وقتی مریلا زارعی یک زن جنگجوی ضد‌ انقلاب می شود + عکس

0

مریلا زارعی بازیگر زن سینمای ایران این روزها علاوه بر آن که «شیار۱۴۳» را روی پرده دارد همزمان مشغول ایفای نقش در درامی تاریخی-انقلابی است.

 همسر مریلا زارعی شوهر مریلا زارعی بیوگرافی مریلا زارعی بیوگرافی مجید اسماعیلی بیوگرافی حامد طالب آبادی

این درام «ماهی سیاه کوچولو» نام دارد که توسط کارگردانی جوان به نام مجید اسماعیلی ساخته می‌شود. تهیه کننده این فیلم محمدرضا شفیعی است که بیشتر به عنوان تهیه کننده تلویزیون شناخته می شود.

“ماهی سیاه کوچولو” بخشهایی از حوادثی را که حین درگیری میان منافقین کوردل و نیروهای مردمی مسلمان در آمل در ابتدای دهه ۶۰ شکل گرفت را به تصویر کشیده است.

همسر مریلا زارعی شوهر مریلا زارعی بیوگرافی مریلا زارعی بیوگرافی مجید اسماعیلی بیوگرافی حامد طالب آبادی

برطبق اطلاعات ارائه شده تصویربرداری اثر این روزها در جنگلهای آمل در حال انجام است؛ آن هم برمبنای سناریویی از حامد طالب آبادی نویسنده فیلمنامه آثاری چون “زندگی مشترک آقای محمودی و بانو”!

زارعی در نقش یک جنگجوی انقلابی

همزمان با فیلمبرداری تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی اثر نیز در حال انجام است.

مصطفی زمانی و همایون ارشادی بازیگران نقشهای مکمل کار هستند. مریلا زارعی نیز در این اثر در نقش یک جنگجوی ضدانقلاب ظاهر شده است.

واقعه سال ۱۳۶۰ شهر آمل که با عنوان حماسه مردم آمل یا حماسه اسلامی مردم آمل، از آن یاد شده به مبارزه مسلحانه حدود صد نفر از گروههای معاند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در شهر و جنگل‌های اطراف شهر آمل اشاره دارد.

این مبارزه پس از ساعت‌ها درگیری سرانجام در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۶۰ با تمرکز قوای نیروهای سپاه پاسداران، پلیس و بسیجیان با سرکوبی معاندان پایان یافت.

نیروهای مردمی در این درگیری‌ها و خنثی نمودن آن نقشی فزاینده داشته‌اند و البته که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیز کمک حال مردم بوده اند.

عوامل این فیلم به شرح زیرند:

مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی،صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد ، صداگذار: محمود موسوی نژاد، تدوین: خشایار موحدیان / سودابه سعید نیا ، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مهدی توکلی زانیانی، جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، مدیر تولید: فرشید رئوفی ، دستیار تهیه کننده: سعید پروینی، منشی صحنه: شروین دیدنده، عکاس: محمد حسن سعادت هندی و مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا از عوامل اصلی فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» هستند.

در خلاصه داستان نمادین این فیلم آمده است: اگر ناگهان پرنده ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته هاست اما اگر پرنده‌ای پرید شاید پی دانه ای می رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته ها یورش می برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس العمل شان را یکپارچه کرده اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می دانند. آنها آگاهی بر نشانه ها را طی آموختن «آئین دلاوری» زیست کرده و می دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ