آیا خیانتی علیه قلعه نویی در کار است؟ / سایه “باند نکونام” بر اتمسفر متشنج استقلال

0

شایعات مربوط به احتمال جانبداری برخی از بازیکنان استقلال از کاپیتان تیم ملی کشورمان اوج گرفته است.

 همسر جواد نکونام شایعات ورزشی ثروت امیر قلعه نویی بیوگرافی جواد نکونام ازدواج جواد نکونام

استقلال اگر چه با کسب یک پیروزی نزدیک و دشوار برابر راه‌آهن موفق شد طعم پیروزی را بعد از هفته‌ها بچشد، اما به نظر می‌رسد برخی تنش‌ها و اصطکاک‌ها در این تیم همچنان ادامه دارد.

بهترین گواه بر این ادعا هم صدالبته بدخلقی معدود تماشاگران حاضر در استادیوم با ملی‌پوشان و به‌ویژه کاپیتان استقلال بود.

دوشنبه‌شب بازیکنان ملی‌پوش استقلال به شکل کلی و امیرحسین صادقی به‌طور خاص مورد انتقاد هواداران قرار گرفتند و کار به جایی رسید که این مدافع، با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

وقوع این مسائل، حالا باعث شده شایعات مربوط به احتمال جانبداری برخی از بازیکنان استقلال از کاپیتان تیم ملی کشورمان اوج بگیرد.

همین دو روز پیش یکی از بازیکنان ملی‌پوش استقلال در مواجهه با پیشنهاد دستیار قلعه‌نویی مبنی بر انجام مصاحبه به سود امیر، خطاب به‌وی گفته بود: «اگر این کار را بکنم، جواب نکونام را چه بدهم؟»

حقیقت آن است که این زمزمه‌ها هر روز پررنگ‌تر می‌شود و حالا کار را به جایی رسانده که تماشاگران نسبت به این ماجرا موضع می‌گیرند.

در همین راستا روز گذشته منصور پورحیدری گفت: «شرایط استقلال به‌گونه‌ای پیش رفت که مردم از نتایج تیم ناراحت و نسبت به برخی مسائل حساس شدند؛ اما اتهام کم‌فروشی به هیچ‌ عنوان درست نیست.»

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برخی بازیکنان این تیم در “باند نکونام” هستند یا نه، می‌گوید: «نه، این حرف‌ها دیگر چیست؟ وقتی ملی‌پوشان به اردو می‌روند در قالب یک گروه برای این تیم بازی می‌کنند. متاسفانه برخی‌ افراد روی سکوها مشکلاتی را به وجود می‌‌آورند و علاقه‌مند به نتیجه‌گیری استقلال نیستند. این افراد از احساسات مردم سو‌ء‌‌استفاده می‌کنند. آنها حتی به امیرحسین صادقی که بازیکن استقلال بوده و فوتبالش را از استقلال آغاز کرده است، توهین کردند.»(سایت جام نیوز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ