مهرداد پولادی ؛ سرباز فراری و ماشین میلیاردی اش + عکس

0

مهرداد پولادی که به دلیل مشکل کارت پایان خدمتش از پرسپولیس جدا شد و به لیگ قطر پیوست، تصویر جدیدی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است.

همسر مهرداد پولادی قرارداد مهرداد پولادی خودرو فوتبالیست ها بیوگرافی مهرداد پولادی

قد : ۱۸۱

مهرداد پولادی که این روزها در لیگ قطر توپ می زند به دلیل مشکلات سربازی شانس حضور در تیم ملی فوتبال را هم تقریبا از دست داده. او البته به نظر می رسد خیلی نگران شرایط این روزهایش نیست.

مهرداد پولادی (متولد ۷ اسفند ۱۳۶۵ در کرج)، بازیکن فوتبال ایرانی می‌باشد که هم اکنون عضو تیم ملی فوتبال و الشحانیه می‌باشد. پدر و مادر وی اهل کلاردشت هستند.

وی سابقه بازی در تیم‌های پیکان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز و مس کرمان و پرسپولیس را دارد.
کارت پایان خدمت سربازی وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل و وی از حضور در تیم ملی منع شد.

پولادی در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶، عضو تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایران بود. حضور مستمر او در تیم ملی ایران از بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ شروع شد و سرمربی وقت تیم ملی ایران – کارلوس کروش – اعتقاد خاصی به وی داشت و تا قبل مصدومیت‌های پی‌درپی او از جمله اعضای ثابت تیم ملی بود. سرانجام در آستانهٔ جام جهانی ۲۰۱۴، در حالی که پولادی تازه از بند مصدومیت رها شده‌بود، بار دیگر کروش به او اعتماد کرد و او در هر سه بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به طور ثابت حضور یافت و از جمله بازیکنان شایستهٔ تیم ملی ایران در این روی‌داد قلب گرفت؛ تا جایی که در فهرست صدنفرهٔ برترین بازیکنان جام از نگاه پایگاه «بلیچر ریپورت»، پولادی یکی از دو بازیکن ایرانی این فهرست هست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ