (البته رامبد بسیار بسیار برام گرامی) جواب مثبت بده با کسی که دو بار ازدواج ناموفق داشته؟ و از کجا معلوم به سرانجام برسه این یکی؟ بازم میگم این اتفاق برا ما مردم خیلی بدترش میفته همیشه و اول ممکنه خودم باشه اما چون رامبد چهره مشهوری واسم مهم بود بیام ببینم شایع ست یا واقعیت… قصدمون دخالت تو زندگی مردم نیست اما ازدواجای امروزی خیلی شل و ول و بی اسااس اتفاق میفته … اونم تو این سن؟؟ من ۲۵ ساله پس باید چی بگم…

  78. شیما می گوید

    سحر ب اون خوشگلی حیف شد بهتراز رامبد گیرش میاد

  79. نسیم می گوید

    اگه راست باشه که فک کنم هست … و … فقط چهره حواهریان رو داشته باش تو رو خدا اگه حجابش رو حفظ میکرد زیباتر نمیشد الان تو عکس هاش مثل این شده که …. رو انداختی تو اب سرد خخخخخخ …. مشکل از رامبد هست چون تا حالا ۲ بار طلاق گرفته از زن اولش و سحر دولت شاهی … پس نگار هم رفتنی …. (در ضمن این سه نقطه ها مال منه ساسور نیست)

    قربون خودم برم و امثال خودم که همسری رو انتحاب میکنن که به اخلاقیات ناب اسلامی عمل میکنه

    واسه خودمون یه دست و هورای حسابی

    هورااااااااااااا

  80. فارا می گوید

    دوستان صرف اینکه اینا بازیگر هستن مجوز نمیشه که ما در مورد زندگی خصوصی شون اظهار نظر کنیم خوبه که حد خودمونو نگه داریم

  81. حسام می گوید

    بازه زمانی کامنتها خیلی جالبه فکر نکنم نوشته یا خبر دیگه ای همچین کامنتهایی بروز داشته باشه

  82. ساغر می گوید

    سلام خدمت مجری محترم کشور و دوستان عزیز .
    من بعد خوندن مطالبی که نوشته شده بود ،این رو عرض میکنم که بهتره به جای دخالت در زندگیه دیگران و البته باور کردن هر حرفی به فکر زندگی خودمون باشم ما کسی نیستیم که قضاوت کنیم در ضمن هر کس توی قبر خودش میره
    با تشکر فراوان

  83. بانوی ایران می گوید

    بچه ها این همه توهینی نکنی

  84. فاطمه می گوید

    خیلی عادیه این چیزا برای هنرمندا…به راحتی عاشق میشن وبه راحتی هم طلاق میگیرن…مسئله مهم ازدواج و شوخی میگیرن به زندگی پایدارنیستن..رامبد هم تو اجرای تئاتر عاشق نگار میشه و به سحر پیشنهتد جدایی میده به همین راحتی ….همیشه برگ برنده دست اقایونه..کسی چه میدونه الان سحر چی میکشه…با این حال برای اقای رامبد جوان ارزوی خوشبختی میکنم امیدوارم با نگار دیگه بسازه تا اخرش دوباره عاشق نشه اینجور ادما زن رو مثل لباس میدونن هرروز عوضش میکنن درحالی که ازدواج امر مقدسیه سرچیزای الکی نباید خرابش کرد

  85. مرضیه می گوید

    از نگار خیلی خوشم میومد. ولی الان واقعا متاسفم. واقعا…

  86. ندا می گوید

    من یه نگاه مختصر به نظرات کردم.و متوجه شدم این کیان یک ادم علافه که همش پایه این سایت نشسته شر میگه.اقا کیان اول حرف زدنات شخصیت خانوادگیتو نشون میده .حالا حق هم باتو باشه دلیل نمیشه الکی مثله حیوانات پاچه بگیری

  87. آسمان می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای جوان
    آقای جوان لطفا شما به این چرت و پرتا گوش ندید هرکسی باید برای زندگی خودش تصمیم بگیره و قرارنیس که از همههههه اجازه بگیره بعد کاری رو انجام بده و مهم اینه که ما خندوانه ای ها مخصوصا ما آذری ها صادقانه شما رو دوس داریم و هر کاری کنید به نظرتون احترام میذاریم .
    شما فعلا فقط لطفا به فکر شروع هرچه زودتر فصل سه خندوانه باشید که دل من به شخصه برای شما و جناب خان یه ذره شده . همیشه موفق باشید و شاد
    پس منتظریم هاااا آقای جوان

  88. اشنا می گوید

    بچه ها این کیان مشکـوووووک میزنه هااااا فک کنم فک و فامیلی اشنایی دوستی از نگــار جونش باشه

  89. اذین می گوید

    واقعا متاسف شدم
    خانم دولت شاهی خیلی خانم با شخصیتی هستن با وجود این همه شایعه بازم سکوت کردن…خدا انشالله خیلی خوشبختش کنه …خیلی دوستتون دارم سحر خانم….شما لیاقتت خیلی بالاست…..بهترینی …خوشکل تر ازهمه …باکلاس تر از همه …♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

  90. جواد می گوید

    سلام این همه خانم اینجاست پس چرا من باید مجرد باشم هم خوش تیپم هم خوش اخلاق فقط یه ایراد دارم که همسر آینده ام رو خیلی دوست دارم

  91. من می گوید

    دوستان بچسبین به کارخودتون بابا
    چیکاربه کار ما هنر مندادارین آخه؟!
    ای بابااااا

  92. خخخخ می گوید

    رامبد،سحر،نگار یکیتون بیاین ماروازاین شایعات خیلاص کنین

  93. کیان (نگار جواهریان قندون جهیزیه) می گوید

    نگار جون حیف سن من به تو نمی خوره چهارده سال ازم بزرگتری وگرنه میومم خودم میگرفتمت تا اینا این قدر تحقیرت نکنن

    عشقم…

  94. ناشناس می گوید

    به اصطلاح هنرمندانی همچین رامبد جوان فکرنمی کنن بااین …بازیاشون(٣مرتبه زن گرفتن)وجهه اجتماعیشونو خراب میکنن ،واقعا متاسفم

  95. زهرا می گوید

    به‌نظرمن‌مانباید‌همه‌تقصیر‌هارو‌بندازیم‌گردن‌نگار‌چون‌مانمیدونیم‌چیشده

  96. سعید می گوید

    واقعا قابل باور کردن نیست

  97. علی می گوید

    خاک بر سر ما که چنین الگوی برای جوانان ما داریم

  98. محمد می گوید

    من نمیدونم این خانم که برای سومین بار به این اقا بله گفتند چی دیدند که عاشق شدند شاید ایشون با برد پیت اشتباه گرفتند این اقا اگر بساز بود با اولیش میساخت.برای پدر این دختر باید تاسف خورد . ازش بپرسید نفر چهارم کیه

  99. ka می گوید

    متاسفم

  100. محمد می گوید

    با سلام ب همه دوستان ب نظر من وقتی توی ی کشور اسلامی حد و حدود مشخص شده رعایت نشه این شکل اتفاقات زیاد میشه البته هیچ کس نمیتونه قضاوت کنه و قضاوت اصلا درست نیست چون ما فقط از دور چیزهایی شنیدیم و خب همه بازیگرها عکسهای مختلف زیادی دارن.بهر خدا کنه قضیه خیانت دروغ باشه.از آدمهایی ک در جامعه اسمی درآوردن انتظار میره انقدر مراقب خودشون باشن ک این چیزها رو ازشون نشنویم.