هواپیمایی اتحاد ۴۹ درصد سهام ” جت ایرویز ” را خرید

0

هواپیمایی اتحاد خط هوایی امارات متحده عربی با خرید ۴۹ درصد سهام “جت ایرویز” خط هوایی ملی صربستان ، مدیریت این هواپیمایی را نبز به مدت ۵ سال به دست گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران در این راستا “جت ایرویز” به “ایر صربیا” تغییر نام داده و با نام جدید برندینگ خواهد شد. این تغییر نام و برندینگ مجدد برای برندی با هشتاد سال سابقه و قدمت پروژه ای بزرگ بوده وبا مطالعه و برنامه ریزی دقیق انجام خواهد شد.

در اولین قدم رنگ آمیزی هواپیماهای “ایر صربیا” تغییر نموده و با آرم رسمی صربستان در قسمت دم هواپیما و نیز استفاده از رنگهای پرچم این کشور در دو طرف هواپیما صورت خواهد گرفت.

طراحی ورنگ آمیزی جدید هواپیماها ی ایرصربیا توسط تیمی از طراحان از دو کشور صورت گرفته است. طرح جدید در عین قطع ارتباط تصویری با نام و برند قبلی ،پیوند و تعلق ایر صربیا به صربستان را به تصویر کشیده و در عین حال شناسایی آن را در بین خطوط هوایی در سطح بین المللی آسان می نماید.

این قرارداد شراکت استراتژیک علاوه بر دو مورد یاد شده موارد متعدد همکاری های دو جانبه از جمله ورود ناوگانی از هواپیما های مسافربری جدید ونیز دسترسی آسان به شبکه ای یکپارچه از مقاصد پرواز بین المللی را برای مسافرانی که به قصد سیاحت یا تجارت به صربستان سفر می نمایند در بر دارد.

آغاز پروازهای اتحاد به بلگراد ازماه ژوئن سال جاری و در پی آن تملک ۴۹ درصد سهام “ایر صربیا” و مدیریت آن تاثیر مثبت و قابل توجهی در گسترش روابط تجاری و سرمایه گذاری های دو جانبه بین امارات متحده عربی و صربستان خواهد داشت.

گردش تجاری بین دو کشور در سال ۲۰۱۲ به ۲۳ میلیون و سیصد هزار یورو رسیده که رشدی سه برابر را نسبت به سال ۲۰۱۱ نشان می دهد.با در نظر گرفتن قراردادهای سرمایه گذاری در زمینه های گوناگون شامل کشاورزی، صنایع دفاعی ، تکنولوژی و صنعت گردشگری که اخیرا بین دو طرف به امضا رسیده است پیش بینی می گردد این رقم در سال ۲۰۱۳ به میزان چشمگیری افزایش یابد.

از دیگر مزایای قرارداد همکاری دو خط هوایی اتحاد و ایر صربیا می توان به اضافه شدن ۱۲ مقصد به ۳۳ مقصد فعلی ایر صربیا اشاره نمود که نتیجه اجرای “کد شرینگ” بین این هواپیمایی ، اتحاد و “ایر برلین ” می باشد.

ایر صربیا که ششمین خط هوایی بین المللی است که اتحاد در آن سرمایه گذاری می نماید از اکتبر سال جاری پرواز های خود به ابوظبی را با چهار پرواز هفتگی آغاز می نماید.

هواپیمایی اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی است که مرکز آن در ابوظبی واقع و در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است. اتحاد در سال ۲۰۱۲ موفق به جابجایی ۱۰ میلیون و سیصد هزار نفر در سراسر جهان شد.

این هواپیمایی در حال حاضر به ۹۴ مقصد در جهان و با ناوگانی متشکل از ۷۸ فروند هواپیماهای بوئینگ و ایرباس پروازهای مسافری و باری انجام می دهد.

اتحاد پروازهای خود به تهران، پایتخت جمهوری اسلامی ایران، را از دسامبر سال ۲۰۰۶ آغاز نموده و در حال حاضر با سه پرواز در هفته تهران و ابوظبی را به یکدیگر متصل می نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ