اعتراض جالب و با سند مهناز افشار به متولیان سلامت + فیلم

10

مهناز افشار در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود شائبه‌هایی که مدتی است برای برخی از محصولات غذایی مطرح می‌شود و سلامت مردم را تهدید می‌کند اعتراض کرد.

همسر مهناز افشار فیلم خصوصی مهناز افشار عکس خصوصی مهناز افشار شوهر جدید مهناز افشار اینستاگرام بازیگران

 وی در این شبکه اجتماعی نوشت: «من نه متخصص در امور بهداشت هستم و نه متخصص پارافین، اما به عنوان یک شهروند حق دارم بدانم این مشکل، این سهل‌انگاری، این بی‌انصافی از کجا می‌آد و وجدان خواب کسانی که می‌دانند و می‌فروشند و کسانی که این ظلم را انجام می‌دهند و کسانی که باید مدیریت کنند اما نمی‌کنند، کی بیدار می‌شه. این نه مرده باد و نه زنده باد است و نه راست است و نه چپ. این اتفاقا حق مسلم شهروندی‌ست که این طور ساده نادیده گرفته می‌شه.»

او همچنین در ادامه انتقادش افزود: «دوستان عزیز، من شخصا عادت به تلخ کردن فضا به دروغ و اشتباه ندارم، این موضوع راشنیدم و امتحان کردم، ممکن است به گفته بعضی از شما از پوشش خود میوه باشد که امیدوارم هم من و هم آنان که خلاف این موضوع فکر می‌کنند، اشتباه کرده باشیم. نه قرار است غم بیشتر و نا‌امیدی بیشتر توسط من در این صفحه به شما عزیزان داده شود و نه اطلاعات و شایعات الکی، فقط اطلاع رسانی از شنیده‌ها انجام می‌دهم بدون قضاوت و حکم که بی‌شک تخصص من نیست. امیدوارم اشتباه کرده باشیم و این مواد سفید از خود میوه باشد و بی‌ضرر.»

چندی است فیلمی مربوط به آلودگی به پارافین و سرطان زا بودن آنها دربرخی میوه‌ها از جمله سیب در شبکه‌های مجازی منتشر شده که موجب نگرانی مردم شده و لازم است مسئولان درباره امنیت غذایی مردم پاسخگو باشند.

[jwplayer player=”1″ mediaid=”47011″]

دانلود فیلم مهناز افشار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 10 )
  1. احمد رضا می گوید

    حالا این زنه فکر کرده آدمی شده واسه خودش . به ظرب و زور زن یه اقازاده متاهل شده . با وجود مخالفت خانواده شوهر خودش تنهایی رفته عقد کرده . فکر کرده واسه خودش کسی شده . …. فکر کردی واسه خودت کسی شدی که هی ابراز وجود میکنی آروم بگیر دیگه

  2. فرشته می گوید

    این زنه بدجوری جو گرفتتش. کی هستی تو که دایم انتقاد منفی و الکی میکنی. شایعه پراکنی نکن. واقعا فکر کردی چون به زور و با .. زن دوم یه آقازاده شدی که خدا میدونه غیر از .!!!!! برو بشین شوهرداری کن. بخدا زن پادشاه انگلیس نشدی، زن یه مرد متاهل … شدی … این ترشحات طبیعی مال خود سیبه. با این شایعات قصد تزلزل نظام و تشویش اذهان عمومی رو داری!!!!! باید جلوی تو رو بگیرند تا به خودت اجازه ندی با این ظاهر غیر اسلامی تز منفی بدی و فضای جامعه رو آلوده کنی …ب. چقدر هم شبیه … بدیعی شدی !!!

  3. نازی می گوید

    کسی تحویلش نمیگیره مجبوره شایعه سازی کنه اونم با یه فیلم غیر بهداشتی. برو یه فکری به حال چرک زیر ناخن ها بکن. اونها هم عفونت میاره. الان شوهر داری فکر اون بدبخت باش. تو که فکر بهداشتی و اعتراض میکنی اول به بهداشت ناخن ها رسیدگی کن.

  4. دانشمند می گوید

    وقتی از چیزی سر در نمیاری مگه مجبوری نظر بدی. این مواد همیشه بوده و مال خود سیب هست بیسواد. اگر دنبال هرج و مرج و جلب توجهی که با اون شوهر کردنت به هدفت رسیدی

  5. آرزو می گوید

    این مواد مال سیب نیست. بیسواد شماها هستین ک خوبی هم بهتون نمیاد.

    1. دانشمند می گوید

      آرزو جان، افشار بهتره به خودش و تازه عروس خونه خراب شده رامین و … خوبی کنه. اول بره …. خودشو از زندگی ملت بکشه بیرون بعد مثلا خوبی کنه.
      ما با مدرک دکترا بیسوادیم بعد این خونه خراب کن باسواده!!!!!

  6. شروین می گوید

    این مواد پارافینه . اما خانوم افشار لازم نکرده اضهار فیوضات بکنند ایشون همون .. زندگی خصوصیشونو تو نت منتشر نکنند تا جوان ها از راه به در نشند هنر کردند . فکر کرده این … کی هست که برا خودش افاضه کلام میکنه . کاش امثال این زن از سینما بیرون انداخته بشن تا برای فرزندان ما الگو نباشند

  7. خجسته می گوید

    خانم های مدعی سواد سوادتون به شما نمی گه به زندگی خصوصی مردم فضولی نکنید

  8. نازی می گوید

    وقتی این زن بی شرم زندگی خصوصیش رو تو بوق میکنه و ادعای روشنفکری میکنه باید باید از سوی مردم بایکوت بشه تا نسل جوان رو منحرف نکنه. این زن معنی زندگی خصوصی رو اگه حالیش بود با مرد متاهل شرط طلاق زن اولش رو نمی ذاشت.

  9. فرشته می گوید

    مدعی سواد نه، با سواد. زنی که مثل خونه خراب کن ها وارد زندگی خصوصی یه زن جوانتر از خودش میشه و زندگیش رو تو بوق کرده زندگی خصوصی نداره که. اصلا یک بازیگر که زندگیش الگوی جوونای این مملکته زندگی خصوصی نداره. در ثانی هر چیزی در زندگی امثال اینها که به مردم مربوطه خصوصی نیست. پول بیت المال و رانت و … شوهر این زن خونه خراب کن یا نحوه ازدواجش همه به مردم مربوطه. خانواده ها بهتره دیدن فیلمهای این زن رو تحریم کنن.
    خانم خجسته حتما یا تو هم خونه خراب کنی یا اگه نه باید قیافت رو بعد خراب شدن خونت دید. فضول و بیسواد تویی که حرمت خانواده، حریم دختر و … رو نمیفهمی.