ایران ، داعش را به اقدام مستقیم تهدید کرد

0

یک مقام ارشد نظامی ایران، اماکن مقدس شیعیان در عراق را جزء خطوط قرمز جمهوری اسلامی اعلام و داعش را به اقدام نظامی مستقیم تهدید کرد.

 

 سوابق سرلشکر محمد باقری بیوگرافی سرلشکر محمد باقری اخبار داعش

پایگاه خبری “دبلیو ان دی” آمریکا (WND)، وابسته به “پنتاگون” وزارت دفاع این کشور، ضمن بیان این که “ایران به اقدام مستقیم علیه داعش تهدید کرد” نوشت: نشانه هایی وجود دارد که در صورت حمله ستیزه جویان داعش به بغداد و یا اماکن مقدس شیعیان، ایران ممکن است مستقیما علیه داعش وارد عمل شود.

در این خبر در انعکاس اظهارات سردار سرلشکر محمد باقری، معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: بغداد، اماکن مقدس و حرم مطهر امامان شیعه قطعا از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران، محسوب می شوند و جمهوری اسلامی در صورت تعرض به این اماکن، اقدام مستقیم خواهد کرد.

در ادامه این خبر به نقل از سردار باقری آمده است: ایران پشتیبانی و حمایت لازم از عراق را به عمل خواهد آورد و آموزش های ضروری برای رویارویی با هر خطری را به ایشان خواهد داد.

“دبلیو ان دی” همچنین با بیان دیدگاه “فیلیپ اسمیت” از موسسه واشنگتن برای سیاست شرق نزدیک، مبنی بر این که “افزایش احتمال اقدام نظامی ایران در عراق برای متوقف کردن داعش، گزینه های کمی را برای آمریکا باقی خواهد گذاشت” به نقل از وی نوشت: آمریکا نمی تواند رهبری نبرد برای متوقف کردن داعش را به ایران واگذار کند.

سوابق سرلشکر محمد باقری بیوگرافی سرلشکر محمد باقری اخبار داعش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ